JELIZAVETA

34 4 0
                                    

Klaply dveře od bytu. Mikuláš jako vždy běžel přivítat svého tátu. Už se chystal mu skočit do náruče, když si všiml, že Roman není sám. Za ruku držel asi čtyřletou holčičku. Mikuláš se zarazil. Roman se usmál: ,,Ahoj, poklade můj. Někoho jsem dneska přivedl. Tohle je Jelinka. Budete kamarádi?" Mikuláš si Jelizavetu prohlížel jako zjevení a stejně tak ona koukala na něj. 

Do předsíně přišla Ema. Dala Romanovi pusu a pak se zeptala: ,,Romi, kdo to je? To Teď sbíráš děti po ulicích?" Roman se začal potutelně usmívat a řekl: ,,Neboj se, všechno ti vysvětlím. Teď je ale potřeba se tady o Jelinku postarat a někam jí uložit. Má toho chudinka za sebou už moc." 

Ema byla úplně zmatená a nic nechápala, ale skutečně nandala k večeři ještě jednu porci a potom ustlala malé u Mikuláše v pokoji na spartakiádním lehátku, které vyhrabala někde ve sklepě. Našla nějaké menší tričko a půjčila jí to jako nočním košilku. Když jí ukládala malá poprvé promluvila: ,,Spasibo." Ema na ní vyvalila oči. Teď byla ještě zmatenější. V hlavě se jí začalo honit, jestli jí Roman náhodou něco nezatajil.

Když obě děti usnuly přišla za Romanem, který seděl na pohovce a očividně byl myšlenkami někde úplně jinde. Ema si sedla k němu a řekla: ,,A honem rychle vysvětluj, než si začnu myslet, že to dítě je tvoje." 

Roman spustil hezky od začátku a vše Emě vysvětlil. Když si Ema vyslechla co se stalo povzdechla si a řekla: ,,Hofbauer je jelito." Roman polekaně vyskočil a zacpal Emě pusu. ,,Pššš. Hlavně tohle slovo nepoužívej před tou malou." ,,Proboha proč?" divila se Ema. ,,Protože ona se jmenuje Jelizaveta a víš jak je na tom David se jmény, takže jí dnes celý den říkal jelito. Ta malá je z toho opravdu dost špatná."

,,Dobře a co bude dál?" zeptala se Ema. ,,No co by bylo. Prostě teď na nějaký čas budeme mít děti dvě." řekl Roman lehkovážně. Emě se to příliš nelíbilo, ale co zmohla. Pořád lepší, aby se o ní starali s Romanem, než aby zůstala na pospas tomu šílencovi.

Opět po dlouhé době zdravím. Kdo viděl 12. díl první mise tak určitě pochopí. Trošku jsem si to upravila aby Roman dodržel slovo a opravdu si Jeli vzal k sobě. Oficiálně se dvanáctý díl stal mým nejoblíbenějším. Roman tam mluvil docela dost rusky, mluvil o Mikulášovi, o Emě a choval se opravdu nádherně. Úplně si u mě odčinil to co co řekl v prvním díle. Celkově se mi ten díl strašně moc líbil. Jako Jelizavetu vybrali naprosto úžasné dítě. Ta holčička je hrozně roztomilá a David je taky úžasný. Prostě to zbožňuju. Z Romana jsem umřela a proto vydávám tuhle část. Myslím, že tohle je věc na kterou jsme všichni čekali.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 04, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

VOJENSKÁ NEMOCNICEKde žijí příběhy. Začni objevovat