𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝

209 6 0
                                    

Felix szemszög

Ezek után teljesen normálisan folytatódott a nap amit különösen furcsálottam, de inkább hagytam az egészet.

Másnap reggel vele ébredtem ami különösen jó érzés volt

- Hyun!Hahó! - hajoltam fölé
- Mivan már megint?! - mondta, majd lelökött az ágyból - Hagyj békén! Aludni szeretnék ha nem látnád! - mondta majd elfordult felőlem.

Nem akartam veszekedni, ezért inkább kimentem de nem csuktam be teljesen az ajtót.

Az éjjeli szekrényből kivette azt a zacskót, amit az a Minho küldött neki a tegnap.

Sajnos nem láttam hogy utána mi csinált, mivel bement a fürdőszobába és magára zárta az ajtót.

Gondoltam hogy nem várom meg amíg végez hanem inkább csinálok reggelire valami gyors kaját.

Mivel nem volt kedvem nagyon alkotni, ezért öntöttem két tálba műzlit, majd rá egy kis tejet és már készen is volt az -5 csillagos reggeli.

Pont amikor készen lettem akkor jött le a lépcsőn.
A műzlivel együtt leültünk a kanapéra és valami random sorozatot kezdtünk nézni.

Nem szóltunk egymáshoz, részben azért mert egy kicsit megsértődtem a reggeli viselkedésére, és más részben azért, mert szerintem az én hangomat szeretné ma legutoljára hallani, szóval csak ettünk és bámultuk a képernyőt.

Reggeli után átöltözött és elment dolgozni, amit szó szerint észre sem vettem, mert még csak elsem köszönt tőlem és ez rárakott még egy lapáttal a sértődöttségemre.

Viszont, miután már rájöttem hogy elment munkába, nem hagyott békén a kíváncsiság azzal a Minhóval kapcsolatban, ezért megpróbáltam rákeresni, de nem találtam meg.
Aztán eszembe jutott hogy megtudom nézni Hyun laptopján.

Lee Minhónak hívják, 23 éves, korábban a JYP entertainmentnél dolgozott, de összejött egy Han Jisung nevű gyakornokkal, ezért kirúgták őket.

Az nagyon fasza hogy ezeket megtudtam, de mégis mi köze van Hyunjinnak ehhez a Minho gyerekhez?

2 perc múlva lépteket hallottam, és már pakoltam is össze a cuccait, de túl késő volt, mivel már benyitott.

- Felix! Mit művelsz?! - állt meg az ajtóban
- Én csak... - mondtam remegve
- Te csak?! Te csak turkálsz a cuccaim között, nem igaz? - mondtam majd elindult felém, amitől nagyon megijedtem, hisz ki tudja mit akar velem csinálni?!

Elindult felém, felpofozott, majd üvölteni kezdett hogy miért nem bízom benne, és hogy mit rontott el hogy így viselkedem vele, aztán többször is meglökött, megütött.

Mikor megunta, egyedül hagyott, de hallottam hogy odalent sem kímél semmit. Még mindiv üvöltött és nagy csattanásokat hallottam, amelyek valószínűleg a poharak voltak, vagy a tálak a mosogatóban.

Bementem a fürdőszobába és megmostam az arcomat, hátha egy kicsit segít és nem marad ilyen paradicsom színű, de sajnos tévednem kellett.

Nem értettem hogy miért akadt ki ennyire csak azért mert belenéztem a laptopjába. Egyszerűen csak nem fért a fejembe hogy miért változott ennyire meg és hogy mit titkol előlem.

Miután végeztem, megpróbáltam kimenni a szobából, de bezárt és semmi elektronikai eszközt nem hagyott.

Leültem az ágyunkra, és csak arra lettem figyelmes, hogy a könnyeim végig folytak az arcomon.

Próbáltam megynugtatni magam, de nem sok sikerrel jártam, ugyanis már régóta bennem volt mindez.

Pár óra múlva kattant a zár majd lerakott valami kaját az éjjeli szekrényemre és egyedül hagyott újra.

Nem volt kedvem enni a történtek után, ezért inkább elővettem valami könyvet és olvasgatni kezdtem.

Két óra után újra kattant a zár, és most minden nélkül bejött és becsukta maga után az ajtót.

- Felix, sajnálom, megbántam amit tettem - mondta őszintén.

Nem tudtam mit kéne mondanom erre, ezért csak csendben ültem tovább, amire felkapta a vizet.

- Bocsánatot kérek és te még csak a pofádat sem vagy képes kinyitni?! Mit kéne csináljak? Hozzak neked gyémánt gyűrűt, azért mert turkálsz a dolgaim között?! Nem értem hogy hogyan lehettem ennyire vak, hogy össze költözzek veled, vagy hogy egyáltalán rádnézzek! Te utolsó szajha! - vágta a fejemhez a jobbnál jobb szavakat, majd ismételten felpofozott.

Miután újra bezárt, csak lefagyva néztem utána.
Most ezt komolyan gondolta? Tényleg ennyire megutált?
___________

619 words

Agyvérzést kapok a saját könyvemtől💀
De a zene legalább jó~🩷

𝗜 𝗙𝗲𝗹𝗹 𝗜𝗻 𝗬𝗼𝘂 𝗧𝘄𝗶𝗰𝗲 | 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗹𝗶𝘅 𝗙𝗮𝗻𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻 ✓Where stories live. Discover now