Na heyho :3
Szóval, őszintén, én azzal szeretném kezdeni ezt a kis könyvet, hogy elmondom, hogyan jöttem rá arra, hogy én biza nem a f*szt szeretem (khm, yeah, a nagy, példa mutató keresztény :3)
Hosszú lesz, sorry, de hát a kis írói vénám T^T
Az egész 6. osztályos koromba kezdődött, amikor is volt egy lány osztálytársam (hívjuk most csak Fenyőfának, because why not), aki iránt elkezdtem táplálni bizonyos... you know, feelings. No, én akkor még kis tudatlanként idegenkedtem ettől az érzéstől, és igen furcsának találtam, nem is nagyon értettem, mindezek mellett IRTÓZATOSAN megijedtem. Természetesen azért hallottam már erről a dologról, azonban abba még soha nem gondoltam bele, hogy a
fiúkon kívül tetszhet más is.Pontosan ezért, annyira megérintett ez a dolog, hogy megpróbáltam elfelejteni, így hát teljesen a tudatom alatt beetettem magam azzal, hogy az egyik fiú osztálytársam tetszik, aki most legyen csak Ernő (ofc nem ez a neve).
És ez a (tudat alatti!!) "érzés" beépült az agyamba, és olyan szintű rajongássá alakult, hogy... az tényleg nagyon beteg volt. Volt rajta kedvenc pulcsim, kabátom, bizonyos pózokat is szerettem, ahogy állt, ahogy beszélt, stb...
Persze kedves Ernő nem látott bennem többet szimpla havernál (yess, most is azok vagyunk), meg 6.ban kb végig a padtársam volt, ami akkor égi csodának számított nálam, és most nem túloztam... Na, de egy idő után kiderült, hogy van barátnője xD, szóval úgy gondoltam, hogy ideje mindezt elfelejtenem (azóta Fenyőfát már kb teljesen "elhanyagoltam", I mean, ofc barátok maradtunk, de... elvoltam Ernővel foglalva, na xD)
Na, ez a dolog úgy nézett ki, hogy nemhogy nem beszéltem vele, de RÁ SE NÉZTEM, ami eleinte nagyon nehéz volt, mivel a jól bebeszélt "szerelemnek" továbbra is a hatása alatt voltam.Aztán szakított a barátnőjével, majd újra összejöttek, aztán megint szakítottak, majd szerzett egy újat, aztán most szingli szegény 😂
De ez igazából nem lényeges már számunkra.Az a folyamat, ami az elfelejtés rögös útját követte, nem volt egyszerű, de 7. első félév végére megcsináltam. Büszkén kijelenthettem, hogy végeztem Ernővel (ez de hülyén hangzott xD)
Aztán (kis time skip, elvoltam a szingli léttel) nyáron elmentem egy színész táborba, és kedves B mellé ültem (róla csak annyit kell tudni, hogy fiú, a csoportunk tipikus "bohóca", de nagyon szeretjük, és a tavalyi egy évem alatt egészen a táborig inkább ilyen haveri "kapcsolatban" voltunk) pontosabban magam mellé húztam, mondván, hogy magányos vagyok, mert ottani legjobb barátom nem tudott jönni.
Aztán utána legjobb barátok lettünk B-vel, egyfolytában hívásoztam vele, viszont volt egy dolog, amit furcsálltam a nyár közepe-végének az eleje fele... Nem éreztem iránta SEMMIFÉLE vonzalmat. SEMMILYET. És nem azért, mert nem hiszek a fiú-lány barátságban, hanem azért, mert én nagyon kötődő típus vagyok, plusz a nyár folyamán (nem viccelek) minden áldott nap hívásoztam vele.
Szóval nyár végén megpróbáltam összehozni őt egy osztálytársammal (J-vel), ami amúgy jól sült el, és kb egy fél napra össze is jöttek, DE!!
Én nem akartam elveszteni a legjobb barátomat. Tudtam, hogyha barátnője lesz, akkor velem már nem fog annyit foglalkozni, mint eddig.
Önzőség volt, tudom... viszont megint elővettem azt, amiben a legjobb vagyok: érzések bebeszéléseÉs szerintem innentől már megvan a dolog. J nem volt mérges, mert igazából nem táplált érzéseket B felé, és kiderült, hogy B engem "jobban" szeretett, szóval Ja, összejöttem vele.
Ez tartott kb 1 hónapig, aztán elkezdtem feszengeni... szarul éreztem magam, és nem értettem, hogy miért...??
Aztán bevillant, és hát... hihetetlen érzés volt.
Elkezdtem képzelegni Fenyőfával, ahogy együtt vagyunk, meg ilyenek, és rájöttem mindenre...Természetesen szakítottam B-vel, mivel korrekt akartam lenni vele (ofc), és bocsánatot is kértem az önzőségemért.
Lényegében így jöttem rá.
Bocsánat a hosszúságért T^TUi.: Kíváncsi lennék arra, hogy ti hogyan jöttetek rá az adott szexualitásotokra/nemi identitásotokra, úgyhogy kommentben/privátban nyugodtan leírhatjátok :3
🏳️⚧️🏳️🌈🌈
YOU ARE READING
Lesbian things and more :3
HumorÜdvözlök minden erre tévedőt :3 Ahogy a címből is kiolvasható, magamról fogok írni XD, vagyis inkább így unblock a leszbikusokról, meg minden egyébről, ami kapcsolható az LGBTQ+ csodálatos világához Mivel nem láttam még ilyen könyvet, gondoltam gyá...