Felix, sınıf önünde kendini tanıttıktan sonra derslikteki hocanın gösterdiği boş sıraya ilerledi ve oturdu. Yanındaki çocukla tanışmıştı. Adı Jisung olan bu çocuk fazla hareketli ve neşeliydi. Felix, okulda sıkılmayacağına tekrar emin olmuştu.
Bir dersi geride bıraktıklarında Jisung'ın teklifi üzerine teneffüste kantine inmişlerdi. Jisung, ilk teneffüsten kaynaklı bu kalabalığa alışıktı tabi ama Felix'in geldiği okulda toplasan buradaki bir katı dolduracak kadar öğrenci olduğu için böyle bir kaos ortamıyla ilk defa karşılaşıyordu. Jisung, Felix'e boş bir masaya oturmasını, içecekleri kendisinin alabileceğini söylemişti ancak Felix kabul etmemişti. Nedense hoşuma gitmişti bu kalabalık ve içinde olmak istiyordu.
"Bence sen gidip boş bir masa bul Jisung, ben içecekleri alırım."
Jisung başta itiraz edecek gibi olsa da sonradan vaz geçmişti, ikisinden biri bir masaya oturmaya bu kalabalıkta ayakta kalacaklardı. Jisung yavaş adımlarla ve çevreyi gözleyerek kalabalığa karıştı. Felix ise deri şortunun arka cebinde taşıdığı telefonu çıkarıp instagramda hâlâ takip ettiği sayılı eski okul arkadaşlarının paylaştıklarına göz atmaya başladı. Sıra oldukça yavaş ilerlerken bir elini cebine sokmuş diğer eliyle telefonu kullanırken sağ ayağıyla da yerde ritim tutuyordu. Jisung'ı göndermekle iyi mi etmişti kötü mü etmişti tartışılırdı şu an için.
"İlerlemeyeceksen sıranı alayım."
Felix, duyduğu yumuşak sesle bakışlarını omzunu üzerinden ona doğru eğilmiş gence çevirdi. Boyu kendinden oldukça uzun olan, koyu kahve saçlara, sivri çeneye ve dolgun dudaklara sahip olan bir çocuktu. Felix biraz uzun incelemiş olacak ki çocuğa hâlâ cevap vermemişti. Koyu kahve saçlı çocuk, Felix'i omuzlarından tutup ilerletti ve böylelikle sıradaki açık kapanmış oldu. Felix kendine gelince telefonunu cebine atıp kollarını göğsünde birleştirdi. "Sıramı almaktan vaz geçtin herhalde." dedi, az önce önüne geçmek yerine Felix'i ilerletmesine atıfta bulunarak. Uzun boylu genç başını eğip gülümsedi. Ardından elini uzattı Felix'e ve "Hyunjin ben, memnun oldum." dedi.
Felix, uzatılan eli sıkıp gülümseyerek "Ben de Lee Felix." diye yanıtladı.
"Evet genç, senin ne vardı?" diye yeni başlayan sohbeti kesen satıcıyla Felix önüne dönmüş ve iki kahve istemişti. Adam arkadaki tezgaha yönelip kahve makinesiyle uğraşmaya başlayınca Felix tekrar Hyunjin'e dönmüş ve "Yeni geldim bu okula, bir tavsiyem var mı?" diye sordu.
Hyunjin bir süre boş boş sadece karşısındaki gencin yüzünü izledi ve "Var." dedi. Felix, 'devam et' gibisinden bir yüz ifadesi takınınca Hyunjin, "Burada böyle dolaşırsan zorbalık görebilirsin." Felix, altındaki kısa deri şort yüzünden bunun söylendiğini biliyordu. Hyunjin'e sol ayağını atıp ilerlemeden dururken yüzünde ukala bir ifade oluştu. "Ya demek öyle."
Hyunjin başını aşağı yukarı sallarken ellerini cebine koydu. Felix, "Sen mi yapacaksın zorbalık?" diye soru olmayan bir soru yöneltti. Daha çok tehdit gibi hissettiriyordu.
Hyunjin başını iki yana sallayarak reddetti ve ileride arkadaşlarıyla oturan birini işaret etti. "Ben değil, o yapabilir. Ben sadece uyardım." Ardından Felix'i tepeden tırnağa süzdü, "Bana kalırsa, benim hoşuma bile gitti." dedi.
Felix tam bir şey söyleyecekken satıcıdan gelen sesle oraya dönmüş ve parayı bırakarak kahveleri almıştı. Gitmeden önce ise sırası gelen Hyunjin'e dönmüş ve "Hoşuna gitmesine sevindim, tarzıma gelen iltifatlara bayılırım." diyerek kocaman, şirin ve masumluk akan bir gülümseme gönderdi. Sonra ise biraz yaklaşıp sesini kısarak "Endişelenme, bana kimse zorbalık yapamaz." demişti.
Felix süzüle süzüle Jisung'a ilerlerken Hyunjin de yürüyen Felix'i -daha çok deri şortunun sardığı, salladığı kalçalarını- izledi. Jisung, oturduğu yerde dakikalardır Felix ve Hyunjin'i izliyordu. Ne konuştuklarını elbette merak ediyordu ve bunu soramayacağını da biliyordu. Henüz o kadar yakın değillerdi ama illaki olurlardı. Böyle hayranlık uyandırıcı ve dokunulmaz biriyle arkadaş olursa son senesini istediği populariteyi elde ederek tamamlayabilirdi.
Jisung ve Felix'i romantik bir ilişkiden çok arkadaş olarak göreceğiz bu gidişle, bakalım.Chan gibi bir okul başkanı isteyenler✋
Kantinde sırada Hyunjin'in önünde olmak isteyenler✋
Jisung'ın ikiniz için masa tutmasını isteyenler✋
Sizce Hyunjin'in zorbalık yapar diyerek işaret ettiği kişi kim olabilir? Fikirleri alayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
thanks for everything |skz
FanfictionFelix için hayat zaten kolaydı fakat farklı bir eğlence istiyordu ve bu eğlenceyi yeni okulunda bulmuştu.