Szia ! Szeretnék magamról egy kicsit mesélni . 21 éves vagyok . Jelenleg New York-ba élek a kutyámmal . Az én nevem Kathrine . 21.-dik században élek , hercegnő ként . Sok mindenen mentem keresztül , kezdve azzal hogy az apám bérgyilkosokat küldött rám , fura mi ?
De szerencsémre mindig mellettem van az én kis testőröm ( nem kicsi , 184-5cm , kigyúrt ) . Ő 0-24 figyel rám , vele van egy közös tetkom . Nagyon közel állunk egymáshoz , azt hiszem belé szerettem . Hogyan ne lehetne egy olyan emberbe bele szeretni , aki pont a zsánered és minden nap veled van ? Még akkor is ha nem kellene . Volt köztünk egy - egy fura dolog , de kinél nincs , megbeszéltük a férrenézetűnket . Hogy mi is a neve ? Alexander , és hogy hogy néz ki ? Fekete hajú , 184-5 cm magas , izmos , dió barna színű szemű . Kegyetlen a sors , hogy pont vele nem jöhetek össze ,pedig nagyon jó páros lennénk . Megvan az összhang is , minden megvan , de a munka az munka . Több mint fél éve menekülünk apám emberei elől , hogy miért akarnak megölni ? Nálam van egy pendrive , amin apám mocskos titkai vannak . Leakarom buktatni , megérdemli , nem adta meg azt az életet amire vágytam . Én nem akartam hercegnő lenni , de tudom ez nem akarás kérdése . Csak kell egy kis szünet tőlük messze , tőle messze .
-Kathrine min gondolkodsz ennyire ? - jaj hát persze , elfelejtettem hogy vele vagyok.- Semmin , min gondolkodnék ? Azon hogy bármikor ránk törhetnek vagy azon hogy mit fogunk holnap enni? Húzós kérdés ugye ? - szeretek vele csipkelődni , és ő is velem .- Uh együnk holnap valami egzotikusat , rég ettünk. Apáddal meg ne törődj , élvezzük ki ezt a csöndet és nyugalmat - a nyugalomért mindig oda volt , de bulizni is szeret . Nem olyan srác aki ne szeretne bulizni , csak csupán ő otthon jobban szeret lenni , de ki nem szeret otthon lenni ? Az nem ember . - Igazad van , tudod mit ettünk régen ? - sose tudja .- Na mit ? - én mondtam . - Garnélát , de tudod azt a nagyon szószosat , uhh holnap csináljunk azt - mindig az van amit én akarok .- Ezzel most megfogtál , benne vagyok - ő nagyon finoman tudd főzni , én meg mellett bénáskodok .- Te mindenbe benne vagy, amit felvetek ötletet - csak is én vagyok itt a kreatív , ő kitalál valamit de sose mondja el hogy mi az , és ez az agyamra szokott menni .