פרק שני!

91 3 0
                                    

ליהיא
אני ואמא עכשיו בדרך לשדה התעופה, היא כבר הספיקה להזכיר לי שיש לי בכל הטיול הזה רק משהו אחר בכל הטיול משמין שאני יכולה לאכול. אוף, נמאס לי כבר. אני עכשיו שומעת קצת adele באוזניות שלי, מתאמנת טיפה על השירים חחחחחחח, אני ככ אוהבת את השיר שלה love in the dark, לא יודעת למה פשוט מרגיש לי שאני מזדהה איתו. לא יודעת למה אבל יש לי הרגשה שהולך לקרות משהו טוב בלונדון, בכל זאת נייל גר בעיר הזאת, אני מתכננת ללכת לחפש אותו בכל לונדון, יש לי שבועיים וחצי! אני ככ רוצה לפגוש אותו ולבכות מרגש ולחבק אותו, הלוואי והחלום שלי יתגשם. אנחנו עכשיו עולות למטוס, כמובן שבביזנס. יש לנו כסף ברוך השם, אמא שלי עובדת בהיי-טק והיא מנהלת שם עובדים מתחילים, אני אוהבת את המקום עבודה שלה, יש שם אנשים נחמדים ממש. בזמן הטיסה אני מתכתבת עם חברות שלי ורואה קצת נטפליקס . לדעתי הן יותר מתרגשות ממני שאני הולכת לקרות את אדל ואוליייייי!!! את נייל.

נייל
אני כרגע אצל לואי והארי עם כל הבנים, רואים סרט. לואי והארי אשכרה מתחרמנים מול הפנים שלנו אבל זה לא מפריע לנו. ליאם עם מאיה וזאין עם גיגי, אני לא אוהב את הדעות הפוליטיות שלה אבל היא אחלה בן אדם. שחושבים על זה כולם עם בני זוג ורק אני לבד, נמאס לי מזה כבר. לפעמים אני חושב לעצמי שאולי האהבה שלי בכלל תיהיה מעריצה , כמו נגיד ליאם ומאיה. מאיה הייתה מעריצה שלנו מאז שאנחנו קיימים ותראו אותה עכשיו, יושבת עם כל האיידולים שלה ורואה איתם סרט, זה מצחיק האמת.

ליאם
עכשיו הסרט נגמר וממש משעמם אז הצעתי שנשחק אמת או חובה, "מי רוצה אמת או חובה??" צעקתי בהתרגשות, אני ככ אוהב את המשחק הזה.
"אנייי!!" כולם צעקו ביחד ופתאום הרגשתי את מאיה קופצת מהחזה שלי. שיט, היא ישנה והערנו אותה."סליחה מאמי" אמרתי ונשקתי לראשה. היא חזרה לישון ולאחר שהיא נרדמה הנחתי אותה בעדינות על הספה ושמתי לה שמיכה וכרית שיהיה לה נוח. אני ככ אוהב אותה, אני שמח שהיא שלי. התחלנו לשחק והבקבוק עצר עליי ועל נייל. "אזזזזז נייל, אמת או חובה?" שאלתי אותו. "חובה" אמר. "חובה עלייך למצוא מעריצה בהופעה של אדל, אבל לא של אדל, שלנו. זה יהיה קל. בקיצור המעריצה הכי יפה שאתה מוצא, אתה מזמין אותה לדייט. תתעלם מהעובדה שהיא מעריצה, תראה מה קרה בסוף איתי ועם מאיה. תנסה להכיר אותה באמת, אולי יצא מזה משהו." אמרתי לו. "אני זורם, את האמת שבאמת חשבתי על זה שאולי בסוף האהבה שלי תיהיה מעריצה" אמר נייל. " אנחנו רק מחכים כבר שתמצא אותה" אמר זאין.
——————————————
פרק שני, 408 מילים! מקווה שאהבתם.❤️

עד שפגשתי אותהWhere stories live. Discover now