*.✧~。☆ ❥°~♪*"Belirsizlikler içinde belirsiz hayatlar belirsiz düşünceler ve karanlık güçlerle savaştığımız bu yolculukta ben sadece senden emindim çünkü bu belirsizlikler içinde tek belirli olan olasılık sendin, Ophelia." Yazıyordu mektupta.
Mektubu elimde sıktım, iç sesim mücadele etmeden konuşmaya başladı.
"Ben miydim gerçekten? Seni iyilikten ve asillikten koparabilmeyi düşünen karanlık başarılı olursa, var olan sanatı bırakır bir tuvali siyaha dönüştürecek bütün renkleri tuvale akıtırdım renklerin benim için bir anlamı kalmazdı bu müddet, sense benim kanımı o tuvale akıtmamak için kendinden vazgeçerdin. İzin vermezdim, sanat düşkünü bir asil olarak yetişmiş olsam bile sevgisi alınmış bir geyik değilim, bir geyik ormansız yapamaz ben de sensiz yapamam Freya."Saflık ruhumu sarmış olacak ki, bir kağıt parçası ile konuşmaktaydım, göz yaşlarımın kağıt parçasına düştüğünü hissettim siyah mürekkeple yazılmış yazılar karışıyor ve okunmaz hale geliyordu, bir süre kendime gelmeye çalıştım bu savaşa beraber başlamıştık, onları kendi gücümüzle yenecektik, sen olmadan nasıl yapabilirim? Seni korkutucu ve acımasız görmeyi ne kadar kaldırabilir ruhum? Daha fazla olasılıkları düşünerek vakit kaybedemezdim.
Mektubu katladım ve kendi krallığmın simgesini taşıyan korunmamı sağlayan ceketimin cebine koydum. Yatağıma fırlattığım güneş okumu ve sonsuz yayımı hızlıca kaptım. Elfleri bulmak için senin deyimine göre bilinmezsiz bir şekilde yola çıktım.
Çünkü genel olarak bir son herkese bitiş olarak görünse bile bana göre her son yeni bir başlangıçtı ve
biz daha yeni başlıyorduk."♡°~๑Ophelia~๑°♡
Bu kitabın Spotify playlistine ulaşmak için şu linki kullanabilirsiniz <3
https://open.spotify.com/playlist/5WZgv77OuKBtIDJfK2yOFm?si=fO63DHPUSB2qB1qudihfAA&utm_source=copy-link
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡~Sevginin Hükümdarlığı~♡
FantasyBüyülü bir dünyaya hakim olan Uncertain Love'da, Freya ve Ophelia çok yakında krallıklarının hâkimiyetini üstlenecektir, Freya bu duruma sıcak bakmasa ve bir şövalye olmak istese bile annesi Kraliçe Helana bunu yapmasını engelleyerek onun Valory kr...