𝐅𝐢𝐟𝐭𝐡

220 9 1
                                    

Felix szemszög

Miután Hyunjinnal felfaltunk minden kaját amit hoztunk úgy döntöttünk ideje lenne lefekdüdni. Persze azt meg kell hagyni, hogy a jól megszokott francia ágy helyett most egy sátorban kell aludnunk, amiben egyedül alig férek el, nem jigy ketten. Dehát mint minden ez is megoldható volt. Eleinte úgy beszéltük meg, hogy majd én alszom Hyunjinon, viszont alig kellett pár perc és már is rajtam aludt.

- Hyun! Hyun! - próbáltam felébreszteni
- Hm? - hümmögött fáradtan
- Mit szólnál ahhoz, hogyha helyett cserélnénk? - próbáltam enyhe célzással tudtáa adni hogy ez így nagyon nem jó
- Nekem kényelmes
- Hát nekem sajnos nem - suttogtam neki
- Akkor cseréljünk helyet - mondta majd hirtelen magához ölelt és a hátára fordult
- Legközelebb szólj mielőtt bűvésztrükköket akarsz végrehajtani velem - bújtam mellkasába, mire elmosolyodott.

Körülbelül olyan hajnali öt lehetett amikor Hyunjin egyszerűen nem bírt egyhelyben maradni. Már szinte a sátrat is felborította velünk együtt, de még így sem találta meg a tökéletes pozícióját.

- Hyunjin! Ne mocorogj már annyit! - förmedtem rá
- Sajnálom édesem, de ez nem olyan egyszerű mint amilyennek te gondolod - mondta miközben még mindig a megfelelő helyet kereste
- Tudod mit? Cseréljünk helyet! - sóhajtottam mire valahogy felült
- Rendben - mondta miközben valahogy alá akartam mázni.

Már meg is voltam mindennel, csak egy dologgal volt probléma. Hyunjinnal. Nem akart rám feküdni.

- Mire vász Hyunjin? - húztam fel szemöldököm
- Én semmire, csak innen olyan gyönyörű és vonzó vagy - suttogta mire elpirultam
- Aludjunk - próbáltam terelni a témát
- Aludtunk már eleget Lixie. Nekem nem alvásra, hanem valami teljesen másra van szükségem. - nézett végigrajtam, majd rámfeküdt, és csak ekkor vettem észre, hogy az én Hyunjinomnak áll a sátor.

Persze azonnal elpirultam miután megéreztem merev nemességét sajátomhoz nyomódni.

- Oh, Lixie! Én nem bírom! - suttogta feszülten, majd ajakimra hajolt. Nem hinném hogy eddigi életemben lett volna még egy ilyen érzelmes és kellemes csókom.

Kezeimet Hyunjin fekete tincsei közé vezettem és azt markoláztam, amíg ő kezeivel feltérképezte az egész felsőtestemet.

Egy idő után áttért nyakamra, amelyen néhol színes foltokat hagyott. Remélem ennek az éjszakának soha nem kesz vége!



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝗜 𝗙𝗲𝗹𝗹 𝗜𝗻 𝗬𝗼𝘂 𝗧𝘄𝗶𝗰𝗲 | 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗹𝗶𝘅 𝗙𝗮𝗻𝗳𝗶𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻 ✓Where stories live. Discover now