Vegeteriánství

51 4 2
                                    

Jsem už vegeteriánkou okolo 2 let, přibližně od mých 13-ti (+,-).
Jediné co Vám k tomu věku řeknu je to, že jestli někdo nechce jíst maso, počkejte si nejméně do 15. Vím o čem mluvím a teď mám nemalé problémy s kostmi a klouby. Většinou to není poznat ale někdy nedokážu ani nejlehčí cvičeni. Dřepy jsou pro mě nadměrná námaha na kolena, záda mě bolí permanentně a "křupání" kloubu je moje rutina každých 30 minut. Popravdě, celkem se rozpadám a klidně si to přiznám.
Proč jsem přestala jist maso? Kdyby jste viděli jak se se zvířaty zachází asi by jste o tom také popřemýšleli. Navíc otázky tipu "proč ho nejíš?" "Budeš toho litovat" "dej si aspoň kousek" "ale to zvíře k tomu bylo určeno" ne, nebylo! Člověk ho k tomu kdysi dávno určil a tak je to do dnes. K tomu navazuje věta "člověk je ale masožravec nemůžeme bez masa žít" ale můžeme, s taky máme stavbu těla jako býložravci, když prihmouřím oči tak jako všežravci. Takže az si někdo z vás uloví třeba v lese zvíře, popřeji Vám ještě dobrou chuť ☺️
Ale popravdě nenávidím y Vegeteriány co to všem cpou a snaží se tím vynikat a lidem říkají že taky maso nesmí jist atd. Ať si každý jí ci chce, mám třeba tátu který maso ji i za mě a za nic by se ho nevzdal. Taky mu to necpu pod nos, i když je pravda že někdy si neodpustím něco jako "chtěla bych ti ukázat jak se se zvířaty zachází" "ne dekuji, nechci zvířata nezabijim" nebo treba "tohle kdysi bylo živé zvíře co mohlo žít i teď"
Je pravda že teď už to nedělám a dnes jsem zjistila proč. Dost dlouho rodičům říkám proč jsem vegeterianka, ale svému okolí třeba ne a kdo se se mnou nebaví delší dobu, neví to protože mu to neřeknu (předsudky everywhere) a nechám je at si na to přijdou sami, většina si po nějaké době všimne a třeba se mě zeptá.
Ale zpět k tomu proč uz tyhle věci neříkám. Dnes mě a tátovi mamka u snídaně oznámila, že přemýšlí že by se stala Vegeteriánkou. Zrovna jsem jedla a skoro jsem se zadusila. Tak dlouho jí to, co nám po chvíli řekla ze viděla (přepravy zvířat, chov, jak se s nimi zachází a jak se zabijí než jdou na "pult") což přímo pod nos a uz jsem to i vzdala, poslední asi rok něco o tom řeknu jenom když opravdu musím a uz vim proč lidi k tomu prostě nepřesvědčíte. MUSEJÍ SI NA TO PŘIJÍT SAMI!
Proto pokud to čte nějaký vegeterian, neříkejte o tom pořad okolí a pokud si to čte někdo kdo maso jí, zkuste se podívat na věci přímo, nějakrývejte si oči že nic nevidíte a třeba to kolik masa sníte aspoň omezíte ☺️
---------------------------------------------
Pokud chcete další názory, nápady nebo něco co sem nápíšu přečíst vyjadřte to komentářem, ⭐️, nebo mi sem napište i nějakou otázku, chci vědět jaký na to máte názor a jestli mám pokračovat ☺️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 29, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tohle nemůžu byt jáKde žijí příběhy. Začni objevovat