Chapter 05

1.3K 201 2
                                    

🔞

" Daddy ටත් Baby boy ව ගොඩක් ඕන දැන් " Jungkook සිහින් කෙදිරිලි හඩකින් කිවුව. මම කෙඳිරිගාමින් තව තවත් වේගයෙන් මගෙ Dick එක උඩට පහලට කරන්න ගත්තා. ර්‍ඊලගට එයා ඇඳ යටින් මාංචුවක් අරන් මගෙ අතට දැම්ම. මම ආයෙත් කෙඳිරි ගෑව.

"Baby boy ව අල්ලන්න පුළුවන් මට විතරයි දැන්. තේරෙනවාද?" එයා හයියෙන් කිවුව . මම ඔලුව වැනුව.

"ඔයාගෙ වචන පාවිච්චි කරන්න Baby boy." එයා මට කිව්වා.

"ඔව් Daddy." මම පිළිතුරු දුන්නා.

"හොඳ ළමයා." එයා හිනා වෙලා කිවුව. එකපාරටම එයා පහලට නැමිල මගෙ Ass Hole එක දිවෙන් තෙත් කරන්න ගත්තා . මම කෙඳිරි ගාන ගමන් නවත්වන කිවුවත් එයා ඇහුනෙ නෑ වගේ දිගටම ඒක කරගෙන ගියා. ,

"JEON JUNGKOOK මට තවත් ඉන්න අමාරුයි ඉක්මනට ඒක කරන්න මට ඒක ඕන දැන් , මම ඕනෑම දෙයක් කරන්නම්, ඒත් Please Fuck me" මම ආයාචනා කළා. එයා හිනා වුණා . ඒත් එක්කම එයා මට ඇතුළු වුණා. ඒක වේදනාවක් වුනත් මං ඒකට ආස කලා.

"අහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්~" ඒක හොඳටම දැනුනා. සෑම තෙරපුමක්ම සම්පූර්ණයෙන්ම විස්තර කරන්න බැරි වුනත් ඒක මාව ගොඩක් සතුටු කලා.

"F-Fück~" මට කිය වුණා . "Daddy ට විතරයි Bad Words කියන්න පුළුවන් My Baby boy. ඔයා Daddy ගෙ Good boy වගේ ඉන්න ඕන ." එයා කිව්වා. මම කට වහගත්තා ඒ නිසා මම කිසිම 'නරක' වචනයක් ආයෙ කියන්න ගියේ නැහැ. ඇත්තටම මට ඕන වුණේ නෑ එයාව කේන්ති කරල ඒ සතුට නැති කර ගන්න. ඒ නිසා මම නිකන්වත් මුකුත් කිව්වේ නෑ.

එයා මේ වෙලාවෙ වේගයෙන් මට ඇතුළු වෙමිනුයි ඉන්නෙ. මම ඔලුව උස්සල එයා දිහා බැලුව මට විශ්වාස කරන්න බෑ ඇත්තටම , දාඩිය ට ඇලවුනු කොන්ඩ , පිම්මුනු Mussels , තොල් හපාගෙන jungkook මං දිහා බලන් ඉන්නව , Oohh Noo jungkook ඔයා මාව පිස්සෙක් කරන්නව. එයාව දැක්කාම මං තවත් Hard වුණා. මං තව තවත් කෙදිරි ගාන ගමන් " Daddy I need you more please do it faster." කිවුව.

"Oh My Little beast ඔයාට ඒතරම් ඕනද මාව ." එයා මගෙ කනට හිමීට මිමිනුව. මට වැඩි වෙලාවක් ඉන්න අමාරුයි තව.

"ම..මට යන්නයි එ..එන්නෙ ." මම ගොත ගැහුව . "M-Me too බබා. තව ටිකක් ඉවසන්න පුළුවන් ද?" එයා මට කිව්වා. මම 'ඔව්' කියා හුස්මක් පිට කළ අතර අපි දෙදෙනාම කෙඳිරි ගෑව. එයා ආයෙත් මාව kiss කරන ගමන් අපි දෙන්නම කෙඳිරිගාමින් තව තවත් kiss කලා. හුස්ම ගන්න විතරයි අපි නැවැත්තුවෙ. මට තවත් දරාගන්න අමාරුයි. මම සුදු පාට උකු දියරය බඩ උඩට පිට කලා. Jungkook ඉක්මනින් මගෙ මාංචු ගලවල මාව අනිත් පැත්තට හරවාගෙන එයාට Cum වෙනකම් දිගටම මට ඇතුළු වුණා. මං කලේ දිගටම කෙදිරි ගාන එක විතරයි. ටිකකින් එයාටත් මගෙ ඇතුලෙම Cum වුණා. එයා මගෙ ලගින්ම ඇදේ ඇල වුණා. අපිට ඇහෙන්නේ අපි හයියෙන් හුස්ම ගන්න සද්දෙ විතරයි. ටිකකින් jungkook Bathroom එකට ගිහින් පිරිසිදු වෙලා ඇවිත් තුවායක් තෙමාගෙන ඇවිත් මාවත් පිරිසිදු කලා. මං ලැජ්ජාවෙන් ඉන්නෙ කියල එයාට තේරිලාද කොහෙද ලස්සනට හිනා වෙලා මගෙ මුලු මූනම kiss කරල එයා ගියා. මට එයා ගැන ලොකු ආදරනීය හැගීමක් ඇති වුණා.

😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴

( ආ..ආ මේ මම නිදි මහන්සිනෙ ලොකු වැඩක් කරල )

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

One Shot ඉවර කරන්න හිතන් ලියන්න ගත්තෙ. හිතුවට වඩා කතාව ටිකක් දික් වුණා. වැඩත් එකක් එක දිගටම ලියන්න අමාරුයි ඒකයි ටික ටික දෙන්න 🙏🙏🙏

Vote කරන Comment කරපු අයට Thank you. ❤️😍

BAD BLOOD ( JIKOOK ) [ SHORT STORY ] 🔞 COMPLETED Where stories live. Discover now