Ბიჭს მივუბრუნდი და ვუთხარი :
- მისმინე, შარი ნაღდად არ მჭირდება ასე რომ მიდი და გაიარე
- როგორ მელაპარაკები ? იცი მაინც ვინ ვარ ?
ჩავიცინე და წამოვდექი, მთელი სასადილო ჩვენ გვიყურებდა.იმ ძუკნას რო შევხედე სახეზე ცინიკური ღიმილი ჰქონდა გამოსახული , მაგ ღიმილს ...
- სიმართᲚე გითხრა ,სულ არარსებულზე მკიდია ვინ ხარ .
ხალხმა გადაჩურჩულებები დაიწყო , ესეიგი ეს არის ბიძაჩემის ახალი ცოლის შვილი , მეტს ვერც კი წარმოვიდგენდი
- როგორ ბედავ და ესე მელაპარაკები , შენი თავი ვინ გგონია ?! ხელის ერთი მოძრაობით და აქ ფეხსაც ვეღარ შემოადგავ ( ფეხი არაფერს წამოკრა ფრთხილად იყავი )
- კაი კაცო რას მელაპარაკები
როგორ მიყვარს სხვის ნერვებზე თამაში ვერ წარმოიდგენთ . რაღაცის თქმას აპირებდა, რომ ბიძაჩემი ( დირექტორი) გამოჩნდა , როგორც ჩანს ვიღაცამ დაუძახა- აქ რა ხდება !!!
- ეს გოგო აქედან მოაშორე
ოოო უკვე მომწონს ძალიან საინტერესო ხდება , ისე ვინმეს პოპკორნი ხოარ გაქვთ მაგარი საყურებელი იქნება
- რა ხდება ემა , მოხვედი და მთელი ხალხი ააწიოკე უკვე? გაიცინა
- ჩემი რა ბრალია , ჩემმა ნახევარბიძაშვილმა დამიწყო რაღაცები .
- მოიცა რა ? - იკითხა გაკვირვებულმა
ბიძაჩემი რაღაცის თქმას აპირებდა რო გავაჩერე ბიჭთან მივედი კისერზე ხელი დავადე და ყურში ჩავჩურჩულე ისე რო იმ ძუკნასაც გაეგო ( ხალხო რო რამე ამ ბიძამისს ახალი ცოლი ჰყავს მოყვანილი და ამ ცოლს შვილიც მოყვა რომ არ დაიბნეთ 🤣)
- ცუდი საქციელია,როდესაც ვიღაცას რაღაცას აბრალებთ და ვითომ Მერე შენი შეყვარებულის დაცვა , უი შემᲔშალა ძუკნა უნდა მეთქვა... იცი რაღაც არა მგონია ისე უყვარდე ბიძაჩემს,როგორც მე ვუყვარვარ , რადგან ჩემი ბიძაშვილი გამოდიხარ გეტყვი, რომ ეგეთი რაღაცები ძაან არ მიყვარს და იმედია გაითვალისწინებ. თორემ მერე ვნახავთ ვინ წავა კოლეჯიდან .
ეხლა მე ავიკარი სმირკა და გამოვბრუნდი , როგორც ჩანს "ბიძაშვილს" ვერავინ უბედავდა აქამდე რამეს ...
ჩანთა ავიღე და წამოვედი უკან სასტავი გამომყვა
- მანქანა არ წამოგიყვანია?
-არა
- წამო მაშინ ჩვენ წაგიყვანთ , ან ისე რამდენი ხანია კლუბში არ ვყოფილვართ , მომენატრა იქაურობა
- ლუკას ყველამ ვიცით რომ კლუბი კიარა გოგოები მოგენატრა ( საბა)
- აბა მივდივართ თუარა? (ალექსი)
- მე მოვდივარ
- აჰამ ესეიგი ყველანი მივდივართ
ვატყობ წინ ბევრი გართობა გველის...
*****
To be continune...
YOU ARE READING
მაფია (სრულად)
Adventure- მაგ ამბავს ნუ მახსენებ.... - გაგახსენებ , იმდენჯერ გაგახსენებ სანამ ამის საშუალება მომეცემა . სიკვდილის წინაც ამას შეგახსენებ და საფლავში მწოლიარესაც ამას ჩამოგძახებ . იქამდე გაგახსენებ სანამ არ აღიარებ შენს დანაშაულს და მერე.....