פרק ראשון

101 2 1
                                    

ליהיא
קמתי לעוד בוקר בחיים החרא האלה. היום אני ואמא שלי טסות ללונדון להופעה של אדל (שמתקיימת עוד שבוע אבל בכללי לטיול בלונדון ) ואני ממש מתרגשת, אני ואמא שלי נריב מלא אבל בואו נשכח מזה. תנו לי לספר לכם טיפה על אמא שלי, לי ולאמא שלי יש יחסי שנאה אהבה, יום אחד חברות הכי טובות ויום אחד רוצות לרצוח אחת את השנייה. היא נוהגת להעיר לי הרבה על המשקל שלי ועל זה שאני שמנה . אבל זה מדאגה, לא? .
בקיצור שכחתי מהכל וקמתי לתת נשיקה לתמונה של נייל הורן שתלויה לי מול הפנים ככה שכל בוקר ישר אנשק אותה!! אני שילוב של דיירקשנית והורנדוגס(ככה קוראים למעריצות של נייל) אבל לדעתי אני יותר הורנדוגס. אני מאוהבת בנייל ובחיוך הקטן והחמוד שלו, נייל מזכיר לי בעל חמוד ואוהב  שדואג רק לאוהבים שלו. תמיד חלמתי שאני והוא ניהיה ביחד . מאז שמאיה הנרי התחילה לצאת עם ליאם פיין אני תמיד בתקוות שזה יקרה לי גם ואני ונייל ניהיה זוג מאושר ודביקי . קמתי לצחצח שיניים אחרי שסיימתי לנשק את התמונה של נייל  ועשיתי את כל ארגוני הבוקר שלי, אחרי שסיימתי קמתי לראות איפה אמא שלי ולראות מתי יוצאים וכל השיט הזה. אחרי שאמרתי בוקר טוב לאמא לבשתי בגדי ספורט ויצאתי לריצה עד הים ( משהו כמו 50 דקות ) אחרי שהגעתי לים נכנסתי לארומה וקניתי לי קפה קר עם כריך מוצרלה בצד. בזמן שאכלתי התקשרתי לחברות הכי טובות שלי לשיחה קבוצתית !
•הדר
•נועה
•ניקול
אחרי שהן ענו השלמנו פערים למרות שנפגשנו אתמול בערב. אכלתי את האוכל שלי וניסיתי לא לחשוב על הקלוריות. יש לי הפרעות אכילה לא מוסברות . יום אחד מרעיבה את עצמי בגלל הבטן בוקר ויום אחר אוכלת מלא משמין ואז בוכה ולא יוצאת מהבית, אני הולכת לפסיכולוגית והיא יחסית עוזרת לי. לאחר שסיימתי לאכול ניתקתי לבנות והחזרתי את האוזניות והתחלתי לרוץ הביתה.

נייל
קמתי בבוקר בבית שלי בלונדון, הלכתי לצחצח שיניים ולהתארגן קצת כדי להרגיש מסודר. אחרי שסיימתי עם כל האירגוני בוקר שלי הכנתי קפה וכריך והלכתי לאכול במרפסת. שהתחלתי לאכול התקשרתי לבנים בפייס טיימ וכולם ענו, אני אוהב את חברים שלי ממש, הם תמיד פה לצידי גם ברגעים הכי קשים שלי. הם סיפרו לי שאנחנו הולכים להיות זמרים אורחים בהופעה של פאקינג אדל!!!! איזה כבוד!!! לא יודע למה אבל כבר מלא זמן אני מרגיש כאילו אני הולך למצוא את האהבה שלי בזמן הקרוב., אני מקווה ממש.
יצאתי לריצה קטנה כדי להתעורר על עצמי וחזרתי הביתה התקלחתי והלכתי להיפגש עם הבנים בבית של לואי והארי.
—————————————————

זה הסיפור הראשון שלי ובכלל לא תכננתי לכתוב סיפורים אבל בסדר, אני בטוחה שעם הזמן אני אכתוב פרקים ארוכים יותר, זה הפרק הראשון❤️

עד שפגשתי אותהWhere stories live. Discover now