Egy szokássos nappal indult mimden nem volt semi szokatlan. (y/n) felkelt és elindult reggeli ért.
(y/n)-t elhagyták a szülei. Bár nem értette mit tett h ezt érdemelte mert az emlékek amik megmarattak neki nem mutatott jelet arra h elhagyák. Sőt nagyon is szerették de még is elhagyták.
(y/n) 6 éves volt mikor elhagyták.(a multban)
(Y/n) Pov
Az udvarunkban voltam és pillangót kergettem. Már majd nem elkaptam de ekkor valaki elkezdett sírni.
Közelebb menntem a házunkhoz és megláttam anyát ahogy sír.
Be akkartam menni h megvígasztaljam de ekkor apa bukkant fel és ezt monta." Ha van amit még el akarsz mondani neki akkor jobb ha most mondod el neki mielőtt megteszük vele.,,
Kivel? Rólam beszélnek? Mit akkarnak velem csinálni?
" De ha megettetjük vele minket nem lesz hamarabb vége az életének?,,
"Nem mert ez nem Ymir gerince.,,
Megfognak etetni? Mit? Milyen gerinc? Ki az a Ymir? Mért sír anya? Mit akarnak elmondani?
Ekkor éles fájadalmat éreztem a fejemben majd anyam hangosírását és lassan elsötétült minden.
----time skip----
Amikor felébredtem füst volt körülöttem.
"Anya! Apa!,,,
De nem válaszolt senki. Elindultam és egy erdőt találtam.
Ott egy hónapon keresztül csináltam a fák tetejére egy fa házat és magam sem tudom h de megcsináltam. Ott éltem.---vissza a jelenbe---
Nos igen. Ennyire emlékszem az életemből. Azóta élek a fán és rendeszkedem.
Pár hónapja találtam egy furcsa ruhát amelyekben mind a két oldalán 3-3 kard nyél volt. Az egész vasból volt. Nem tudtam miaz de haza vittem.
Voltak benne kampók is amiket tudtam használni almák és efféle étteleket amelyek magasabb fákon vannak leszedésére.
Később rájöttem h kell felvenni az a furcsa ruhát és úgy használtam a továbbiakban.
Azóta tudok magasabb fákra mászni úgy h lesem esek.
Régen volt benne valami gáz is de az hamar ki fogyott és elég nehézkesen tudtam vele menni de később az is megtanultam.Na mindegy. Az a lényeg h élek és minden jól megy.
Na igen a szokássos napot végeztem. Felkeltem reggelizttem és elindultam keresni ételt amikor olyan történt amire egyáltalán nem számítottam. Épp egy magas fán voltam amikor egyszer csak lestem.
Minél hamarabb értem a földhöz annál több fának menntem neki és a bordáim annál jobban recsegtek.
Mikor leestem biztos eltörtem a bordáim felét.
Mielőtt elsötétült volna a világ egy szőke hajú embert láttam. Majd elsötétült minden.----a/n---
Sziasztok! Örülök h el olvastátok!
Bocsánat a helyesírásért de azzért remélem el lehet olvasni. Remélem foglyátok olvasni és tetszeni fog.
Sziasztok!
YOU ARE READING
A második gerinc. (Eren x Olvasó)
Random(y/n) kis korában elhagyták a szülei. Az indokot nem értette mért csak emlék foszlányok marattak meg neki. De még azok is azt mutatták h szerették. Ám nem azért hagyták hátra a lányt mert nem szerették.....