ဖတ္ျဖစ္ေအာင္ဖတ္ေပးပါ/ဖတ်ဖြစ်အောင်ဖတ်ပေးပါ

527 12 2
                                    

Zawgyi

ဒီ Fic က အထြန္းရဲ႕ တတိယေျမာက္ OC fic ေလးပါ ။ ဖတ္ျဖစ္ေအာင္ ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရင္းကေတာ့ ဒီ Fic ကို အရင္ေရးေနၾကနဲ႔မတူတဲ့ Plot အျပင္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလး ေရးဖို႔ စဥ္းစားထားပါတယ္ ။ အဓိကကေတာ့ ဒီ fic က ငယ္႐ြယ္တဲ့ အမ်ိဳးသားႏွစ္ေယာက္အခ်စ္ေၾကာင္း ေရးမွာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ fic စ မဖတ္ခင္ ဒီစာေလးကို ဖတ္ေစခ်င္တာပါ ...

ဒီ Fic တစ္ပုဒ္လံုးတြင္ ပါဝင္ေသာ အဓိကဇာတ္ေကာင္ႏွစ္ေယာက္လံုးက အသက္ ၆၀ အ႐ြယ္ အဖိုးႀကီးႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္း ေရးဖြဲ႕မွာ ျဖစ္ပါတယ္ ။ ဟုတ္ကဲ့... ဒါေၾကာင့္ ငယ္႐ြယ္တဲ့သူေတြရဲ႕ အေၾကာင္းသာ ဖတ္ခ်င္သူဆို ဒီ Fic ကို မဖတ္ခင္ႀကိဳသိရေအာင္ အထြန္းက ဦးဆံုးအသိေပးပါတယ္ ။ ဖတ္မိၿပီးမွ အသက္မငယ္ေတာ့ဘူးလား ။ ဒီအ႐ြယ္ေတြပဲလား ေမးစရာေတြမရွိေအာင္ ႀကိဳတင္အသိေပးတာပါ ...

ဒီ Fic ကို ေရးဖို႔ျပင္တာ တစ္နွစ္ေလာက္ရွိပါၿပီ ။ ေရးခ်င္တဲ့ ဇာတ္ေၾကာင္းေတြ အမ်ားႀကီးထဲကမွ ေနာက္ဆံုး အသက္ ၆၀အ႐ြယ္အမ်ိဳးသားႀကီး ႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္းအရင္ ေရးဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တာပါ ။ ေရးဖူးေနၾက Polt မ်ိဳး မဟုတ္တဲ့အျပင္ အသက္ႀကီးတဲ့အ႐ြယ္ေတြအေၾကာင္းမို႔ ကြဲလြဲမႈေတြရွိခဲ့ရင္ ေထာက္ျပေပးလို႔ရပါတယ္ ။ အထြန္းလည္း ေရးခ်င္တဲ့စိတ္ႏွင့္မို႔ အမွားအယြင္းမ်ားရွိခဲ့ရင္ နားလည္ေပးေစခ်င္ပါတယ္...

အထြန္းႏွင့္အတူ စီးေမ်ာၾကဖို႔ ဖိတ္ေခၚပါတယ္ ။ အၿမဲခ်စ္ခင္ေလးစားလ်က္ ....
                            အထြန္း
   
6.11.2021(Htun)

__________________________________
Unicode

ဒီ Fic က အထွန်းရဲ့ တတိယမြောက် OC fic လေးပါ ။ ဖတ်ဖြစ်အောင် ဖတ်စေချင်တဲ့ အကြောင်းအရင်းကတော့ ဒီ Fic ကို အရင်ရေးနေကြနဲ့မတူတဲ့ Plot အပြင် ပေါ့ပေါ့ပါးပါးလေး ရေးဖို့ စဉ်းစားထားပါတယ် ။ အဓိကကတော့ ဒီ fic က ငယ်ရွယ်တဲ့ အမျိုးသားနှစ်ယောက်အချစ်ကြောင်း ရေးမှာ မဟုတ်တဲ့အတွက် fic စ မဖတ်ခင် ဒီစာလေးကို ဖတ်စေချင်တာပါ ...

ဒီ Fic တစ်ပုဒ်လုံးတွင် ပါဝင်သော အဓိကဇာတ်ကောင်နှစ်ယောက်လုံးက အသက် ၆၀ အရွယ် အဖိုးကြီးနှစ်ယောက်အကြောင်း ရေးဖွဲ့မှာ ဖြစ်ပါတယ် ။ ဟုတ်ကဲ့... ဒါကြောင့် ငယ်ရွယ်တဲ့သူတွေရဲ့ အကြောင်းသာ ဖတ်ချင်သူဆို ဒီ Fic ကို မဖတ်ခင်ကြိုသိရအောင် အထွန်းက ဦးဆုံးအသိပေးပါတယ် ။ ဖတ်မိပြီးမှ အသက်မငယ်တော့ဘူးလား ။ ဒီအရွယ်တွေပဲလား မေးစရာတွေမရှိအောင် ကြိုတင်အသိပေးတာပါ ...

ဒီ Fic ကို ရေးဖို့ပြင်တာ တစ်နှစ်လောက်ရှိပါပြီ ။ ရေးချင်တဲ့ ဇာတ်ကြောင်းတွေ အများကြီးထဲကမှ နောက်ဆုံး အသက် ၆၀အရွယ်အမျိုးသားကြီး နှစ်ယောက်အကြောင်းအရင် ရေးဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တာပါ ။ ရေးဖူးနေကြ Polt မျိုး မဟုတ်တဲ့အပြင် အသက်ကြီးတဲ့အရွယ်တွေအကြောင်းမို့ ကွဲလွဲမှုတွေရှိခဲ့ရင် ထောက်ပြပေးလို့ရပါတယ် ။ အထွန်းလည်း ရေးချင်တဲ့စိတ်နှင့်မို့ အမှားအယွင်းများရှိခဲ့ရင် နားလည်ပေးစေချင်ပါတယ်...

အထွန်းနှင့်အတူ စီးမျောကြဖို့ ဖိတ်ခေါ်ပါတယ် ။ အမြဲချစ်ခင်လေးစားလျက် ....
                            အထွန်း
   
6.11.2021(Htun)

__________________________________

အိုမင္းေသာ္လည္း/အိုမင်းသော်လည်းWhere stories live. Discover now