yorum yaparak okuyun!!💗 ASIRI SEVINIYOUM
duyurulardan haberdar olmak icin hesabimi takip edebilirsiniz <33
Vote vermeden geçmeyin❤️
━━━━━━━━━━
Model - Buzdan Şato
1:18 ━━⊙━━━━━━ 3:36
◀︎◀︎ ‖ ▶︎▶︎ ↺━━━━━━━━━━
⇢ neşeyle bakan, büyük pembe renkli sweatshirte sarınmış yeşillinin yanına ilerlemişti.
mangasında kaybolan izuku onu fark etmemişti, gülümseyerek eğildi. "izuku'm." diyerek sevgilisine uzandı, kollarına almak için.
zümrütleri uzun boylu, güzel oğlana takıldığında yüzü aydınlanmıştı adeta. "sho!" heyecanla mangasını kapatıp yanına koydu. sarılmak için fırlayacağı sırada kirishima tek kolunu sıkıca beline sardı. "hayır! çabuk bırak, shocchan'ı istiyorum! imdat!"
shoto somurttu. "sevgilimi geri alabilir miyim, kirishima?" resmen sabahtan beri sarılamadığı izuku, şimdi bir de en iyi arkadaşı tarafından çalınmıştı!
"yoo! sen ona hep sarılabiliyorsun zaten." eğlenerek gülümsedi kirishima.
"tamam o zaman anlaşma!" dedi izuku hızlıca. "yarın üç kere sarılalım."
"beş."
"tamam." serbest bırakıldığı an yerinden fırlayıp istemeden kahkaha atarak shoto'nun kollarına atladı, boynuna sıkıca sarıldı. "aşırı özledim!"
"ben de, güzelim." kocaman gülümseyerek ayağa kalktı melez, kolları izuku'nun beline dolanmış halde. yüzünü sevgilinin omzuna gömüp kokusunu içine çekti. "oh." boynunu sesli öperken burnundan derin bir nefes almıştı. "of, çok özlemişim."
"altı üstü sabahtan beri görüşmediniz lan drama yapmayın gözümün önünde!" elindeki yastığı tekrar shoto'ya fırlattı, katsuki. "ayrılın çabuk!"
"başka bir isteğin?" dalga geçen shoto, tekrar yastığı yakaladı.
"var canım," yanıtladı katsuki gülerek. "izuku'yu bana verebilirsin mesela."
"meh." yastığı ona geri fırlattı shoto.
"peki bana peki bana?" diyerek yerinden zıpladı, kaminari ümitle.
"sana noluyor oğlum, midoriya beni tercih ederdi. bu haftasonuna randevu aldım 'canım izuku'm' diye dövme yaptıracağım göğsüme, hatta bir de gül çizdireceğim." dedi sero gururla göğsüne vurarak. "ve odamın camına astığım 'kocam ol midoriya' pankartını görmediniz mi? en çok ben çabalıyorum."
nasıl en çok sero hayran olabilirdi?! sınıfın kalanı bunu yediremeyerek hemen planlar yapmaya koyuldu.
yaoyorozu ilk konuşan oldu. "midoriya-san'a dünyaları alabilirdim. istediği her şeyi elde-"
"midoriya-kun maddiyata bakmaz." diye atıldı uraraka. "ben öyle bir severdim ki-"
"burada en çok söz hakkı olan ikinci kişiyim bir susar mısınız?!" mangasını kenara koyup doğruldu, katsuki. "izuku benim olmalı çünkü-"
herkes kavgaya girerken shoto gözlerini kırpıştırarak onları izledi. sevgilisi sınıftaki herkesi fethetmişti.
fakat hiçbiri saygısız değildi, böyle masum tartışmalar geçirir izuku'yu el üstünde tutarlardı. tüm olay buydu.
ortaokul hayatından sonra lisede böyle büyük bir sevgi saldırısına uğradığı için izuku adına dünyalar kadar mutluydu.
en nihayet izuku hayatının anlamıydı, onun değer görmesi ve mutlu olması shoto'yu dünyanın en mutlu insanı yapıyordu.
"odama çıkalım mı?" sordu, dakikalardır sessizce sarılan sevgilisine. izuku'nun temas dozunun karşılanması kolay değildi.
"mmhm." onayladı izuku, gözleri kapalıydı sadece shoto'yu hissetmek istiyordu.
birbirlerine sımsıkı bağlılardı, günübirlik ayrı kalmak bile onları çok zorluyordu. izuku, shoto'yu tamamlıyordu; shoto, izuku'yu tamamlıyordu. her işlerini birlikte yapmaya, her şeylerini paylaşmaya o kadar alışmışlardı ki şu 2 buçuk senede...
ellerini sevgilisinin belinden kalçalarına indirdi hızlıca, yukarı kaldırdı. izuku anında bir uyumla ince fakat güçlü bacaklarını onun beline doladığında merdivenlere yol aldılar.
ahşap parkeden bir cızırtı çıkmasa shoto sessizce izuku'yu kaçırmış olacaktı.
"MIDORIYA GIDIYOR!"
"todoroki-kun, geri ver!"
her kafadan bir ses çıkıyor ve izuku'yu geri vermesi için bağırıyordu, shoto hiçbirini umursamadan sevgilisini çalıp odasına koşturdu.
➽━━━❥
odasına girdiklerinde shoto rahat bir nefes verdi, komfor alanına dönmüştü. "fazla sosyalsin izuku imdat."
kapayı kapatıp izuku'yu yere bıraktığında ikisi de gülüyordu. "böyle yaptıklarında çok gülüyorum."
"evet, fark ediyorum." gülümserken izuku'nun minik burnunu parmakları arasında kıstırıp makas aldı. bu onu daha da güldürdüğünde shoto'nun yumuşak bakışları daha da koyulaştı. "yalnız seni acilen öpmem lazım şu an."
"woah!" beline atılan elle öne çekildiğinde şaşırdı, izuku. shoto'ya çarpmamak kendi ellerini onun göğsüne, aralarına, koydu.
izuku'nun belindeki elini daha da bastırdığında karınları birbirine yapıştı, diğer elini kibarlıkla sevgilisinin yanağına yerleştirdi. shoto'nun kar fırtınasına maruz kalan eli buz gibiydi, özellikle izuku'nun sıcacık yanaklarına kıyasla.
"öpsene beni." derken ellerini yukarı çıkartıp shoto'nun boynundan ensesine doğru götürdü.
➽━━━❥
bakim nasi opuyosun
Vote vermeden geçmeyin❤️
sınıfın sıfad-ül esgal-i ky-lie jenner-ül tiktok-i pubg m-416-i:
🐷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐬𝐮𝐧𝐫𝐢𝐬𝐞 𖠻 tododeku
Fanfiction"en sevdiğim gün doğumu sensin." ↯ fluff minific ↯ ua 3.yıl 081121 [ todoroki shoto x midoriya izuku ]