PREMIERA od poniedziałku do czwartku o 19:50
Stało się! Turecki hit "Sen Çal Kapımı" z Hande Erçel i Keremem Bürsinem w rolach głównych, będzie pokazywany w polskiej telewizji. Emisja tureckiej telenoweli "Zapukaj do moich drzwi" rozpocznie się już w połowie listopada.
"Sen Çal Kapımı" to jedna z najpopularniejszych tureckich produkcji ostatnich lat. Romantyczny serial o pięknej Edzie i Serkanie okazał się wielkim hitem kanału FOX. Co prawda emisja w Turcji już się zakończyła, ale widzowie w Polsce wciąż się o niego dopominają. Ich prośby zostały w końcu wysłuchane.
Eda to bystra, piękna młoda kobieta pracująca w kwiaciarni. Marzy o zdobyciu dyplomu i przeprowadzce do Włoch, ale jej marzenia zostają rozbite, gdy spadkobierca Bolat Holding Company anuluje jej stypendium, przez co musi porzucić studia. Teraz tylko dwie rzeczy nadają sens jej życiu — miłość do kwiatów i nienawiść do Serkana Bolata.
Kiedy Serkan przychodzi przemawiać na uniwersytecie, Eda protestuje na zewnątrz. Seria niefortunnych wydarzeń sprawia, że przez większość dnia tych dwoje jest skutych kajdankami, kiedy Eda dowiaduje się, że Serkan naprawdę jest wszystkim, czego nienawidzi: aroganckim, egocentrycznym i maniakiem kontroli. Ze swojej strony Serkan nie może się tym przejmować, ale kiedy media omyłkowo łączą ich dwoje, opracowuje plan wykorzystania Edy, by zemścić się na byłej dziewczynie, która go rzuciła i jest teraz zaręczona z innym mężczyzną.
Nieprawdopodobna para dochodzi do porozumienia. Eda będzie udawała narzeczoną Serkana, a on przywróci jej stypendium. Umowa potrwa tylko kilka miesięcy do ślubu jego byłego, ale udawanie narzeczonego jednego z najbardziej pożądanych kawalerów w Stambule okazuje się o wiele trudniejsze, niż wyobraża sobie Eda. To, co zaczyna się jako prosta transakcja, nie pozostaje proste na długo...