Selam!
Baktım Flawless PN'ı geçmiş dedim ki hanım hanııııım sen yokken PN vardı, hemen bölüm yazmaya başladım✌🏻✌🏻
Herkes yerini bilsin ğeçwğdkeğwörwoOy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen💜🌟
Bölüm Şarkısı: Tnbhd- Scary Love
🌟🌟🌟
"Kalk hadiiiii. Hadisene. Jungkoooook."
Tık yoktu.
Ciddi anlamda tık yoktu.
Gün henüz yeni yeni aydınlanırken, el değmemiş masum ışıklar beyaz yüzünde gezintiye çıkmış ve böylesine güzel, kusursuz yüzü birkaç milim uzağımdayken kolları belimi sarmalamış aralık dudaklarından gözüken tavşan dişleriyle mışıl mışıl daldığı uykusuna devam ediyordu. Gitmem gereken bir işim, onun artık zahmet olmazsa kendisini tanıtması ve işleyişi öğrenmesi gereken yeni bir şirketi vardı fakat tek yaptığı uyumak, tek yaptığım onu uyandırmaya çalışırken bakışlarımla yüzünü talan edip günahlarımın yükünü azaltmaktı.
Sol bacağımı belinin üzerinden geçirip boylu boyunca uzanmıştım bu sefer üzerine. Alnına dökülmüş ipeksi saçlarını geriye itekleyip açılan alnına bir öpücük kondurdum, sonra işaret parmaklarımı yanaklarına bastırıp pembe dudaklarının öne doğru büzüşmesini sağladım. "Bak uyanmazsan ısırırım."
Hiç umursamamıştı yine beni. Sanki üzerinde uzanmam hiç sorun değilmişçesine, yılların alışkanlığıymış gibi belimde kollarını birleştirip iyice sarmalamış farkında olmadan boşluğumu hafif hafif okşamıştı. Ayaklarımı onunkilere doğru sallayıp vurmaya çalıştım beni takmadığı için biraz gıcık olmaya başlayarak. Bunun uykusu böyle derinse işimiz işti yani. Uzanıp dün gece yumuşacık öpücüklerini bana sunmuş dudaklarına acıtmayacak şekilde dişlerimi geçirmiştim düzenli nefes alış verişleri devam ederken.
Ne olduysa da o anda oldu. Bilmem kaç dakikadır bana uyuyormuş ayakları kesen o değilmiş gibi hafif bir kıkırtının sessiz odada dağılmasını sağlamış belimden indirdiği ellerini kalçalarıma yaslayarak bulunduğu yere hafifçe vurmuştu. Ben kocaman açılmış gözlerimle "Uyanık mıydın lan sen," diye oldukça kibar bir tepki verdiğimde tekrardan belime yönelen elleriyle beni yana devirmiş ağırlığını vermeden üzerime çıkarken "Rahat durmayacaksın değil mi?" diye bir soru yöneltmişti. Hemen ardından başını boynuma sokmuş aldığı derin bir nefesten sonra art arda sesli öpücüklerini sıralayıp uyluklarımın üzerine oturmuştu. "Uyanıktım tabi. Ama senin gariban gariban beni uyandırma uğraşların hoşuma gidince tadını çıkarmak istedim."
"Şerefsiiiiz," diye seslendim o gıcık gıcık gülerken. "Götüm çıktı seni kaldıracağım diye. Ben de gece uyumadan önce diyorum Jeon yine bana kahvaltı hazırlar, güzel güzel yiyip çıkarız evden. Ama şu hale bak geç kalacağız!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple Night // •Taekook
FanfictionJeon Jungkook mor bir gecede bana hayatımın en güzel hediyesini verdi. Fakat o asla bana verdiği şeyin bir hediye olduğunu düşünmüyordu... Yan Çiftler// Yoonmin, Chanbaek, Namjin, Yugseok. -Mpreg For @chouaeri 🌟