-Ba nu! tipa Louise furioasa.
-Haide Lou, cu totii stim ca ai o familie bogata in prostie!
Giorgio isi lua pe el bluza lalaie de pijama, si se servi cu o bautura rece de la roo-m service.
-Gio, ai mei au muncit pentru banii aia si au investit in casa, in copii lor, iar daca tu n-ai avut parte de asa ceva, nu trebuie acum sa fii gelos! striga Louise trantindu-se pe pat si punandu-si iPhone-ul 6 pe noptiera de langa pat. Dar iubitul ei era foarte enervat. Dupa vizita la familia Ràgrìe era doar convins pentru o mia oara ca familia lui Louise e doar una de snobi.
-Uite! Nu vreau sa ne certam, dar asta e adevarul! Ai o familie care crede ca orice se cumpara cu bani!
-Poftim!? Giorgio, tu vii dintr-o familie de mafioti! l-a atacat Lou.
-Macar eu nu traiesc pe banii parintilor, ca tine! Tu ai muncit vreodata in viata ta!?
Fata se infurie de-a dreptul cand Giorgio aruncase "artileria grea". Si acum chiar avea dreptate. Ea a muncit vreodata pentru lucurile pe care si le-a dorit?
-Gio...tu...tu...ah, noapte buna!
-Ma rog...Nu mai stiu de la ce a inceput toata cearta...amandoi am exagerat...a zis Giorgio tinand-o pe iubita lui in brate, pe asternuturile reci.
Louise il saruta pe Gio, cu o mica muscatura de buza la final, dupa care stinse lampa si ii ura din nou 'noapte buna'.
Ora 09:30 dimineata. Louise este in bucatarie pregatind niste clatite cu ciocolata si gem. Isi misca trupul pe ritmul unei melodii celebre difuzata la un radio micut. Un sutien negru cu dantela e acoperit de camasa iubitului ei, care ii vine larga la umeri. E doar in chiloti, cu parul negru strans intr-un coc neglijent. Cu toate ca room-service-ul ii sta la dispozitie, ea vrea sa-i faca un mic dejun special alesului ei. Vrea ca el sa vada si latura de gospodina a ei. Ca veni vorba de lup, la bustul gol, cu o pereche de boxeri negri, isi facu aparitia Giorgio:
-Ah, ce sexy esti! Stai putin tu gatesti, iubire?
Barbatul si-a lipit corpul de a lui Louise si s-a leganat cu ea usor, pe ritmul muzicii.
-Stii, Gio, pot sa fac multe! Gatesc, spal, calc, ma pricep si la facut noduri de cravata!
-Sigur ca faci o gramada Lou! Dar esti cea mai buna in a fi iubita mea! Si o stii si tu!
Fata s-a intors brusc. A oprit radiol si a lasat un moment de tacere sa scape.
-Uite! Chiar ai avut dreptate cand ai spus ca sunt tinuta chiar si acum pe banii parintilor! Adica, eu nu stiu ce-i aia sa vii obosit de la serviciu, sa te plangi prietenilor ca ai un sef de cosmar, nu am trecut niciodata prin experientele astea, si sincer...mi-ar placea s-o fac! Vreau sa muncesc!
Giorgio si-a pus mainile pe obrajii lui Louise fericit si a sarutat-o lung.
-Lou, e superb! Ma bucur ca vrei sa te tii pe picioarele tale! Sunt mandru!
-Si eu! Te iubesc! fata s-a aruncat in bratele lui Giorgio punandu-si picioarele in jurul trunchiului lui. Barbatul ii puse o mana pe coapsa si ii saruta gatul.
-Mmm, nu acum! Se racesc clatitele astea! gemu Louise.
Dar barbatului nu-i pasa. Era prea fericit ca iubita lui voia sa se intretina singura.
-Bravo! Poti sa te amgajezi ca si chelnerita la barul Lumina Lunii! Se fac angajari in seara asta! Daca te aranjezi un pic, si stii sa tii in mana o tava cu cateva racoritoare pe ea, esti perfecta, draga! Asa poate ne vom lua impreuna un nou apartament! Ba chiar o casa! Dar tu trebuie sa-ti duci sarcina asta la bun sfarsit, Lou!
Fata dadu din cap si il aseza pe Giorgio la masa, punandu-i o farfurie plina cu clatita in fata.
-Iubitule, incearca cu putin gem de caise!