Pov- misty
TW
Het is nu een paar maanden later en Thomas vertrouwd me nog steeds niet alleen. Ik ben sinds kort 19 geworden en ben t overbezorgde gedoe echt zat aan t worden.
Als t avond is ga ik na t eten meteen naar m'n kamer, ik doe schoenen aan en open mijn raam. Ik klim voorzichtig naar benden en ja hoor ik ben uit huis. Ik wil naar Max gaan maar iets zegt me ga naar een flat. Ik loop naar een flat gebouw van 20 verdiepingen en loop naar binnen, ik neem de lift naar de 20ste verdieping en loop naar een galerij. Ik kijk naar beneden. Daar is t gevoel van leegheid weer, ik sta op t punt om te springen. ik wil een aanloopje nemen tot een oud vrouwtje naar buiten komt. " jonge dame is alles goed?" Vraagt ze. Ik word wakker en t gevoel van leegte is weg. " moet ik je ouders bellen" vraagt ze. " jaha me telefoon" zeg ik en word weer duizelig en misselijk en alles is zwart.Ik word wakker in Max z'n auto. " hey kijk wie er wakker is" zegt Max als ie in de spiegel kijkt. " grappig hoor" zeg ik terwijl ik recht op ga zitten. " dus wat hoorde ik 19de verdieping? Heb je geen hoogst vrees." Zegt Max. " ik- kan me niks meer herinneren" zeg ik en wrijf over mijn hoofd. " he misty is alles wel goed?" Vraagt Max. " ja-ha denk" zeg ik. " anders blijf je even bij mij" zegt Max. " ja graag" zeg ik.
We komen aan bij Max thuis hij helpt me mee naar zijn kamer want ik ben nog steeds duizelig. Ik ga op zijn bed liggen. " mist weet je zeker dat alles oké is?" Vraagt hij bezorgt. " nou ik weet t niet" zeg ik. Max gaat me zitten en ik val in z'n schoot, hij speelt met me haar. " wil je het me vertellen?" Vraagt Max rustig. " ja" zeg ik. " nou, ik word steeds duizelig en misselijk en dan ga ik out, mensen blijven zeggen dat ik me zelf probeerde te vermoorden maar dat doe ik en zal ik nooit doen ik ben blij met m'n leven" zeg ik. Ik voel me ogen Zwaar worden en val in slaap.
Ik word wakker in me eigen kamer, ik ga recht op zitten en haal me handen door me haar. Ik loop naar benden en pak fristie uit de koelkast, ik giet t in een glas en loop weer naar me kamer. Ik pak een handdoek en loop naar de badkamer, als ik klaar ben met douchen kleed ik me aan
Fit:Ik doe de ketting om die ik 2 jaar geleden van Joost heb gekregen. Ik loop de woonkamer in en daar zit Thomas. " als blikken konden doden lag ik nu al in me grafkist" zeg ik plagend. Thomas kan er niet om lachen. " misty is er iets?" Vraagt hij. " nee wat bedoel je?" Vraag ik confused. Ik ga op de bank zitten. " weer, waarom als je iets dwars zit praat met me, ik heb ook in deze situatie gezeten, praat pls met me." Zegt Thomas bezorgd. " Thomas, t gaat gewoon goed wat is er toch?" Vraag ik. " misty stop met liegen, je hebt jezelf nu al 2 keer proberen te vermoorden ." Zegt Thomas.
" Ehh niet waar?" Zeg ik geïrriteerd. " oh kom op de eerste keer had ik je gered en de tweede keer hield iemand anders je tegen" zegt Thomas. * tring* de bel gaat. " ik ga wel" zegt Thomas. " blijf hier!" Zegt hij nog. " DACHT T NI" roep ik als hij de hoek om is om de deur open te doen, het is Max. Ik sta op en spring ik zijn armen En geef hem een kus. Hij zet me weer Neer op de grond. " zullen we maar gaan" zegt Max. " jap!" Zeg ik. " waarnaartoe" vraagt Thomas overbezorgd. " ehh-." Zegt Max voor ik hem onderbreek. " therapie" zeg ik. " ja idd therapie" zegt Max er achter na. " voor je weet wel alle black-outs en zelfmoord pogingen" zeg ik. Max slaat zijn arm om mij een loopt mee naar z'n auto. Als we beiden in gestapt zijn lachen we ons dood.+=+=+=+=+=+=+=
Nieuw boekieDeel 4 alweer jesus
Ps: you're so cute
Xx misty
JE LEEST
Zusje van Thomas 4
FanfictionMisty gedraagt zich iets anders dan normaal Thomasthesapling fanfic p4