Ayanokouji Pov:
Sınav başladı. Herkes kağıdına odaklandı. İlk bölüm ilk okul seviyesindeydi. Aşırı derecede kolay sorular vardı. Zor soru ise yoktu. Sınav süresi bittikten sonra herkes bu duruma şaşırıyordu. Haklılardı da... Sonra ikinci bölüme geçildi. Bu bölüm ilkine göre biraz daha zordu ama yine de ortaokul seviyesini aşmıyordu.
Horikita: Okul neden bu sınavın önemli olduğunu söyledi ki!? Sınav aşırı kolay...
Daha sonra üçüncü bölüme geçtik. Artık konular lise 1. sınıf müfredatını da kapsıyordu. Hmm zorluk gittikçe artıyor... 4. Sınav ise lise 3. Sınıf konularını dahil kapsıyordu. Sınavdan sonra herkesin soruların bir kısmını yapamadığını işittim.
Horikita: Ayanokouji-kun ne düşünüyorsun?
-Ne hakkında?
-Sınav hakkında tabii ki!
-Hiç bir şey. Sadece sınavlara giriyorum.
Sınav hakkında bazı düşüncelerim var tabi ama bunu ona söylemeyeceğim.
-... Sen ne düşünüyorsun?
-Bence okul sadece bizi sarsmak istiyor. Yani zorluk daha fazla artmayacak bu seviyede olacak.
Olabilir... Ama sanki bu işte başka bir iş var.
*Ertesi gün*
Horikita'nın tahminleri tutmadı, seviye gittikçe arttı. Ama bu sefer ferformansımı hiç kesmedim. Sınav öyle bir seviyedeydi ki kimse kalem dahi oynatamıyordu. Ama buna rağmen yasak olduğundan kimse kağıdını vermiyordu, sadece soruyu anlamaya çalışıyorlardı. Herkes çok sıkıntılıydı. Bu sınav onların çözebileceği seviyede değildi. Bu sınav WHİTE ROOM seviyesindeydi... Yani bu sınava "o adam" karışmıştı...
..........................................................................
Sonunda sınavlar bitti tüm okul sınavdan bahsediyordu. Beşinci sınavdan itibaren kimse soruları yapamamış. Üç beş devam edebilmişler ama sekizinci sınavdan sonra kimse kalem dahi oynatamamış. Öğretmenler bile bunu konuşuyordu. Daha doğrusu konuları kendileri bile bilmediğinden... Bana gelecek olursak konuları zaten biliyordum, hepsini yaptım. Son sınavdaki sorular en son öğrendiğim yerlerdi... Oraları da yaptım. Baştaki tahminim doğruydu. Bu sınav doğrudan "o"nunla ilgiliydi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Room Tour
FanfictionClassroom of the Elite karakterleri White Room a giderse ne olur... Bu bunun hikayesi...