Bocsánatkérés

56 6 2
                                    

Azt hiszem két ok miatt is tartozom egy bocsánatkéréssel.

Jeff: Csak kettővel?

POFA BE!!! A lényegre térve, az első az a toxikusságom a könyv elején. Kb. három éve kezdtem ezt a könyvet, ergó még rohadt gyerekes voltam és a gondolkodás fogalma egyáltalán nem volt meg.

L. J.: Ebből egy-két dolog meg is maradt.

BAZDMEG, PRÓBÁLOK KEDVES LENNI!!!!! Visszatérve, példának okáért felhozhatjuk a milliárdnyi oc-t és a rosszabbnák rosszabb shippeket. Ezért is töröltem a legtöbb oc-mat, nyilván a fő oc-t, Lucifer-t megtartottam. Nyilván a shippeket is töröltem, felejtsétek el őket, meg sem történt. Az egyetlen ship amit megtartunk, az Lucifer és L. J., de azt is csak Gabika_3 aki sajnos törölte a profilját és könyveit, pedig volt egy parodikus könyve, hogy Lucifer és L. J. hogy jött össze, szóval erőfeszítésének tiszteletére megtartjuk ezt a shippet.

L. J.: Csak amiatt?

IGEN, CSAK AMIATT!!!!!!

A második ok, amiért tartozom egy bocsánatkéréssel, az a kimondhatatlanul hosszú inaktívitásom. Igazából semmi mentségem nincs, leszámítva az ötlethiányt. Mostanság egy komolyabb hangvételű könyven dolgozok, bár egy ideje nem írtam egy szót sem, de gondolkodom a cselekményen. Ezt a projektet be szeretném fejezni, szóval beleadok mindent amit tudok.

Ennyi lettem volna ma estére, Adìos, amigos!

Creepypasta csak fanoknakDonde viven las historias. Descúbrelo ahora