Cap I- Misterul prinde contur

83 3 1
                                    

Undeva în Japonia cu mult timp in urmă, trăia un vrăjitor acesta cu timpul îmbătrâni și nu dădea dovadă să țină în continuare localnici în siguranță. Pe vrăjitor il chema Metiri,acesta după câțiva ani este pus in mare pericol de dușmani,oameni care vreau să ii folosească puterea pentru scopurile lor rele. Metiri avea doi nepoți și o nepoată, Riku, Chase și Maya.
Metiri ajunsese omorât în fața nepoților săi...
Nepoții acestuia primi puterile lui. Inamici lui credeau că puterile au dispărut complet. Până acum in prezent...
Timpul a trecut repede iar copii nu știau de puterile primite. Părinți lor nu vreau să le spună pentru că după vorbele lor "sunt prea mici"
  Riku avea 17,Chase 15 iar Maya 13.
până într-o zi,Riku dădu peste o scrisoare ascunsă în niște cărți vechi.
În scrisoare scria:
„Dragi mei nepoți,probabil eu deja am murit și voi ați crescut mari.Vreau să vă spun că puterile pe care le aveți sunt speciale,acestea devin din ce in ce mai puternice cu cât dragostea e mai mare.Probabil o să vă fie greu să le stăpâniți dar știu că aveți un suflet bun și că vă iubiți reciproc.Probabil ați avut de aface cu câțiva dușmani de ai mei, aveți mare grijă cu ei nu e de glumă,ei fac orice le stă in puteri să i-a puterile pe care voi le-ați primit de la mine,oricum ar fi... vreau s-a aveți grijă unu de altu și să reușiți să ii învingeți odată pentru totdeauna."
                                 
                    Cu dragoste
                              Bunicu Metiri

Riku citi cu lacrimi scrisoare,Chase și Maya s-au speriat când l-au văzut plângând.
Sau dus lângă el și l-au întrebat:
-Riku ce ai pățit? Ești bine? întrebă Maya speriată
-Sunt bine,nu vă faceți griji. Își ștersese lacrimile din ochi.
-Atunci dece plângi? îl întrebă Maya
Riku le dădu scrisoarea
-Nu mersi,nu vreau să fiu in belele!! Se speria mai tare Maya.
-Calmează-te,nu o să se întâmple nimic, suntem împreună și asta contează! spuse cu un glas calm Riku
-Ați văzut ce era scris în continuare?Spuse Chase.
-Adică ce să fie? Nu mai este nimic! Răspunse Maya
Chase puse hârtia deasupra lumini unei lumânări.
-Uitați! Exclamă Chase.
-Ai avut dreptate!! Spuse mirată Maya
„Unul dintre voi e alesul"
-Ce vrea să însemne asta?Spuse Chase
-Poate se referă la cel puternic dintre noi trei. Adăugă Riku.
-Stați!! Am mai văzut scrisul acela de mână undeva!! Răsti Maya.
-Arată-ne! Spuse Riku.
Maya le arată o carte despre istoria sătucului lor.
-Asta e doar o carte veche, n-are nici o importanță!Pufni Chase.
-Dacă ești atent scrisurile sunt aceleași. Spuse Maya calmă.
începu să se uite prin carte și să o citească,aflase câteva lucruri care pe Maya o speriase...
-Maya ești bine? o întrebă Riku.
-Doar m-am gândit la ceva... Spuse Maya îndelungat.
-Dacă bunicu a fost omorât pentru că avea puterea pe care noi o deținem,asta înseamă că o să vină și după noi!!
și dacă o să le punem viața părinților in pericol!? dacă o să le punem viața in pericol prietenilor noștri și sătenilor?! Spuse Maya confuză.
Riku și Chase o luă în brațe și încercau să o calmeze.
-Gata,totu o sa fie bine,ai încredere... Ii spusese Chase cu o voce liniștitoare.
-Bine... încerc... Adăugă posomorâtă Maya.
După ce citise scrisoarea, s-au dus să își întrebe părinți:
-Mamă,tată,cine erau dușmani bunicului? Întrebă Maya.
-Păi...Bunicul vostru avea mulți dușmani,dar cel mai periculos so cel care i-a luat viața a fost Lewis.. Spuse mama cu un amar.
-Poftim?! Exclamă Riku.
-Credeam că a murit anu trecut după ce a plătit cu propria viață păcatele făcute lumi acesteia!! Zise speriat Riku.
-Cum e posibil să fie încă în viață?! Se speria Maya.
-El e cel care l-a omorât pe bunicu?... și noi cum ar trebui să il oprim?... Spuse îngrijorat Chase.
-Voi nu faceți nimic,voi sunteți copi,voi distractivă și bucurați-vă de viață. Spuse mama pe un ton cât se poate de calm.
-calm?Calm?! Cum să fi calm când cel care ți-a omorât bunicul sa vină după tine și să îți fure puterile cu care se duce și viața,pe lângă asta că îți pui toată familia și apropiați in pericol!! V-ați gândit la asta?!Nu! pentru că nu vă pasă! Spuse Chase supărat.
-Chase... spuse tatăl supărat.
Tatăl ii dădu o palmă.
-Să nu te mai aud că țipi.
Mama lor îl trage pe acesta și ii explică că nu ar fi trebuit să de-a in el.Pană la urmă e doar un copil care își face griji pentru familia sa.
-Chase ești bine?Il întrebă Maya in timp ce il lua in brațe.
-Da...Sunt bine. Spune Chase pe un ton moale.
Se auzi un zgomot puternic afară, Chase,Riku și Maya ieșise să vadă ce se întâmplă.
-Cine sunt progeniturile lui Metiri?!Spusese o voce groasă.
-Nu se poate să fie el... se bâlbâi Maya de după Riku.
-Mie frică.Spuse in șoaptă fata.
-Calmează-te nu o să ne facă nimic. Spuse Chase încercând să nu pară înfricoșat.
-Deci nu recunoaște nimeni?!Se auzi din nou acel glas gros.
-Data viitoare când vin,o să regretați amarnic dacă nu imi dați nepoți lui...Spuse răstit Lewis.
Maya fugi repede in casă și se baricadă in biblioteca familiei,Chase și Riku s-au dus să vadă dacă cineva era rănit în locul in cate apăruse Lewis.
Maya începu să citească fiecare carte in parte,foaie cu foaie, cuvânt cu cuvânt c-a să își de-a seama cum să il învingă pe Lewis.
-Nu e aici...Nici aici...Nu e nici aici! ce rost mai are?! nu găsesc nimic! Se supără fata
dădu cu pumnu in biblioraftul pe care erau așezate cărțile și se deschisese o ușă.
-Asta e!! E ascunzătoarea bunicului!! Se bucură fetița in șoaptă.
Intrase și începu să citească tot ce prindea de acolo.
-Nici aici...Nici acolo...Stai...Am găsit-o!!
spusese fetița bucuroasă.
Chase și Riku venise acasă și nu au văzut-o pe Maya așa că au început să se panicheze.
Atunci...
Puterea lui Riku s-a activat pentru prima dată, îngrijorat pentru sora sa mai mică.
Riku îi simți bătăile inimi și o găsi,era învelită de cărți pe un fotoliu prin de praf,era adormită de la atâta citit.
Riku o luă în brațe și o pusese in patul său.-M-am speriat când nu am văzut-o... spuse Riku puțin speriat, mă bucur că e bine.
-Acum cine e sensibilul?Făcu puțin mișto Chase de Riku.
-Eeee,fix acum am eu chef de miștourile tale.
-Am încercat să te fac să râzi.spusese Chase râzând.
Se auzi o bubuitură puternică din bucătărie unde se aflau părinți.
-Ce se petrece?! exclamă băieții.
Întinși pe jos aproape fără suflare erau părinți lor.
-copii... plecați repede de aici și Duceți-vă la mătușa Kaya... Spusese mama lor cu ultima suflare și cu lacrimi in ochi.
-lăsaține pe noi...duceți-vă și aveți grijă unu de altu, să nu îl lăsați să vă prindă... spusese tatăl cu lacrimi pe obraz.
-Măi măi măi...ce avem noi aici.Rânji Lewis.
-Tu...Tu ești...Nu se poate!! Exclamă Chase.
-Ba da ia uite,sunt în viață și am să îmi iau ce îmi aparține de drept.Spuse rânjind Lewis.
-Niciodată! Spusese răstignit Riku.
Lewis se îndreptă ușor către Chase și Riku. Aceștia uitase complet de sora lor.
-Voi copii...vă băgați unde nu vă fierbe oala. Zice cu o voce groasă Lewis.
-Voi trei o să veniți cu mine. Spuse cu o voce terifiantă Lewis.
O săgeată cu panglicii verzi și albastre il strapunse pe Lewis,acesta căzu la pământ.
-Fiți-al naibi de copii.spusese slăbit.
-Data viitoare nu o să mai scăpați.
Riku și Chase se uitase in spate,era mătușa lor.
-Sunteți bine copii?spuse mătușa speriată.
-Da,suntem bine...Dar mama și tata nu...spuse trist Chase.
-Sora voatră unde este?
Riku fugi in camera în care se afla Maya,fata dormea liniștită.
-E bine,e aici. spuse ușurat Riku.
Maya se sculă deodată și se duse în bucătărie,se pusese pe jos lângă părinți săi,era complet distrusă...
-Mamă....Tată.... începu să plângă fata.
-Dece?...Dece?...Dece ați ascuns asta de noi?!... spusese fata in lacrimi.
-Stai,ce să ascundă?spuse nedumerit Chase.
Chase o luă pe Maya in brațe.
-Calmează-te Maya.ii spuse Chase.
-Nu pot...spusese plângând.
Riku se duse lângă părinți săi decedați și începu să se uite curios dar lacrimile din ochi îl împiedicau să vadă clar.
-Am găsit ceva ce s-ar putea să ne fie de ajutor! spuse Riku.Le arată o brățară care era defapt o cheie.
-E cheia către lumea cealaltă..spuse Maya.
-Tu de unde o ști pe asta? întrebase mătușa.
-Am citit câteva cărți și am aflat câteva informații valoroase,precum că tu ai fi sora lui Lewis.Spuse fetița cu un zâmbet.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 03, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Moștenitorul de dreptUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum