7.BÖLÜM (SMUT)

642 34 31
                                    

Shoto koltukta uzanan Izuku'ya sıkıca sarılıp yüzünü boynuna gömmüştü. Izuku ise bacaklarını beline kollarını ise boynuna sarmıştı.

Shoto:Bunu saklamak zorunda mıyız.

Izuku:Neyi.

Shoto:Çıktığımızı.

Izuku:Bilmiyorum. Rahatsız olur musun.

Shoto:Üzerinde "Izuku benim sevgilim. Hepiniz kıskanın" yazan bir t-shirt bile giyebilirim.

Izuku gülerken Shoto mırıldandı.

Shoto:Ciddiyim ben.

Izuku:O zaman saklamaya da gerek yok.

Shoto başıyla onayladı. Izuku'ya biraz daha sokulurken rahatlıktan uykusu gelmişti. Zaten kısa sürede ikisude uyumuştu.

~~~

Shoto gece hafif sesle uyandı. Izuku'larda kalıyordu. Yanına baktı. Izuku yatakta yoktu. Uykulu bir biçimde yataktan kalktı sesler banyodan geliyordu. Tam kapıyı çalacakken Izuku'nun sesini duydu.

Izuku:Ngh~~! ahh~♡

Ardından tekrar bir sessizlik. Çeşmenin açılma sesi ve bir kaç saniye sonra kapı açıldı. Izuku Shoto'yu görür görmez hem şaşırmış hemde kızarmıştı.

Izuku:S-Shoto neden uyumuyorsun.

Shoto:...Sen içeride-

Izuku direk Shoto'nun ağzını kapattı. Yaptığı şeyi biliyordu ama Shoto'nun ağzından duymaya dayanamazdı. Ama Shoto ağzında ki eli çekerek Izuku'nun yüzüne eğildi.

Shoto:Neden gece'nin bir yarısı azdın ki.

Izuku daha da kızarırken cevap vermeden odaya döndü. Yatağa yatarak yorganı yüzüne kadar çekti. Bir dakika sonra ise Shoto da yatağa girmişti. Izuku'ya arkasından sarılarak o da yorganın altına girdi. Izuku'nun kulağına fısıldadı.

Shoto:İnlemelerin çok sevimliydi.

Shoto'nun bir eli yavaş yavaş pantolonundan içeri girerken diğer eli Izuku'nun çenesinden tutarak kendine çevirdi. Yumuşakça öpüyordu. En sonunda diğer eli boxer'ın içine girdi.

Shoto:Sen...çoktan sertleştin mi.

Izuku bakışlarını kaçırırken Shoto güldü. Izuku'yu tamamen kendine çevirdi.

Shoto:Utanmana gerek yok bebeğim~ Bende sertleştim.

Shoto üstlerinde ki yorganı atarak Izuku'nun üstüne geçti. Boynuna gömüldü.

Shoto:Ne kadar sessizsin böyle.

Shoto önce Izuku'yu sonra ise kendini tamamen soyduğunda Izuku utanarak bakışlarını kaçırdı. Bırak konuşmayı haraket etmek bile onun için utanç vericiydi. Shoto yatak başlığına yaslandı ve Izuku'yu kucağına çağırdı. Izuku ise yavaşça yaklaştı. Aşırı utandığı için korkak davranıyordu. Kucağına oturduğunda Shoto güldü.

Shoto:Çok sevimlisin.

Shoto aklına gelen bir kaç fikirle sırıttı. Izuku'yu utandırmayı seviyordu ve bunun için en güzel yöntemleri biliyordu.

Shoto:Yapmanı istediğim bir şey var güzelim.

Izuku:N-Ne yapıcam.

Şu cümleyi yazarken yanlışlıkla "Ne yalıcam" yazdım anırıyodum.

Shoto:Çok basit.

Shoto Izuku'nun parmaklarını tuttu ve kendi ağzına soktu.

Shoto:Bunları içine sokman gerek tamam mı.

Izuku ağzıda olan parnaklarla cevap veremedi. Ama kıp kırmızı yüzü Shoto'ya istediğini veriyordu. Parmakları yeteri kadar ıslandığında Shoto çekmesini söyledi.

Izuku:S-Shoto sen yapamaz mısın.

Shoto:Benim sana dokunmamı mı tercih edersin.

Izuku kızardığında kucağından inerek yatakta domaldı. Islak parmaklarını deliğine yaklaştırdı. Yavaşca ilkini iterken inlememek için dudağını ısırdı.

Shoto:Diğeri?

Izuku:O-Olmaz~

Shoto:Neden.

Izuku:Ç-Çok zor~ MMH! Ayrıca t-tuhaf~

Shoto:Parmaklarını çıkart.

Izuku direk parmağını çıkartırken Shoto yatakta tekrar uzandı. Izuku'yu kendine çekerek kalçasını yüzüne yaklaştırdı

Izuku:N-Ne yapıyors- Ahh~♡

Shoto Izuku'nun deliğini yalamaya başladığında Izuku'nun sözü yarım kalmıştı. Shoto Izuku'nun titreyen bacaklarını okşarken Izuku Shoto'nun dilinden kaçmaya çalışıyordu. Tabi aldığı zevk yüzünden bunu yapması çok zordu.

Off smutun geri kalanını sonraki bölüm yzacam. Şu an hiç smut havamda değilim.

SENPAİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin