Komentáre:
Tommyinnit: T/m? Si vporiadku?
Tubbo: Nechceš si zavolať?
Aimsey: Pokiaľ budeš niečo potrebovať, kľudne mi napíš.
Bilzo: Pane bože, tá pesnička je krásna a dojemná. Keď tak mi zavolaj.
GeorgeNotFound: Mojo zlaté!!! Poď volať, ja chcú zahrať Minecraft a rozveseliť ťa aby si nebola smutná.
Dream: T/m! By som ťa vyobjímal keby si nebola tak ďaleko.
Quackity: T/m... Zlatko, nebuď smutná.
Wilbur: Krásne spievaš.. keď sa budeš cítiť lepšie, môžeme začať spievať spolu.Ranboo pov:
Keď som počul jej songu, prešla mi po tvári menšia slzička. Urobil som niečo, na čo do smrti nezabudnem, ale... Blbosť!!! T/m je blbá! Fuj! Ble!
*Prišla mi správa od Tubba.*Tubbo: Počul si tu songu od T/m?
Ranboo: Hej, Hej...
Tubbo: Kámo, čo sa deje? Nikdy si nebol... taký...
Ranboo: Aký?
Tubbo: Toxický!!! Myslím že T/m bola do teba zamilovaná. Ale ty si bol hlúpy a všímal si na nej to všetko zlé. Meno tej pesničky dala po tebe.
Ranboo: *zobrazené*Ranboo v hlave: Debil! T/m nemôže byť do mňa. Predsa vždy som ju odstrkoval aby išla preč. Nemal som ju rád... ja som jej len...ubližoval. A sakra!!! Ja... Jej ublížil. Ranboo začal trochu plakať Bože! Čo som to spravil. Za tú dobu som jej len ubližoval a nevšímal si ju. Musím zavolať tommymu! *Zapol Discord a zavolal mu. Tommy zdvihol*
Ranboo: Pomôž mi...
Tommy: Ty plačeš?
Ranboo: Za tú dobu čo som ju odstrkoval, ignoroval, robil jej zle... som si nevšimol že je do mňa zamilovaná. A teraz... keď myslím na ňu tak... sa cítim jak riadny debil!!! Ja... Ja... som jej ublížil chcem sa jej ospravedlniť ale neviem ako... *začal poriadne plakať*
Tommy: Počkaj...
Ranboo: Mám ju rád! Jak na ňu myslím viac a viac... uvedomujem si že som sa do nej zamiloval...
Tommy: Ranboo!!! *Zvrieskol*
Ranboo: Áno?
Tommy: Pokiaľ ju miluješ tak sa musíš začať s ňou viac baviť. A snaž sa ju nejak zase dostať ku sebe. A hlavne sa jej hneď ospravedlniť pokiaľ nie je neskoro a nezačne sa s niekým iným viac baviť. Inač si prehral na plnej čiare...
Ranboo: Mám plán... *zrušil hovor a utiekol ku stolu, zapol počítač a začal niečo písať...*
T/m pov:
Prečítala som si všetky komentáre ale iba na jeden som odpovedala:Tubbo: Nechceš si zavolať?
=T/m: Môžme...Takže som zapla Discord a čakala pokým mi napíše alebo zavolá. No a prekvapilo ma že mi hneď začal volať. Ja som zdvihla a zo smútkom som povedala:
T/m: Ahoj....Tubbo: Si v poriadku? Lebo jak som počul tvoju songu hneď som mal obavy o teba že si si niečo spravila alebo si sa chcela zabiť.
T/m: Nie, nič som si zatiaľ nespravila...
Tubbo: Zatiaľ!!! Nesmieš si nič spraviť!!!
T/m: Ja... Neviem proste... som celá zničená. Myslela som si že ma má Ranboo rád. A...
Tubbo: Ja viem... Všetko som počul... A je to od neho škaredé. Jak by mohol niekto ublížiť niekomu ako tebe? Však ty si úžasne dievča.
T/m: Heh, no ta ďakujem...
Tubbo: Niee, ale je to myslím vážne. Veľa sme sa nebavili ale len jak som ťa počul tak som si hneď povedal že s tebou sa musím baviť viac.
T/m: Awww, si taký zlatý. Jak ťa počúvam tak úplne zabúdam na Ranbaa.
Tubbo: No a keď môžem povedať niečo o ňom...
T/m: Jasan, môžeš.
Tubbo: Proste ja som z Ranboom bol dobrý kamarát. Ale strašne sa zmenil. Začal byť toxic. proste neviem či to pubertou? Ale až tak toxic? Fuuuha.T/m: No šak, preto som dala meno songy po ňom.
Tubbo: To mi došlo. Aj som mu to písal... ale...
T/m: Čooo??? Čo ti odpísal?
Tubbo: Nič, proste mi dal zobrazeno.
T/m: Jaj...
Tubbo: Čo si si myslela že odpovedal?
T/m: Čo ja viem... že sa ospravedlní? Ale je veľký dement... Začala plakať
Tubbo: Aleee, neplač. Ja radšej keď sa usmievaš.
T/m: Ale to nejde. Predstav si že si do niekoho ešte skôr než ťa pozná, lebo predsa je známi YouTuber a máš rád jeho tvorbu. A potom sa spoznáte, najmenej rok spolu hrávate Minecraft, robíte spoločne vlogy, a zrazu... BUM!!! povie ti svoj názor, ktorý ti ešte zlomí srdce a už nevieš či sa zabiť alebo zabiť jeho!!! Plakala do hovoru a Tubbo len rozmýšľal ako sa ku nej dostať.
Tubbo: Akú radosť by ti spravilo, kebyže som prišiel za tebou na Slovensko?
T/m: To by si spravil?
Tubbo: Mám ťa rád, takže jasné že áno.
(Pane bože! Tento diel mi skoro nešiel zverejniť. Dúfam že sa páči a pre ďalší diel dajte hviezdu ⭐ 770 slov)
YOU ARE READING
T/m a Ranboo
FanfictionT/m a Ranboo sa dosť nenávideli no neskôr začal Ranboo niečo cítiť a keď mali stream na Twitchi tak aj T/m ukázala ku niekomu svoje city.