Uz su dva dni co som tu v tabore a bol v leovom zrube rozhodol som sa prejst kde som videl nadherne dievča sportovo oblečene a mala na sebe roztrhane rifle. Niečo hladala aj keď ja nevirm čo. Prišiel som k nej a spýtal sa:Potrebuješ pomoc? Áno Jason ďakujem neotočila se ale povedala mi Jason. Ale ja nie som Jason povedal som jej. Jasné a ja nie som piper odpovedala mi. Nie ja važne nie som Jason odpovedal som jej. Ona sa otočila a pozrela sa na mna:jeje prepáč ja som nevedela že tu je niekto nový povedala mi. Mna už poznaš som piper Mc Leanova. Ja som Matthev ale kamoši ma volaju Mett odpovedal som.
Takže Mett už si bol určený? Spytala sa ma piper. Ano bol som určený odpovedal som jej. A koho si syn? Hefaistosa odpovedal som. Takže to znamená že ty jsi Leov brat? No Ano som odpovedal som bavili sme sa s piper o vseljakych veciach a z lesa sme šli spať do tabora a cestou ma napadlo:Piper ty si dcèra afrodity povesal som jej. Ano ako to vieš? Spytala sa ma prekvapene. Radšej som už mlčal aby som nepovedal niečo čo oni nevedia.Takže tu je dokončenie našej tretej kapitoly. Čo spraví Jason keď uviďí Metta s piper? Alebo čo ten Leo s cheironom rieši. Že by sa chystal návrat gaiy ? To všetko bude v nabuducom diele pokial chcete aby som pokračoval dajte like alebo koment :).