Bu sefer fazla uzatmayacam burayı
FİCE OLAN İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN HEVESLENMEMİ SAĞLIYORSUNUZZ 💗💓
Şimdiden NamJin ve MinSung FİC İSTEĞİ GELDİİİİİİ SEVE SEVE YAPARIM OKUMANIZI BİLMEM YETERLİ BU FİC 1K OKUNMA OLDUĞUNDA DİĞERLERİNİ DE YAYINLAYACAM ÇÜNKÜ HENÜZ FAZLA TAKİPÇİM YOK HER NEYSE 💖🤺🧀
İYİ OKUMALAR PEYNİR AROMALI SODANIN YANINDAKİ DİNAZORLU ÇİĞKÖFTE LAVAŞLARIIMMMM 🎈😩
Sabah güneşin yüzüme çarpması ile uykumdan uyanmıştım. Yataktan doğrulmaya çalıştığımda belime hafif baskı uygulayan el ile irkilmiş ve fazla hareket etmemeye çalışarak yüzümü diğer yöne çevirmiştim.
Karşımda Lisa'nın olduğunu unutmuştum. Yakınlıktan dolayı tekrar heyecanlanırken, yavaş yavaş heyecanımı yenmeye çalışıyordum.
Lisa'nın yüzünü incelemeye başlamıştım. Elim yavaşça yanaklarına giderken elime hakim olamayıp yanaklarını okşamaya başlamıştım ve Lisa irkilip hemen gözünü açtığında korkmuş, telaşlanmış ve utanmıştım.
Lisa'nın yüzünde gülücük tomurcukları yeşermişti "Günaydın Rosie posiee-ah" Lisa bunu söyleyince ikimizde gülmüştük. Bu benim Lisa tarafından koyulmuş ikinci lakabım oluyordu. "Sana da günaydın Lalizza-aahh" 'ah' kelimesini uzatarak söylemiştim ve Lisa buna karşılık bana Piç smile atmıştı.
Ne olduğunu anlamıştım ve Lisa kıkırdayarak gülüyordu. Aniden kendime engel olamayıp
"Çok tatlı gülüyorsun" demiştim *LEZ PANİC*
"Teşekkür ederim Rosie senin kadar tatlı olmasa da idare eder yaniii" demişti ve yine ani bir hareket ile üzerime çıkmış, kasıklarıma oturmuştu. Yavaşça yüzüme doğru eğildiğinde kalbimin sesini duymuş olacak ki ellerini göğsümün ortasına, kalbime koymuştu.
Serçe parmağı göğsüme değiyordu sanki bilerek yapıyormuş gibi bir hali vardı. Yavaş bir şekilde yüzüme doğru eğilmişti. Aynı zamanda bir eliyle belimi kavrarken diğer elini yanağıma koymuştu. Ben ise yapacağı hamleyi merakla bekliyordum.
"Lisa s-sen ne yapıyorsun" isteksizce sormuştum.
"Neden hoşuna gitmedi mi?"
"Hayır ondan değil çok ani oldu ummm, şaşırdım"
"Ah üzgünüm güzelliğine dayanamadım"
"..."
"AH NE YAPAYIM DAYANAMADIM ÇOK GÜZELSİN" diye bağırıp yanağıma sert bir öpücük bıraktı. Lisa'nın üstünde siyah crop ve hello kitty'li pijama vardı. Benim üstümde ise evlik şort ve oversize bir t-shirt vardı. Aniden Lisa'nın kurduğu alarm çaldığında ikimiz de irkilmiştik ve Lisa hemen üstümden ayrılmıştı.
Sonunda saate baktığımızda saatin 12.50 olduğunu görmüştük.
"Ahh tanrım kaç saattir uyuyoruz biz, saati kaça kurmuştun, çok oyalandık Lisa kalk hadi!" Lisa oflayarak yataktan kalkmış ve banyoya gitmişti duş alıp çıktığında ben de duşumu almıştım ve üstümüzü değiştirip kahvaltı için kafeteryaya çıkmıştık. -aslında öğle yemeği oluyor ama neyse-
Tabaklarımıza yiyecek doldurduktan sonra boş olan cam kenarında olan masaya doğru ilerlemiştik. "Lisa" Lisa ağzı dolu bir şekilde "Hm" demişti.
"İçimi rahatsız eden bir şeyler var"
"Ne gibi?"
"Otelde sonsuza kadar kalmayacağım değil mi?" tekrar ağzı dolu bir şekilde
"Evet kalmayacaksın" bunu söylerken ağzındaki lokmayı yutup pür dikkat beni izliyordu.
"Peki eve gidemeyeceğime göre nereye gideceğim ben ailemde aramadı beni" sesim hafif titrek çıkıyordu. Lisa'da kararsız bir şekilde düşünmeye başlamıştı.
"Sanırım artık bu konuyu umursamıyorlardır gerçekten hangi aile öz evlatlarına böyle davranabilir. Ahh gerçekten anlam veremiyorum kaçıncı yüzyıldayız hem neden direkt konuşmak yerine psikolog. Gerçekten anlamıyorum. Eğer yanlış anlamazsan, senin eşcinsel olduğunu nerden öğrendiler?"
"Şey, ben okulumda bir kızla tanışmıştım ve arkadaş olmuştuk. Sonra kıza bir şeyler hissetmeye başlamıştım. Ama kızın da homofobik olduğunu öğrenince çok korkmuştum sürekli aileme söylemekle tehdit ediyordu beni ve bir gün Gerçekten söylemişti duygularım incinmişti ve ailemin homofobik olduğunu bilmiyordum. Ve kız bunu gece, ben uyurken evime gelip aileme anlatmıştı ertesi gün ailem zaten psikoloğa götüreceklerini söyleyip şiddete başvurdular."
Lisa uzun süre düşünmüştü ve kafasının karışık olduğunu anlayabiliyordum. Lisa'yı fazla yormak istemiyordum ama çaresiz bir durumdaydım.
"Kalacak bir yer bulana kadar bende kalmak ister misin? Ailem misafirleri çok sever." Demişti Lisa.
"Emin misin ya sevmezlerse beni?" Lisa tedirginliğimi anlamış olacak ki hemen konuşmaya başlamıştı. "Hayır sakın öyle düşünme ailem misafirperverdir eminim ki sana bayılacaklar. Hem fena sayılmazsın ha" diyerek göz kırpmıştı. İkimiz de kıkırdayarak yemeklerimizi yemeye başlamıştık.
Yemeklerimizi hızlıca bitirip aşağıya inmiştik."Eee havuza gitmeyecek miyiz?" demiştim. "Gidelim, gidelim de mayon yanında mı?"
"Evet yanımda senin yanında mı. Yanında değilse almaya gidebiliriz.
"Ah aslında bavuluma bakmam gerek. Hem olması lazım." Demişti ve 5 saniye birbirimize baktıktan sonra gülüşerek 'ilk kim kazanacak' yarışı yapmaya başlamıştık ve topuklarımız popolarımıza değe değe odamızın önüne gelmiştik. Gülüyorduk ve soluk soluğa birbirimize bakıyorduk. Lisa hemen elleriyle üstünü taramış, anahtarı arıyordu.
"Anahtarlar-"
"N'olmuş anahtarlara?" meraklı bir şekilde Lisa'ya bakıyordum.
"Üstümde değiller"
"Nasıl ya"
"Bildiğin yoklar. Sen mi aldın baksana." Lisa'nın bu sözüyle hemen üstümü aramıştım. iyice baktıktan sonra olumsuz bir şekilde kafamı sallamıştım.
"Sanırım içeride kaldı, şimdi ne yapacağız"
"Personele soralım bence yapacak hiç bir şey yok" Lisa bunu dedikten sonra geldiğimiz gibi aşağıya geri inmek zorunda kalmıştık. Hızla personele söyleyip yedek anahtarı istemiştik.
ARKADAŞLAR BU GÜNE BU BÖLÜMÜ YETİŞTİRMEK İÇİN BAZI YERLERDEN KESMEK ZORUNDA KALDIM 6. BÖLÜME HAVUZ BÖLÜMÜNÜ SIĞDIRACAM BUGÜN PEK ZAMANIM OLMADI 💖💖
Kuzenlerime geldiğim için yazmaya zamanım olmadı.
Minsung ve Namjin istekleri olduğunu gördümmm Minsung ficinin konusu hazır Namjin tek kaldı yakında Minsung ficinin ilk bölümü gelecek hesabımı yayıp istediğinizi belirtmek için takip ederseniz çok mutlu olurum gerçekten çünkü eğer fic okunmazsa emeklerim sonuçsuz kalacak ve bu beni üzecek bu benim sınav senem ama yine de fic yetiştirmeye devam edecem tek isteğim takip etmeniz takipçi dilenmek gibi bişi oldu ama öyle algılamayın sizi çok seviyorummmmmö 💞🎂
Biraz beklettiğimi biliyorum ve kitaba olan ilginiz için teşekkürlerrr
KENDİNİZE BİR ÇİĞKÖFTEYMİŞSİNİZ GİBİ BAKINNNN
GÖRÜŞÜRÜÜZ PEYNİR AROMALI SODANIN YANINDAKİ DİNAZORLU ÇİĞKÖFTE LAVAŞLARIMMMM 😋🧀🥩
ha bu arada çiğköftelerim minsung fici yazmaya başlicam baya değişik bi konusu var smut falan olacak yani *en büyük spoi* ona da bi göz atarsanız sevinirim şuan taslakta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ChaeLisa~ | ✓
RomanceAilem homof*bik ve psikologa götüreceklerini söylediler çünkü hasta olduğumu düşünüyorlar...