"Bâde diyorum ki maça gidelim."
Çağla'nın yükselttiği topa smaç vurduktan sonra kaşlarımı çatarak yüzüne baktım.
"Ne maçı?"
"Futbol maçı. Sude de gelecek benimle. Sen de gel."
"Kimin maçıymış bu?"
Sorduğum sorunun ardından yere oturdum. Çağla da benim karşıma oturup konuştu.
"Galatasaray'ın."
"Bebeğim ben Fener'de oynuyorum. Ve Fenerbahçeliyim."
"Of Bâde maça gelince takım değiştirmiyorsun. Gel işte."
"Ne zaman maç?"
"Yarın. Aytaç'a söz verdim ben de yoksa gitmezdim."
"İyi gelirim."
"Anlaştık o zaman. Kalk hadi terli terli hasta olursun."
Benden önce ayaklanıp konuştuktan sonra yanağıma öpücük bırakıp soyunma odalarına doğru yürümeye başladı.
"Gelirim birazdan."
Oturmak yerine artık yerde yatıyordum. Yorulmuştum. Gelen ayak sesleriyle kafamı yerde biraz daha eğip tersten gelen kişiye bakıyordum.
O da kafasını yana yatırdığında gelenin Lila olduğunu gördüm.
"Kalk kız hemen yerden."
"Yoruldum Lilo yoruldum."
Yerden kalkmam için ellerini uzattığında bir anda ondan daha hızlı bir şekilde onu kendime çektim.
Artık sadece ben değil Lila da yerde yatıyordu.
"Ya kızım manyak mısın? Yeni duş almıştım of."
"Öldün hemen kirden zaten."
"Öldon homon kordon zoton."
"Ayıp. Yarın maça gel benle."
"Konuyu değiştirme hızın 102 yavaş. Hem ne maçı nereden çıktı?"
"Çağla çağırdı. Galatasaray'ın maçıymış."
Ş'yi biraz uzatarak söylemiştim.
"Aşkım Fenerliyiz hani biz."
"Tamam olsun kardeş kardeş destekleriz. Bir şey olmaz. Hadi sen de gel. Ali Sami Yen'de tek başıma Fenerli olarak kalmak istemem."
"Bilmiyorum ajandamı kontrol etmem lazım."
Yavaşça (!) koluna bir tane vurmuştum. O da oldukça sessiz (!) çığlık atmıştı.
"Senin 3 satır yazı yazdığın görülmemiş ne ajandası?"
"Bâde seni döverim. Kolum morardı. Gelmiyorum maça falan. Ali Sami Yen'de linçlenir misin yoksa kavgada araya mı kaynarsın bilemem."
"Arkadaşlık ölmüş ölmüş."
"Kalk yerden de duşa gir."
Beni beklemede ayaklanıp yürümeye başladı. Aynı zamanda da konuşuyordu.
"15 dakikan var arabada bekliyorum Baaade."
Beni bıraksanız sabaha kadar burada yatarım. Ama hani bir bıraksanız diyorum.
Zorlukla kalkıp soyunma odasına girdim. Takımın çoğu gitmişti. Dolabımdaki kıyafetlerimi ayarladıktan sonra duşa girdim.
♧
İndiğim kapıyı kapattıktan sonra son kez Lila'yı darlamak için açık olan camdan Lila'yla konuşmaya başladım.
"Yani sen beni yalnız mı bırakıyorsun maçta?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
derbi | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBir maç duygularımı, bir derbi ise hayatımı değiştirdi. #çağla 1. (12.01.23) #ardaturan 2. (01.04.23) #bade 1. (28.04.23)