Viata mea

116 4 0
                                    

''Doamne! Nu imi vine sa cred! Cum se poate? Chiat eu ?!''asa incepe cu adevarat viata mea,cand am fost acceptata la reviata New Times New York dintre mii si mii de persoane din toata lumea!

,,O doamne nu cred!Sincer ma bucur pentru tine!Nu stii cat de fericita sunt!,, bucuria mi.am impartasit.o cu Taylor, prietena mea cea mai buna inca din copilarie! O iubesc enorm si nici nu stiu ce m.as face fara grija ei asupra mea, fara sa vorbesc cu ea despre cine stie ce lucruri, fara sa stiu ca mereu va fi langa mine cineva!

,,Stiu,stiu!Ai avut dreptate! Nu stiu cum sa iti spun ca.ti multimesc!,,

,,Tu ce mai faci.. cum stai cu..?,, stiam ca s.a certat cu logodnicul sau si chiar ma interesa ce face si de viitorul sau. Oricum,sentimentul e reciproc!

,,Nu stiu cum sa iti spun , dar mai mult ma intereseaza:Tu nu ai iubit inca? Nu ai avut pe nimeni pana acum!,,

,,Pe mine ma intereseaza viitorul meu si nu de asa ceva!Sunt fericita pentru momentul asta! Nu.l strica!,,

Deja ma enerveaza subiectul asta! Nu are nimic daca nu am inca pe cineva! Daca eu vreau sa ma gandesc la cariera in primul rand asta nu inseamna ca trebuie sa isi faca grija pentru asta!

,,Trebuie sa inchid , sa ma odihnesc ! Nu mai pot de somn si de stres!Ne mai auzim noi cand am timp in saptamana asta!,,ii spun eu

,,Ok..ne auzim ! Te pup!,, am mai spus eu ceva si ea pe acolo si am inchis.Trebuia sa fac o baie buna!

Apartamentul in care stateam cu chirie era extrem de curat,frumos si spatios!

La intrare era un holisor, in lateral bucataria cu tapet floral, cu o mare masa in mijloc, aragaz, ciuveta, lada , frigider cu congelator.Era foarte aranjata!

Pe hol,in fata in camera cealalta era un mare living,spatios, incapator.Peretii eram de un lila aproape confundabil cu alb. Canapeaua maro era fata in fata cu televizorul de cea mai buna calitate . Pe un perete era aranjata o biblioteca mare! Foarte mare! Avea carti din toate genurile! Masuta de langa canapea era de aceeasi culoare cu aceasta.

Pe usa ce iesea din living era un mic holisor care ducea in lateral in dormitor. Era superb! Un mic televizor pe un colt al unui perete, un loc de calculator langa sifonierul bleu. Peretii erau albi, ca ai bucatariei.Avea o camera frigorifica care m.a ajuta mult!

In fata holului era o baie. Peretii bleu, gresia albastra cada alba. Aveam acolo o oglinda mare, o masina de spalat.

Daca tot am inceput cu descrieri, haide sa ma descriu. Partea fizica se vede.Sunt optimista, imi place sa descopar lucruri noi, sa fac lucruri noi, imi plac aventurile si cam atat!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Asta e doar un fel de inceput! Vreau pareri despre idee, cum scriu si daca va place cum am inceput!Postez saptamana viitoare cam la aceeasi ora!

Kiss pentru toata lumea

What did you do with my life?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum