Tabor polokrvnych

231 9 1
                                    

Matthev
Prebudil som sa na cudnom mieste kde na mna cumeli nejaky ludia
Jeden z nich prisiel a povedal:Ahoj ty si tu novy ze? No ano odpovedal som. Prepac ze som sa nepredstavil ja som Percy syn boha mora poseidona povedal. A kde to vlastne som? Spytal som sa percyho. Vitaj tabore polokrvnych povedal percy. V tabore polokrvnych? Zopakoval som a spytal sa percyho dalsiu otazku: a co tu vlastne robim? Percy: si polokrvny to znamena ze sa mozes naucit schopnosti a este to znamena ze mas jedneho rodica boha. Chcel som sa mu predstavit ale on ma predbehol a povedal: pod odvediem ta za cheironom. Za kym? Spytal som sa ho . To uvidis az ked ho stretnes povedal percy.Šli sme teda za Cheironom kde sme po ceste stretli nijake dievca ktore percy poznal volala sa Clarrise.
Clarisse: Ale pozrime sa nas novy luzer a jeho stary kamarat . O com to točí? Spytal som sa percyho.Percy:nevsimaj si ju vie len žiarliť. Clarisse:to hovori ten co so mnou prehral v suboji . Percy nestracajme čas poďme za cheironom povedal som. Ale,ale mladý má naponáhlo akože sa voláš? Povedala Clarisse . Som Matthev odpovedal som.
Clarisse: Matthev take pekne meno a kamaradis sa s tym luzrom. No tak nic luzri uvidime sa u ohna kde Rachel predvedie proroctvo povedala a odisla. Ked sme pokračovali dalej v ceste za Cheironom spytal som sa percyho: Kdo je Rachel? Jedno dievča čo prednáša prororoctva odpovedal mi. Páni to musí byť dosť ťažká práca povedal som. Ani nie väčšinou sa podla nej aj určuju ludia aku schopnost máš alebo akeho boha si potomok povedal percy. A ty si syn mora boha Poseidona takze to znamená že ovládaš Vodu? Ano spravne uhadol si povedal Percy a dodal: Tak kamoš som zvedavý čo budeš ty. Neviem uvidíme odpovedal som so smiechom.
Prišli sme teda konečne ku Cheironovi. Uvideli sme ho jak nepokojne klopkal tými svojími kopytami. Percy k nemu prisel ja som zostal stat tam kde som . Percy a Cheiron sa pustili do rozhovoru. Cheiron: Percy , kto je to? Percy; je jeden z nás je.polokrvny. Zaveď ho ihneď k ohňu tam sa urcí akeho potomka boha je. Percy nic nenamietal a vzal ma za Rachel ktora uz chcela predopvedat proroctvo. Ked Percyho a mna uvidela rozbehla sa za nami a pevne Percyho objala a povedala:Percy som taká rada že si tu. Ale Rachel ja som tu predsa každý deň odpovedal percy a dopovedal: možeš ma pustiť prosím? Rachel percyho pustila a rozbehla sa ku mne a premeriavala si ma: takže? Ty si ten nový? Spýtala sa ma. Ano som nový ale bol by som rád keby si ma tolko neprezerala odpovedal som jej. Nad mojou hlavou sa zobrazilo ohnive kladivo. Čo to je? Spytal som sa. Gratulujem si syn hefaistosa odpovedala mi Rachel.
Syn hepfaistosa? Zopakoval som a po chvili hovorim a aku schopnost teda mam? Si oheň povedala Rachel. Teraz by ta mal niekdo odviesť do tvojho srubu. Rachel:ach jaj kde tolko trčí myslela som si ze sa na  našho noveho tabornika tešil najviac povedala Rachel. Mam ho isť hladat? Spytal sa percy. Po par sekundach dobehne nijaky chlapec s čiernymi vlasami a škrietokvskymi ušami a šibalskym usmevom a povie:prepáčte že mi to tak trvalo . Percy:to nič takže Leo toto je nas novy tábornik a spolubyvajuci. Leo sa na mna pozrel a hovori:vitaj u nás kamoško.
Ako sa voláš? Spytal sa ma . Som Matthev odpovedal som mu. Leo:tak Matthev poď kdem ti ukazať naše nove teda tvoje  nove byvanie. Tak fajn odpovedal som mu.

Gaiin návratWhere stories live. Discover now