•Felix szemszög
Már több mint 3 éve alkotunk egy párt Hyunjinnal, de mostanában nagyon furcsán viselkedik.
- Hyunie! Kész a kaja! - ordítottam át a szoba másik felébe, ugyanis Hyunjin éppen dolgozott vagy mit csinált a laptopján
- Jövök Lix - kiáltott vissza
- Siess! - mondtam miközben kiraktam a tányérokat az asztalra.Egy kis idő után már itt is volt, viszont rám sem nézve leült az aztalhoz, ez furcsa máskor mindig megölel, vagy megpuszil, most mégis mi baja lehet?
- Haragszol rám? - kérdeztem lebiggyesztett ajkakkal
- Nincs semmi bajom, nyugi - mondta ideges hangon, majd félre frodult.
- Hyun - nyultam álla után hogy fel emeljem de megfogta kezem és az asztalra dobta
- Áú! - szisszentem fel mire rámnézett
- Ez van ha mást csinálsz mint amit kellene! - mordúlt rám - Pakolsz is nekem vagy még itt szeretnél áldogálni holnapig? - kérdezte szemet forgatva, mire elvettem az előtte lévő tányért és raktam a lajából.Vacsora közbenegbeszéltük hogy először menjek én fürdeni, mert ő még úgy is dolgozik egy kicsit és neki későbbis ráér.
Már éppen a zuhanyzóban voltam amikor valaki kinyitotta az ajtót, amitől mondanom sem kell, szinte a bokámig fosikáltam magam.
- Hy-hyunjin? Te vagy az? - kérdeztem miközben kihajoltam a zuhanyzó mögül
- Igen, miért? Talán zavarok, vagy valaki mást vártál? - kérdezte gúnyos hangon mire csak megráztam a fejemet.Pár perc múlva lépteket hallottam és mikor oldalra pillantottam Hyunjin állt mellettem, és nem zavartatva magát kezdte leöblíteni testét, amit elég hosszasan végig néztem, és talán még bele is pirultam.
Miután végeztem, úgy gondoltam nem várom meg Hyunjint mert amúgy is fáradt vagyok, és ő mindig sokáig zuhanyzik.
Éppen csak magamra tekertem egy törölközőt amikor Hyunjin hirtelen neki lökött a falnak.
- Ah! Hyunjinh! - nyögtem fel fájdalmasan - Mit csinálsz?
- Te mit csinálsz Lix - mondta miközben egyre erősebben tolt neki a falnak - már meg sem vársz - biggyesztette le ajkait egy pillanatra - mocskos kis kurva - mosolyodott el, majd felpofozott. Ezek után meg csak elvett egy törölközőt és otthagyott a fürdőszobában.Miután elment, szabad utat engedtem könnyeimnek. - Miért csinálta ezt? Talált valaki mást aki sokkal jobb nálam? Vagy egyszerűen csak elege lett belőlem? - gondoltam miután letöröltem könnyeimet.
Miután sikerült lenyugodnom, arcot mostam, elvégeztem a skin care rutinomat, majd felöltöztem a pizsamámba, ami jelenleg egy bő polóból állt és egy kicsit rövidebb nadrágból.
Kerestem Hyunjint mindenhol, de sehol sem találtam. Hová tűnhetett?
Lementem a konyhába majd megnéztem a nappaliban, az alsó szinten lévő fürdőszobában, az előszobában viszont sehol senki.
Gondoltam kimegyek az udvarra ott is megnézem és amint kiértem csak annyit láttam, hogy a kapunál valami férfival beszélget.
- Megvan a cucc? - hallottam meg Hyunjin hangját
- Jöttem én valaha is üres kézzel? Még szép hogy itt van! Minho most nem szarozott, jól odabaszott neked belőle. - szólalt meg ekkor az ismeretlen férfi
- Rendben! Most pedig tűnj el mielőtt bárki meglátna! - mondta Hyunjin miután valamit átadott a férfinek.Nem hinném hogy megcsalna hisz akit szeret azzal nem így beszél, én már csak tudom, habár ez mostanra nem biztos.
Még Hyunjin valamit mondott a férfinak, viszont azt már nem értettem, de mikor láttam hogy a férfi elindul az autója felé, gondoltam jobb lesz bemenni a házba és úgy tenni mintha semmi sem történt volna, viszont véletlen megbotlottam a saját lábamban, ami miatt szinte össze estem, és ahhoz is kellően hangos volt hogy felhívjam magamra Hyunjin figyelmét, aki futó lépésben indult meg felém, mire én befuttam a házba.
Viszont, pár perc múlva már mögöttem volt és egyetlen mozdulattal a kanapéra lökött majd fölém tornyosult.
- Mit hallottál Lix? - kérdezte fenyegető hangon - Süket vagy?! Válaszólj! - kiáltott rám mire összerezzentem.
- Valami Mi-Minho küldött neked va-valamit - mondtam remegő hangonEzek után sóhajtva letépte rólam a polót és a földre dobta, ami miatt nagyon megijedtem. Mivan ha bántani akar?
Nyakamhoz hajolt ahol kékes-lilás foltokat hagyott, amelyeket jóleső sóhajokkal jutalmaztam.
Pár perc múlva azonban kezeit a nadrágomon éreztem amelyet egy szempillantás alatt evarázsolt rólam, majd ezt követte a az alsó nadrágom.
Kértem, hogy hagyjon béken és száljon le rólam de csak annyit mondott,hogy "még csak most jön a java".
Nagyon féltem, féltem hogy nagyon bedurvul és akkor olyan dolgokat fog csinálni, amit "épp észzel" nem tenne meg.
Viszont azt az egyet tudtam hogy most biztos nem úszom meg fájó fenék nélkül.
Aznap este miután végeztünk nem volt elég energiánk ahhoz hogy még felvonszoljuk magunkat az emeletre így hát a kanapén aludtunk.
Reggel viszont meglepetésemre a hálószobában találtam magam, ami eleggé meglepett. Azok után hogy valami titkos beszélgetésnek fülltanúja voltam még képes volt felhozni a hálószobába? Talán megváltozott?
Gondoltam lemegyek a konyhába és reggelizek valamit ugyanis a tegnapi eléggé kifárasztott és már akkor is éhes voltam csak nem volt energiám felkelni.
- Lixie,beszélnünk kell... - sóhajtott ugyanis ő már a konyhában volt
- Rend-ben... - mondtam alig hallhatóan majd lehajtottam a fejemet
- Jól jegyezd meg Lix amit most mondok jól jegyezd meg, mert nem mondom el mégegyszer - mondta miközben végig tartotta velem a szemkontaktust - ha bárkinek is szólni merészelsz arról hogy kaptam valamit Changbintól, én esküszöm hogy a saját kezeimmel öllek meg! - mondta egyre idegesebben és hangosabban, mire megrezzentem
- Rendben - suttogtam
- Most pedig! Folytatjuk a napot mintha mi sem történt volna. - mondta miközben elővette a telefonját._______________
837 words