Yurt müdiresi karşısındaki sinirli adamın aksine sandalyesinde biraz daha dikleşip sakince kemik gözlüklerini düzeltti.
"Bay Min biraz daha sakin olabilir misiniz?"
Yoongi karşısında ki kadının sakinliğine daha da sinirlenip sesini yükseltti.
"Nasıl sakin olmamamı bekleyebilirsiniz? dalga geçer gibi birde kızımın olduğunu söylüyorsunuz ne yapmamı beklerdiniz? 'ah ne güzel hemen kızımı alıp gideyim' dememi falan mı?"
"Bay Min sizi anlayabiliyorum ama biraz oturup sakinleşir misiniz lütfen? Geldiğinde Wonyoung'un sizi böyle görmesi onu daha da korkutabilir. "
"Wonyoung?"
"Kızınız Bay Min adı Min Wonyoung."
sinirden ve dalgınlıktan sormak aklının ucundan bile geçmemişti daha kaç yaşında olduğunu bile bilmiyordu.
dalga geçer gibi ağzından bir "hah!" sesi çıktı.
"Bir de benim soyadımı mı taşıyor? Şaka gibi resmen." dedi müdirenin karşısında ki siyah deri koltuklardan birine otururken.
"Annesi kimliğine bu şekilde yazdırmış." dedi müdire hanım umursamaz bir şekilde.
Kısa süreli sessizliğin ardından odanın eski mavi kapısı tıklatıldı. Müdire hanım gerginlikle dizini sallayan kaşları çatık adama uyarıcı bir bakış attıktan sonra "Gir!" komutunu verdi düz bir sesle.
"Beni çağırmışsınız hocam?"
Yumuşak, bir o kadar da tatlı sesin sahibine çevirdi bakışlarını Yoongi. 'Tanrım!' diye geçirdi içinden benzerlikleri onu şoke etmiş gibiydi. Şaşkın bir ifadeyle karşısında ki kıza bakmaya devam ederken müdire hanım Wonyoung'a oturmasını işaret etti.
Genç kız oturmadan önce kendisine alık alık bakan adama çevirdi ifadesiz bakışlarını. Ona koruyucu aile olmak isteyen çok sayıda insan geldiği için bu adam da onlardan biridir diye düşünerek önünde saygıyla eğilip "Merhaba." dedi ardından adamın karşısında ki koltuğun ucuna fazla yerleşmeden yavaşça oturdu.
Yoongi ise kendini toparlayıp kıza karşılık vermeden masada onları izleyen kadına geri döndü...
DEVAM EDECEK...
Merhabalarrr 👋🏻 Çok uzun zamandır aklımda olan bir kurguyu paylaşıyorum. Sevilip sevilmeyeceği hakkında pek bir fikrim yok o yüzden elimde olan kısmı yayınlıyorum. Bir kişi bile konusunu beğenip devam etmemi isterse seve seve devam ederim. Bu arada kesinlikle ensest bir kurgu değil gerçekten baba kız olan karakterlerin hikayesi eğlenceli aynı zamanda duygusal ilerleyeceğim. Umarım görüşlerinizi yorumlarda iletirsiniz. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ediyorum.
🩷🐥🌸💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Not Her Father || Min Yoongi
FanfictionYoongi karşısında oturan ve adeta onun bir kopyası olan kızı süzdükten sonra sinirle ayağa kalktı. Oda dan çıkmadan önce yüksek sesle bağırdı "Ben onun babası değilim!"