Arkadaşlar gerçekten üzgünüm baya beklettim sizi ama fazlaca beklemeniz gerecek yine :(
Telefonum yok ve bilgisayardan yazıyorum ve gün içinde bilgisayar babamda ve malum okul var o yüzden hiç aktif olamayabilirim bölümleri aksattığım için üzgünüm umarım anlarsınız 💖💘
iyi okumalar💞
pov:: Rosé
Odamızdan mayolarımızı almış, havuza doğru ilerliyorduk. 2 dakikalık bir yürüyüşten sonra, havuza ulaşmış ve, mayolarımızı giymiştik.
"Yüzmeyi biliyor musun Rossss?"
"Evet tabii ki biliyoru-" Cümlemi bitirmeden, Lisa belimi kavrayıp bana sarılarak havuza düşürmüştü. -umm düşmüştük-. Havuzda çırpınırken hızla belimdeki elleri tekrar hissedip yukarıya doğru itildim.
"Ah üzgünüm rosiee bir şey oldu mu?"
"Hayır hayır önemli değil iyiyim" dediğimde göz kırpıp dudağıma hafif ama ıslak bir öpücük kondurdu. Huylanmıştım. Donakalmıştım.
"Üzgünüm Rosé kendimi tutamadım çok güzelsin"
"S-sorun değil"
-------------
Havuzdan çıktıktan sonra duş alıp yemekhaneye indik ve -aman tanrım o da ne-
"AMAN TANRIM LİSA ONU GÖRÜYOR MUSUN?!" parmağımla Lisa'ya hemen karşımızdaki çocuğu gösterdim. "O ÇOK TATLI" ağzımdan bu cümleler çıktığında Lisa'nın yüzünün düştüğünü gördüm. N'olmuştu ki bi kaç saniyede?
"Lisa bir şey mi oldu yanlış bir şey mi söyledim"
"Ah hayır onu tanıyo musun?"
"Hayır ama tatlı geldi"
"Pekala gidip tanışmaya ne dersin"
"Olmaz utanırım benn"
"Ya utanmaa hadi gel tanışalım" dediği gibi beni kolumdan tutup çocuğa doğru sürükledi. Yüzünü astığı çok belli oluyor ama alınmaması lazım çünkü ona karşı bir şey hissetmiyorum. ~yoksa hissediyor muyum...~
"M-merhaba b-ben Rosé" Lisa kulağıma eğilip belli ettirmeden kulağıma "Kekeliyorsun Rosie dikkatli olmalısın" Gülmekle yetinip çocuğa tekrar baktım evet gerçekten yakışıklıydı ama aklımı karıştıran bir konu var ve bu beni rahatsız ediyor ne olduğu hakkında ise hiç bir fikrim yok.
Minnoş dinazorlarım benim bu chaelisa fici fazla uzun tutmayacağım max 10 veya 12 bölümde final uaparım aklımda çok güzel bi kurgu var çünkü karşınıza mükemmel bi minsung ficiyle geleceeemm
ve chaelisa ficimde smut olmayacak smut bekleyenlerden özür dilerim ama bi kaç ficimde smut olacak 😽
Chaelisa ile kalın ve lütfen oy ve yorum yapın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ChaeLisa~ | ✓
RomanceAilem homof*bik ve psikologa götüreceklerini söylediler çünkü hasta olduğumu düşünüyorlar...