Familia Ràgrìe

34 2 0
                                    

Buzele rosii, ochii frumos conturat cu eye liner negru, putin fard pe pometii perfecti, Louise arata impecabil, iar tanarul Giorgio nu rateaza nicio ocazie pentru a o complimenta.
-Inca nu-mi vine sa cred ca esti a mea...
Louise a chicotit si si-a pus bratele in jurul gatului iubitului ei:
-Giorgio, tu esti al meu, nu eu a ta! Eu domin, iubitule! Acum haide sa nu mai pierdem vremea cu atractii fizice!
Barbatul si-a aranjat cravata mai bine pe gulerul camasii, si a apucat-o pe Louise de talie.
-Pai, hai sa mergem! Dar totusi, am putea sa pierdem cateva clipe aici...Stii ca nu mor de nerabdare sa-ti revad familia...
Fata a pufnit.
-Gio, nu ai de ce sa te temi! Familia mea ne sustine relatia, chiar daca uneori te mai ataca! Cu totii te iubim! Mai ales sora mea! Rosete e incantata ca vii! Iar tu, barbat in toata firea esti un pesimist fricos! Acum haide! Sa mergem!
Giorgio lua cheile de la masina, si deschise usa camerei de hotel, lasand-o pe Louise sa iasa prima.
Cei doi aratau impecabil. El avea o camasa alba ca laptele, asortata cu o pereche italiana de pantofi din piele. Iar Louise, sclipea in rochia ei scurta, neagra si mulata, putin decoltata. Tinuta ii scotea in evidenta formele voluptoase si bine conturate.
Dupa jumatate de ora de mers cu masina neagra de lux, cei doi au ajuns la casa familie Ràgrìe. O cladire inalta si mare, cu trei etaje, le servea drept resedinta. Odata si Louise locuise acolo, dar acum familia ei ii cumparase propriul ei apartament, dar trecea rar pe acolo. Isi petrecea noptile la hotele de lux, cu Giorgio.
Fata impinse usor cu degetul soneria placata cu diamante. La usa aparu cu un zambet intepator doamna Ràgrìe Marìette.
-Dragilor! Bine ati venit! Dar ce haine dichisite! femeia se apleca si-si lua fiica in brate, dupa care se duse catre Giorgio si il saruta usor pe ambii obraji, cat sa nu-i lase urme de ruj. In spatele ei, imbracata intr-o camasuta bleo, cu o fusta scurta de un roz bombon, isi facu aparitia dulcica Rosete, de numai 15 ani.
-Buna! Surioara! Ce bine arati! Super sexy! Uuuh, iar tu Gio, ai un sacou de milioane!
Adolescenta i-a luat in brate.
-Buna seara! a salutat Giorgio.
Louise a ras luandu-l de mana pe barbat si intrand impreuna in casa luxoasa.
-Vai, ce frumoase sunteti! Toate trei! Tu, mama, si casa asta!
Dar fata in fata cu usa de la intrare, era un fotoliu din piele neagra, cu suport pentru pahare si vibratii pentru masaj. Pe aceasta piesa de mobilier de colectie, statea un domn cocosat, intr-un halat visiniu din matase. Avea un nas mic de vulpe, pe care-i statea o pereche de ochelari de vedere. O mustacioara neagra si scurta ii ascundea gura care tusea intr-una. Sa fii fost de la trabucul cu tutun pe care-l tinea in mana stanga? Sau se fi fost de la ziarul prafuit din mana dreapta, pe care statea mandru un ceas Rollex?
-Salut! Frumoasa mea si bestia! Cum suna!? Haha, hai intrati!
-Buna tata! Ce faci? Ah, sper ca nu mai fumezi, da? a spus Louise luandu-l in brate pe tatal ei.
Marìette isi flutura mainile manichiurate prin aer:
-Luati loc! Ce bine ca ati sosit inainte sa se raceasca friptura bine condimentata, cu cartofi la cuptor!
Cei doi se asezara incet pe o canapea de langa masa incarcata cu fel si fel de feluri scumpe de mancare. De la caviar, pana la ciuperci umplute cu somon. Rosette de apropie de canapea, luand si ea un loc:
-Deci, ce mai faceti?
Giorgio zambi punandu-si mana pe talia iubitei lui:
-Foarte bine! Dar tu, ce faci, cum mai merge liceul mizerabil?
Louise isi dadu ochii peste cap, trecandu-i surorii ei o mana prin par:
-Da-o-n colo de scoala, arati superb! Imi place mult lipstick-ul, deci o sa ti-l ciordesc, iar fusta arata beton, asa ca tre' sa-mi dai un nume de brand!
Adolescenta a ras luand de pe masa un pateu cu ton si praz.
-E Zac Poisen. Si e pe comanda! Dar nici rochia ta n-arata asa rau!
Domnul Ràgrìe se ridica in picioare cu paharul de vin in mana, batand cu o lingurita in el:
-Luati-va un pahar, mai putin tu Rosì, si haideti ca vreau sa propun un toast!

Echilibrul SeductieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum