5 | bir sen olsan [fin]

636 95 201
                                    


DOMUZCUK KOSTUMU GIYMIS SHOCCHAN FANARTI ISTIYORM.

finali de yayinladim ders calismaya donuyorum, yine 1 hafta yokum malsf🚶‍♀️🚶‍♀️

kitabi paylassaniz cok sevineiim!!🐷💘

vote vermeden geçmeyin❤️

━━━━━━━━━━

Yedinci Ev - Sevsene Beni

1:18 ━━⊙━━━━━━ 3:36
◀︎◀︎  ‖  ▶︎▶︎ ↺

━━━━━━━━━━

içinden bir zarf düştü.

zarfın arkasından başka bir kağıt parçası daha göründü. izuku önce onu eline aldı. şokla nefesini tuttu. "shoto!" dikkatle inceledi. "i-italya'ya uçak bileti?"

"şşhh, zarfı da aç." izuku'nun ince parmakları zarfı açarken izledi. "mektubu şimdi okuma. sadece diğerini al."

shoto'nun el yazısı olanı değil, diğer kalın kağıdı çıkarttı. üstündeki yabancı yazıları okuduğunda ağzı şaşkınlıkla açıldı, elindeki bir tiyatro biletiydi. "romeo ve juliet tiyatrosu için mi gideceğiz italya'ya?"

"verona, romeo ve juliet'in şehri. sevgilim olmayı o tiyatro gecesi kabul etmiştin. benim için anlamlı. izin verirsen seni oraya götürmek istiyorum. baharda gideriz, bakarsın avrupa'yı da gezeriz. ne kadar görmek istediğini- izuku?"

ismini duyduğunda sesli bir hıçkırık kopartıp yorganın içine saklandı, izuku. kitabına sarılırken ağlamasını engelleyemiyordu.

istiyordu, o kadar istiyordu ki avrupa'ya gitmeyi, uzakları görmeyi; ama yakın gelecekte dünya'nın öbür ucunu görebileceğini düşünmemişti.

shoto'nun bu kadar düşünceli olması sevgisini inanılmaz kabartıyor, kocaman bir yumağa dönüştürüyordu.

"sho ben bu-bunu karşılayacak hiçbir şey yapamam. ya çok kötü hissedersem?"

"gel buraya." izuku'nun kollarının altından tutup saklandığı yerden kurtardı, göğsüne çekip sıkıca sarıldı. "italya'da pizza yeriz, isviçre'de zenginlere bakıp ağlanırız, fransa'da müze gezip sanattan çok anlıyormuş taklidi yaparız. uğur böceği'yle kara kedi'de gördüğümüz yerleri gezeriz bak."

"sho..." sessizce onun göğsüne gömülmüş ağlarken hepsini hayal ediyordu.

"sen de beni lunaparka götür? ödeşiriz."

shoto daha önce bir lunaparka gitmemişti, bazen bundan çekiniyordu. herkesin o çok bahsettiği eğlenceli kocaman aletlere hiç binmemişti.

her şeyi izuku'yla öğrenmek istiyordu.

yeşillinin saçlarını öptü. "ağlama da şu kitapta sayfaların arasında bir şey var, ona bak."

burnunu çeken izuku, onu dinledi. sayfaların arasından düşen ot parçasını eline aldı. "b-bu nedir?" havaya kaldırıp inceledi.

"ökse otu." güldü shoto. "yeni bir yıla girerken ökse otu altında öpüşmek şans, mutluluk falan filan simgesiymiş. yani duyduğuma göre şu an beni öpmen gerek."

𝐬𝐮𝐧𝐫𝐢𝐬𝐞 𖠻 tododekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin