Chaeryeong anlatımıyla
Ryujinin odasına geldiğimizde kapının üstünde "shin ryujin" yazıyordu.
Odasına geçtiğimiz de ryujin konuşmaya başladı.
"Nasılsın chaeryeong? "
"İyiyim"
"Annem bana senin eşcinsel olduğunu söyledi. "
"Evet biseksüelim"
"Aslında bende eş cinselim"
Yüzüne şaşkın bir şekilde bakıyordum. Shin ryujin yani piskoloğumda eş cinseldir.
Şuan mutluluktan ağlayabilirim."Ciddi misiniz? "
"Evet hatta biseksüelim bende"
"Ah pardon bir an şaşırdımda"
"Sorun değil"
Sonra ortamda sesizlik oluştu. Bende bunu fırsat bilerek odayı incelemeye başladım.
Ama gözüme bir fotoğraf takıldı içinde küçük bir kız ve yanında tahminimce annesi ve babası vardı.Merakıma yenik düşerek soru sordum.
"Bu fotoğraftakiler kimler? "
"Onlar benim ve ailemin fotoğrafı. O zamanlar daha yeni anaokuluna başlamıştım. Anı olarak kalsın diye böyle bir fotoğraf çektim. "
"Çok tatlıymışsın" dedim utanarak.
"Teşekkür ederim"
Ryujin çok güler yüzlü bir insan. Gülerken birşey fark ettim gamzelerin vardı ve çok tatlıydı. Ayrıca benim güzellik algıma fazlasıyla uyuyor.
Ondan gözlerimi çekmek istiyordum ama çekemiyordum. Cidden bağımlı oldum yüzüne. Aşırı güzel aağğağağağa.
"Bence annen yanlış düşünüyor. Eşcinsellik bir hastalık değildir. Aksine doğal birşeydir. "
"Bencede bunu ben istemedim doğuştan gelen birşey"
"Ah süremiz doldu. Çıkmamız lazım. "
Annemin yanına gittik.
"Kızım nasıl geçti. Sevdinmi piskoloğunu. "
Annem Bilmiyomki aşık oldum hihihihi
"Evet anne çok sevdim"
Dedim ryujine bakarak.bana o güzel gülümsemisinden verdi. Aman tanrım şuan eriye bilirim.
"Ne güzel"
"Artık haftaya bekliyorum"
"Peki yeniden geliriz olurmu annecim"
"Olur geliriz"
"Görüşmek üzere"
"Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Daha sonra klinikten ayrılıp arabaya bindik. Yolculuk çok sesiz geçmişti. Eve geldiğimizde direk odama girip
müzik açtım ve ryujini düşünmeye başlamıştım.Ben ona gerçekten aşıkmıydım? Şuan niye onu düşünüyorum? Gerçekten kafamda çok soru var.
Aklımdakileri bir köşeye koyarak uyudum.
Kusura bakmayın biraz kısa oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİKOLOĞUM~RYURYEONG
Fanfictionchaeryeong annesine eş cinsel olduğunu söyler ve ailesi onun hasta olduğunu düşünüp psikoloğa götürür ama unuttukları birşey vardır...piskolog shin ryujinde eş cinseldir...