Pohled Stephena
Přijel jsem k hlavním dveřím Stark Townu a tam čekal poslíček. Vystoupil jsem z auta, plaštík se mi omotal okolo krku. Poslíčkovi jsem hodil klíče od auta, který s ním odjel nějakm do garáží, já tam zůstal stát jako socha před dveřmi dovnitř.
V ten moment to na mě přišlo, všechen strach a panika z minulosti, sevřelo se mi břicho a bylo mi na zvracení, ale hlavní problém jsem měl z dýcháním, nemohl jsem se skoro ani nadechnout, měl jsem s tím velké problémy ani v Kamartazi jsem se toho nezbavil, jako by tohle byl můj trest za všechny špatné věci, co jsem kvůli své namyšlenosti dělal nebo hlavně říkal.
Snažil jsem se uklidnit, ale moc mi to nešlo spíš to bylo ještě horší. Najednou ze zelené mlhy, která nemám sebemenší tušení kde se to vzala, se objevil člověk. Byl vysoký a celý bledý, měl vyresované lícní klíce a ruce které byla sama žila, dlouhé černé vlasy po ramena, která očividně už potřebovala umýt, ale jemu to očividně nevadilo.
Loki- "Jdete nebo tam budete stát jako asgardský sloup?" šibálsky se usmál
Stephen - " Co- Joo už jdu" byl zmatený
Loki - " nechte mi vám pomoci" přistoupil k němu blíž a dál mu ruku na čelo
Stephen - "No dovolte, tohle je příliš" trochu jsem se naštval
Loki - "Pro Odina přestante, snažím se vás toho zbavit"
Ten muž mi začal mačkat na čelo, až to bylo bolestivé, ale dnes mi bylo vše jedno nechal jsem ho klidně ať mi to čelo promáčkne.
Nevím co mi ten muž v černém obleku udělal, ale najednou jsem se uvolnil, cítil jsem se jako plný života bez starostí. Muž poté bez jediného slova odešel ani jsem mu nestihl poděkovat. Já vešel dovnitř a párty byla v celém proudu, šel jsem si sednou k baru a objednal si Martíny a díval se všude okolo.
Pohled Tonyho
Seděl jsem z ostatníma členama týmu u kulatého stolu, Peter si povídal s MJ a u toho byl opřený o zeď. Thor nám právě vyprávěl jak zachránil svůj lid před Asgardským drakem který se po několika tisíciletí probidil, jak jeho bratr přišel na stranu dobra. Já ale ho v celku neposlouchal, ne že by mi to nebylo jedno, jeho válečné příběhy jsou vždy zajímavé, ale já si našel zajímavější věc, muže který seděl u barového pultů zcela sám.
Clint - "Kam pořád civíš pakoni?"
Nat - "barový půl, Doctor, ještě něco potřebuješ vědět?"
Tony - "Hele já na něj nečumím, nejsem na chlapy, dejte si oraz."
Loki "musím říct, že se docela bavím, když se ti dívám do hlavy."
Tony - " hej muflone přestaň se mi vrat v hlavně nebo z tebe zase udělám plácačku na mouchy."
Loki - "Jak si přejete génie"
Vischni se smály a já toho měl dost, neznáme když spí z každou kočkou, že budu spát i z chlapem je to odporné. Samozřejmě že nemám nic porti homosexualitě, tyto lidi respektuju však sám Loki je bisexuál a nemám s ním žádný problém, teda pokud zase nebudu brát jeho útok na New York, ale to jsem zase odbočil jinam.
Jenže ten muž mi přišel moc zajímavý, musel jsem ho vidět víc z blízká. Šel jsem si sednout k pultů z druhé strany dvě místa od něj, nemohl jsem přece si sednout na proti němu. Objednal jsem si pití, co jiného než Wisky a začal zase na něj koukat.
Pozámka : tento popis bude podle mých představ, takže se vůbec nemusí podobat v několika věcech komiksům nebo filmům.
Byl ode mě hodně vysoký, kdybych k němu stoupl, byl bych mu asi pod ramena. Měl hodně dlouhé nohy trochu jsem se pousmál, když jsem si všiml že má na sobě jenom černé tenisky. Byl taky docela hubený, ale svaly také nějaké měl. Jeho ruce byly zajímavé asi nejvíc, na každém jeho prstu vedla červeno-fialová čára a na zápěstí se spojovala, byla hodně svlanatá nad čím jsem se ještě víc usmál. Potom tu máme jeho obličej, byl tak jmény jako ranní paprsky slunce, které vás po dobrém spánku ráno probudí. Neměl na sobě ani vrasků, vsadil bych se že když ho po jeho tváří pohladíte je to ráj pro ruce. Měl podobný sestřich vousů jako já, ale on je měl delší ale zase víc upravené. Jeho vlasy byly taky úžasné, jeden pramínek vlasů mu vysel dolů podél čela k uchu. U toho jsem si všiml, že podél uší má vlasy šedivé což mi přišlo ještě víc fascinující.
Uvědomil jsem si že on je tady dneska ten dokonalý, štvalo mě to protože to jsem tady vždycky já, ale nemohl jsem se nějak na toho človíčka zlobit. Což bylo ještě víc divně, normálně bych za ním přisel a všechno si s ním vyřídil, ale teď jsem měl jenom problém se k němu přiblížít, chtěl jsem se mu podívat do očí, ale ani to jsem nezvládl.
Takj jo, svůj slib jsem zase nesplnila a kapitola vychází zase po skoro 2 měsících, ale teď ležím doma s covidem, tak možná toho času budu mít na psaní víc, spíš určitě 😂. Tak co myslíte jaké bude pokračování? Půjde Tony za ním si pokecat nebo nebude jako asgardský slop? 🤨. Chci vám ještě říct.... stay safe protože ten covid vážně není žádná růžová zahrada.
Vaše Pupič
ČTEŠ
Láska nemám jenom šťastné konce (IronStrange)
FanfictionJak by to vypadalo kdyby se Tony Stark a Doctor Strange do sebe zamilovali?