Its 11:30 when Vice was Ready to go to Showtime.........
Vhong:Magandang tanghali madlang pipolllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MP:*SIGAWAN*
Anne:*Sayaw na Parang Baliw*
Anne:How are you my beautiful handsome Sexy at Machong-machong MAAAADDDDDDLLLLAAAANNNNNGGGGGGGGG PPPPIiiiiiiiiiIIIIIIIPPPPPPOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Billy:Taas ng energy!!!!!
Coleen:ErMeRGeRRRddDDD!!!! Ang taas ng energy ng MP!!!!
Billy:HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSSS UUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP MMMMMMMAAAAADDDDDDLLLLAAAANNNGGGG PIPPPPPPPPOOOLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vice:Grabe ang taas!!!!!
K:oo nga Pogi!!!!! :">
=======FAST FORWARD=======
Bida Kpamilya round 2!!
K:At eto naman ang pinaka pogin lalake sa balat ng Lupa VVVVVVVVVVVViiiiccccceeeee POGI!!!
Vice:Yes!!!!Madlang Party pipol re you ready to Parteeeeyyyy???????
MP:kiss muna kau ni Karylle!!!!
Jhong:Vice K kiss daw oohh!!!
Vhong:OT na daw oh! XD
Vice:Panira!
Direk:Lter na yan OT na!
======Tapos na ang Showtime======
Sa DR ni Anne and K
ANNE:K sama ka sakin!
K:Sure saan???
Anne:*BlindFolding K* Basta!
K:Whatever u saaayy!!! :)
Sa Sunset resto
Anne:K take of your BlindFold!
K:*Tinanggal ang BlindFold*Oh My GEE!!!!!(@deviantGEE tinatawag ka ni K XD)*Cries*
Vhong:*Abot Rose kay K*
Billy:*Nag-gi-gitara parin*
Jhong:*Sings Marry you*
Vice:Its A beautiful nigth something dumb to do hey baby i think i wanna marry you!!! is in the of your eyes or is it this dancing juicehey baby i think i wanna marry you!
Vice:K I want you in my life 4Ever and nothing will stop me from loving you.....And remember Karylle Your my BABY...and ForEvEr Will.....Ana Karylle P. TatlongHari!
K:Yes Vice?!
Vice:Will you marry me???
K:Yeeeessss!!!!! I WILL MARRY YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Tulo Luha*
ITUTULOY..............................!!!!!!!!