Miért...??

332 31 11
                                    

Heyho :3

Nagyon sokatmondó a cím, tudom...
Mindenesetre.

A tegnapi nap folyamán én elcsórtam egyik fiú osztálytársam sapkáját, mert bejött a színe meg minden, és olyan Lesbian hat feeling-je volt.
Szóval kb egész nap azt hordtam (kedves osztálytársam nagy örömére).

Aztán ma már konkrétan megkérdezte tőlem, hogy kell-e a sapka (így random óra közepén xD), mire én mondom "mÁ' mÉ' nE kÉnE"

Így hát már megszokottan felhelyeztem a búrámra, és persze nagyon csodálatosnak éreztem magam benne, majd eljött a tesi óra, amikor is visszaszolgáltattam eme csodálatos sapekot a tulajdonosának.

Amikor beálltunk torna sorba (én vagyok a legmagasabb lány, és mellettem áll ugyebár a legkisebb fiú, akit most nevezzünk Gyökérnek), akkor Gyökér megjegyezte, hogy:
"Hát keresztény ASSZONY létedre milyen rossz példamutatás már az, hogy az órán sapkába ülsz, és BUZIKRÓL beszélsz. Igazam van?"

Ami a fejemben játszódott le: egyrészt... nem vagyok ASSZONY (mindig ennek hív, és nagyon idegesítő...), másrészt pedig nem buzi, hanem meleg, harmadrészt meg mégis milyen példamutatásról beszélsz még a mi korunkban? Jó, hogyha szobatiszták vagyunk basszus... na, meg azért te se vagy valami érett...

Amit mondtam: Nem.

Nem akartam nagy dolgot csapni ebből az egészből, mert nem lett volna értelme... szóval leegyszerűsítettem a dolgot.

De nem esett valami jól. I mean, why??

Remélem, így már a cím is érthető

Szép álmokat mindenkinek 🏳️‍⚧️🏳️‍🌈🌈

Lesbian things and more :3Where stories live. Discover now