Marcela P.O.V
Probudila sam se, ali nisam ništa vidjela. Da, sjećam se sad. Osjetila sam miris neke preukusne hrane, njaam. Nisam ništa jela 2 dana i stomak mi je prazan full. Čula sam korake, sigurno je Sech. Gad jedan.
Fali mi Neymar. Neopisivo jako. Iako nismo puno zajedno, ipak sam ga zavoljela u kratko vrijeme i moj život nema smisla bez njega. Voljela bih i da mu samo glas čujem, da ga samo dodirnem, da ga vidim, makar i na par minuta. Ali bojim se da mu ne bih mogla reći sve što ja osjećam prema njemu. Fali...
,, Ooo, ljepotica se probudila. " govorio je, Sech?!
,, Mrš smradu jedan. Šta želiš od mene i Neymara? Pusti nas da živimo normalnoo. " govorila sam dok sam se trgala iz onih debelih konopa.
,, Rekao sam ti već. Imaš li mobitel? "
,, Imam! Šta će ti? " kako mrzim tog gada.
,, Da pozovem Neymara, kažem da si oteta i gdje si, i da ću te ubiti ako ne dođe na vrijeme kad odredim. Šta misliš? " odgovorio je, jedući onu hranu valjda.
,, U torbi mi je.. " nadam se da će doći na vrijeme.
Neymar P.O.V
Bio sam u policijskoj postaji sa Marcom. Jedan tim ju već traži, a mi čekamo. 3 dana... Zazvonio mi je mobitel.
,, Halo?" bio je nepoznat broj.
,, Hej Neymar, ja sam Sech. Marcela je kod mene, hoćeš doći po nju?" znao sam..
,,Šta želiš od nje?! Reci mi gdje si, dolazim odmah."
,, Ništa, imaš vremena.. hm 30 minuta, u usamljenoj kućici u blizini kina. Ako ne dođeš, mrtva je.."
Prekinuo sam i odmah krenuo s Marcom.
Bila je užasna gužva. Aaa, neću stići. Još 15 minuuta.
Marcela P.O.V
Sech mi je skinuo povez sa očiju i rekao mi da jedem s njim. Neymar kasni, šta ako ne stigne? Ako ga više ne vidim, ne zagrlim, ne poljubim, ne pomirišem? Nesmijem nikako ni zamisliti. Još 5 minuta.
,,Jedi curo, šta razmišljaš? Dragi ako ne stigne, pozdravi se s svijetom." rekao je Sech. Glupan.
,, Jeedem bolan." pogledala sam ga mrzovoljno.
,, Vrijeme je isteklo." rekao je Sech i ustao se sa stolice. Držao je pištolj u ruci i uperio mi ga u glavu. Gotovo je, mrtva sam.
,, Još 15 sekundi i pucam. " nastavio je.
,, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. " gotovo je, sad će me upucati.
Čula sam da je pištolj opalio i onesvijestila sam se...