Inceput de cariera

71 7 2
                                    

Intr.un sfarsit ,am terminat momentan cu descrierea si chiar cu baia de care aveam atatea nevoie.

Ma pregateam de prima mea zi de munca,dar ca sa fim seriosi.. in prima zi doar vom discuta. Nu era tarziu.. doar 21:00(9.00 seara).

Am inceput sa imi scot hainele,sa le aranjez. Eram extrem de pregatita, fericita si mandra de mine.

Trebuia sa vorbesc cu parintii mei. Mama este si prietena mea de baza, sora: cand am nevoie de cineva ea e prima femeie la care apelez si un parinte protecror,un inger pazitor, my angel!

Oricum, acum pe bune... fara descriere.. m.am saturat!

~Dimineata 6:00~

M.am trezit, nici nu stiam unde mi.era capul.M.am spalat pe corp,pe dinti.

M.am imbracat lejer,nu imi place sa fiu extravaganta. O camasa, un sacou peste si ce ni.mi place este fusta... dar n.am ce face, cu toate ca ideea e oribila.

Cand am iesit afara, sa vad corespondenta, am primit un ,mesaj.

                      

"Domnisoara Selena,

Va informam ca astazi, la ora 7.30 incepem activitatile.

Cu drag, echipa
New Times New York!,,

E bine! Sunt extrem de pregatita si abia astept sa vad.

Peste o ora

Am luat autobuzul. Nimic interesant! Am vazut cat de mare era acest oras!Nu.mi vine sa cred... sunt chiar aici ,imi indeplinesc visele la care nici nu am putut sa ma gandesc!

Aici, la agentia unde m.am angajat, blocul imens arata extrem de curat, ingrijit,incep sa inteleg ca sloganul lor este:,,Ordine si disciplina, e reteta succesului!,,

Am intrat, am fost informata ca trebuie sa merg la sala principala, unde se strang toate persoanele. Era 7:15 , am ajuns perfect.

Am fost primita de seful, capul de linie care statea in capatul mesei lungi. ( cred ca va imaginati cat de mare e. Doar erau sute de persoane aici) .

Peste 15 minute

,,Voi sunteti toate persoanele noi. Am inceput cu d.voastra deoarece asa vreau sa o iau: Noi, moderati, avansati si experti.Imi pare rau, dar stiu ca va este greu din prima zi sa munciti. Trebuie sa va duceti la birourile d.voastra si sa incepeti reportajele.,, spune intr.un fel serios domnil din capatul mesei.

Am aflat ca nu era chiar cel mai mare sef. Nu este ownerul (creatorul) acestei firme extrem de cautata!

Imi era frica, foarte frica si nu stiam ce reportaje sa scriu.

Dupa cateva ore

Am trecut peste prima zii de munca.(Va rog frumos sa ma iertati , stiu cum e sa va plictisiti pe descriere! Nici mie nu imi place sa vorbesc depre chestii in genul asta, ma plictisesc(am pus aceasta paranteza ca Selena nu ca... eu  :))) )

Intr.un sfarsit am ajuns acasa. In casuta postala am primit o mica scrisoare.

( Nu o mai scriu dar e vorba despre o "invitatie" la posta ca sa imi iau coletul si alta scrisoare). Era mama , sunt sigura si deja obijnuita. Mi.a zis ca o sa imi trimita multe lucruri.

Ca sa deschid alt subiect chiar nu suport parintii cand sunt cicalitori. Nu inteleg de ce atata dadaceala? Prea multa sufocare pentru lucruri simple.Chiar daca la inceput am spus ca e ingerul meu , ma mai si enerveaza!

Hai sa nu mai vorbim despre parinti dar chiar ma enerveaza!

Era 8 seara, nu puteam sa merg la posta. Era intunecat... Atatea dureri de cap,pentru nimic!

Oricum aceeasi poveste , ma spal , ma pregatesc cu acelasi entuziasm. In momentul asta sunt foarte obosita si chiar mi.e putin rau. Sper sa imi treaca.

Am ajuns sa nu mai suport zgomotul, nimic!

Imi trebuia o vacanta buna.. si am o idee..dar imi trebuia putin timp ca sa merg la.....

>>>>>>>>>>>>>>>>

Am terminat si capitolul asta!

Va rog sa ma iertati pentru ca:
1)V.am facut sa asteptati acum!
2)E putin, doar 600 de cuvinte ( fixe) si chiar imi pare rau ca postez putin dar la descriere nu prea imi place, ma plictisesc! Vreau sa trec repede la actiune, parca ii simt durerea de cap si ca vrea vacanta! : ))
3)Greselile existente
4) Insistenta pe aceleasi lucruri (repet) plictisitoare
5) Daca aveti altceva de reprosat ma scuzato si o sa incerc sa remediez

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Acum in mini concurs

Cititorul care imi face cea mai compleza parere (si cu bune si cu rele) va aparea in viitorul capitok!
=====================

Va multumesc ca imi bagati si mie in seama mica poveste, e prima la care nu renunt si va multumesc ca am ajuns la a 63-a vizualizare! Hai sa crestem putin , putin mai mult!

Si va rog... daca vedeti si cititi va aduc aminte da.ti un mic, micut VOT ΔΔΔ
--------------------------------------

Kiss si urmatorul capitol Luni!  :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

What did you do with my life?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum