Chloe White vagyok. Igen, jól olvastad White. Az apám Tony White, igen a híres jéghokis Tony White, anyám Clara White. Apámnak fekete haja és szemei vannak, míg anyának fekete haj, kék szem. Hát teljesen úgy nézek ki mint anya fiatalon, de belül teljesen apa vagyok. Van négy bátyám Josh, Noah, Adam, és David. Mind a négyen a Harvardon tanulnak, és persze hokiznak. Apai ágon van három unoka bátyám (jah, kész férfi uralom van). És mielőtt meg kérdeznétek uygan annyi idősek mint a Bátyáim. Josh 23 éves, Noah 22,Adam 21,David 18.Unoha Bátyáim Dylen 20,James 24,JP pedig 19.Én pedig 15 éve boldogítom a földet. Ja és persze mű korizok. Hogy milyen lánynak ír ma le magam? Szép, kedves, okos, vicces, amikor fáradt vagyok rohadtul bunkó, lobbánékony ohm és nagyjából ennyi, ja és még IMÁDOK BULIZNI. Nagyjából így ennyi lenne, a családom és én. Na halikaa!
Sziasztok, Hunter Reed vagyok. 18 éves és hokizok. Én vagyok a csapatkapitány. Csak úgy bomlanak utánam a csajok. Én vagyok a suli szépfiúa. Izmos vagyok,190 cm, barna haj, zöld szem,mqrkas arcvonalak. Van egy bátyám akit Péter-nek hívnak és 20 éves. Nagyon jóba vagyunk, míg nekem zöld a szemem, addig Péter-nek fekete, és szintén barna haja van, White-ék a legjobb barátai. Nekem közülük Daivid a legjobb barátom. Apám szintén hokis Tony-val és Kriszel (Krisz, Tony bátyja). Anya pedig Clara-val és April-el (Krisz felesége) nyitottak egy ruhaboltot. Ami pedig a kicsi White-ot illeti, nevszerint Chloe White, kicsit zűrös a kapcsolatunk, nem mondanám hogy barátok vagyunk. Nah, jó, be ismerem utál engem. Pedig én tök kedves vagyok. Lehet azért utál, mert egyszer próbáltam vele le feküdni, de ő úgy ki le koptatott hogy az csak na. Hát ennyi lenne rólam. Sziasztok!
......................................................................
Sziasztok! Ez az első könyvem remélem tetszeni fog! 😊💞
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Love You
RomanceSaját képzeltem szüleménye! Remélem tetszeni fog nektek! 😊💞 "Nehéz megfogalmazni, mi miatt kezdesz vonzódni valakihez, mi teszi őt számodra annyira különlegessé, hogy odaadd neki a szíved. De tudod, mi számít igazán? Hogy azt lásd, a szerelmetek r...