new school and first friend

192 18 47
                                    

Hoşgeldiniz, hikaye Felix ve kalan tüm üyeler arasında olacaktır ve final için kesin bir ship veremem malesef. İlk bölümler daha çok tanışma ağırlıklı olacak ve dolayısıyla pek uzun değiller. Keyifli okumalar.

..

Felix, telefonunu deri şortunun arka cebine koyup son senesinde geldiği okulun kapısından ilk adımını atmıştı. Babası, ülkenin adı duyulmuş savcılarından biriyken annesi ise fizik öğretmeniydi. Genelde özel okullarda öğretmenlik yapmayı tercih etse de şuan bir devlet okuluna geçiş yaptığı için mecburen buraya taşınmışlardı. Burada bulabildikleri tek okul da civar evlerdeki ailelerin çocuklarının ilk/orta/lise öğrenimlerini tamamladığı geniş bir okuldu. Herkes birbirini az çok tanırdı.

Felix ise tek çocuk olmasından dolayı biraz şımartılmış bir gençti. İstediği her şeye iyi ya da kötü her yolla sahip olmuştu. Anne ve babası için de kendi çocuklarının mutluluğu önde geldiği için yaptığı her şeye 'benim oğlum istediğini yapar' diyerek destek vermişlerdi. Felix'in feminen giyim tarzına da bu yüzden ses edebilen ya da zorbalık yapabilen yoktu çünkü kimse savcının oğluna bulaşmak istememişti.

Felix, nereye gideceğini bilemez bir halde koridorun bir sağına bir soluna giderken duvardaki panoya afiş asan genci görmesiyle adımlarını oraya yönlendirdi. Yaptığı işe dalmış olan genç Felix'i fark etmeyince Felix kendini fark ettirmek amacıyla hafifçe omzuna dokunmustu. Kendisine dönen bedenle gülümseyerek "Günaydın!" dedi. "Ben A-212deymisim, ama sınıfımı bulamadım ve ilk günden geç kalıyorum." diye eklemişti cümlesinin sonunda da dudaklarını biraz büzerek.

Afişlerle ilgilenen genç elindekileri kolunun altına sıkıştırıp gülümsedi. "Gel sana yardımcı olayım, beni takip et." dedi. İkili yan yana ilerlerken Felix birden parmağını şıklatıp yürümeye devam ederken hafifçe yanındaki bedene döndü. Elini uzatıp "Felix ben bu arada." dedi.

Afişleri düşürmemek için çaba göstererek uzatılan eli sıkan genç de "Memnun oldum Felix, ben okul başkanı Bang Christopher ama müdür de dahil herkes Chris diyor." dedi.

"Biraz haklılar gibi, ismin uzun ya o yüzden yani."

Chris gülüp başını 'sorun değil' dercesine salladı. "Ben de Chris'i tercih ediyorum."

İkili hem tanışıp hem yürüyerek varacakları yere gelmişlerdi çoktan. Chris, eliyle önünde durdukları sınıfı gösterdi. "A 212 burası, yine yardıma ihtiyacın olursa ben de şuradayım." diyerek iki sınıf ötedeki kapıyı işaret etti ve ekledi. "A-216."

Felix, başıyla onaylayıp kocaman bir gülümseme gönderdi Chris'e. Chris'in okul başkanı olması Felix'in işine yarayabilirdi. Her ne kadar kimsenin zorbalığına göz yumacak biri olmasa da yeniydi ve okul başkanıyla yakın olmak her konuda işine yarayabilir, son senesini geçireceği bu yabancı yere daha kolay adapte olmasını sağlayabilirdi.

Bu düşüncelerle birlikte Felix gitmek üzere olan genci durdurup kollarını sıkıca boynuna sarmıştı. Bunu yaparken parmak uçlarına çıkması gerekse de o boy konusuna takık biri değildi. Chris başta ne olduğunu anlayamasa da hızla kendine gelmiş ve Felix'in sarılışına karşılık vermişti. Felix geri çekilip tekrar tekrar teşekkür ederek sınıfım kapısını tıklatmıştı.

Chris, kendi sınıfına doğru ilerlerken az önceki çocuğun ne kadar güzel ve samimi olduğunu düşündü. Kesinlikle çok kibar ve biraz da utangaç birine benziyordu çünkü sarıldıktan sonra yanaklarına renk gelmişti. Felix ise Chris'in düşündüğünden daha çok yanında olacağını hissetmişti. Bir kere bile deri kısa sortuna gözü takılmamış, giyim tarzını yadırgamamıştı ve çok yardımsever görünüyordu.

Felix, okulunun ilk gününden, ilk dakikalarından böyle bir başlangıç yaptığı için mutluydu.







Evet, Felix enayisi olarak tamamen ona odaklanmış bir kurguyla geldim ve umarım yarım bırakmam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet, Felix enayisi olarak tamamen ona odaklanmış bir kurguyla geldim ve umarım yarım bırakmam.

Felix'i Sassy bitch queen felix olarak göreceğiz, hepsinden ortaya karışık.

Başladığınız tarihi bırakırsanız sevinirim.
08.10.21

thanks for everything |skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin