Нека всичко започне от начало.....

58 1 0
                                    

Здравейте името ми е Емма, живея в Ню Йорк и съм на 18 години

Нека се върнем в 2001......

Днес на 21.06.2001 в Ню Йорк имаше едно събиране със всички ученици от гимназията. Искам да ви призная нещо.... Харесвах си едно момче то беше една година по голямо от мен вече втори курс. Казва се Том, уникален. Тъ както ви разправях имаше събиране, там щяха да са всички... Ооо да правилно ме чу. Разбира се и Том щеше да е там. Но не можах да се уточня събирането беше в едно момиче което изобщо не мога да понасям от гимназията. Е нека продължа с историята. Вечерта с най-добрата ми приятелка Джесика отидохме на партито. Но Мадисън злобното момиче- както аз и Джеси я наричаме, изобщо не се зарадва да ни види. Но все пак влезнахме в къщата ѝ. Тя беше от богато семейство и имаше огромна къща всяка вечер правеше купони утях. Когато влезнахме всички започнаха да ни се смеят, само защото не сме разголени като тях а бяхме облечени нормално. Не мисля че тяхното обличане беше много подходящо. Том седеше и изобщо не му беше забавно.
   Веселбата започна. Всички пиеха и се веселиха- е само ние не бяхме пияни и това прекрасно момиче. Е нека не се отклоняваме от темата.
    Както си танцувахме от някъде изскочи Мадисън с нейните две най-добри приятелки, те бавно се приближаваха към нас и изведнъж ни оляха със цяла купа пунш. Тогава Том притича  набързо при нас и ми даде горнището си,защото цялата бях мокра. Той ги попита защо са го направили и почна да им се кара, докато ние нищо не бяхме направили.
     Тръгнахме си от партито целите подгизнали заедно с Том. Той реши да ме изпрати до нас с колата си, аз се съгласих с него,защото и без това навън валеше.
     Закара ме до нас и в момента в който тръгнах да влизам от колата той ме хвана за ръката и ми каза да изчакам за секунда. Аз останах вътре, и в този момент ми каза дали съм съгласна утре да излезем на среща- е разбира се, че приех, все пак го харесвах от 5ти клас. Докато се гледахме очи в очи, той бавно се приближаваше към мен в момента в който не ме целуна, тогава получих странното усещане в корема- сещате ли се, ооо да точно онези пеперудки. Тогава цялата настръхнах, защото това беше невероятната вечер за мен, освен това което се случи малко по- рано.
      Прибрах се в нас цялата премръзнала. Унас отново ме посрещнаха с викове и крясъци. Защо съм била закъснявала и, защо съм с мъжко яке. Казах им че якето е на Джесика, защото ме е наваляло дъжда. Качих се веднага в моята стая, само при мисълта че цялата ухаех на него ми ставаше лошо, в добрия смисъл, а камо ли да си помислям какво се случи в колата.
      Влезнах набързо да си взема един топъл душ, защото бях цялата премръзнала.
       На следващия ден за жалост отново трябваше да ходя в гимназията. Изобщо не се понасям с Мадисън.
      Вървях си аз спокойно по коридора, докато тя не дойде разбесняла. Започна да ми бута всички неща от шкафчето в което си държах учебниците. Попитах я защо прави всички тези неща, а отговора от нея беше, че вчера съм провалила цялото ѝ парти. Нали и аз се учудих при положение, че тя направи всичко това. Оставях я, и от коридора се появява Том, който беше адски ядосан на Мадисън и за вчера и за това което правеше днес.
     Дойде и време за неочакваната ми среща. Разбира се извиках най добрата си приятелка- Джеси, която трябваше да ми помогне с грима и облеклото. Тя като моя много добра приятелка се съгласи да дойде и така вече се бях приготвила и чаках Том да  дойде да ме вземе от нас както се бяхме разбрали.
     Ето го и него, чакаше ме пред нас. Отидохме в един много хубав и скъп ресторант. Е мен не ме привличаха скъпите ресторанти, защото аз не съм от онези материални момичета.
     Говорехме си, докато в един момент не стана време да си ходим. Качих се в колата  и  Том ми предложи да спя утях- разбира се аз приех, защото не мога да му откажа.
      Отидохме в тях, гледахме фил, говорехме си, просто вечерта мина прекрасно.
      На другата сутрин отидохме в гимназията с колата му. Разбира се както винаги Мадисън седи постоянно пред входа. Тя толкова я хвана яд, направо още малко щеше да се пръсне, защото съм била дошла с Том. 
      Така това беше моята прекрасна седмица.
     Ще се видим пак. Ооо и ще имам още много истории за вас. Довиждане и до нови срещи.

                                        С много любов     
                                               Емма!

         Следва продължение.......

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 03, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Всичко отначало.....Donde viven las historias. Descúbrelo ahora