Part 9💜 (Kissed)

588 29 0
                                    

Mallika:- "But Rahul..."

Rahul put finger on her lips. Mallika stopped. Rahul stepped towards Mallika. She moved in backward. Suddenly he pulled her and grabbed her in his arms. They made an eyelock and then..... They kissed... 🙈🙈🙈🙈

In Sumedh's side

Saksham was busy in his laptop. Anushka called him. She was looking tensed. Saksham & she went to Mallika & got a shock.
Anushka made fake cough. Mallika broke hug with Rahul & blushed.

Anushka:- "Sorry Kriti! But it's not time of romance. Pls come!"

Kriti immediately went. They reached to captain.. then started focusing on their mission.

In mission

Saksham:- "Kriti! Woh ladka kaun tha..? Tumhara husband..?"

Kriti:- "No! Bb, boyfriend hai!☺️"

Saksham:- "Oh my god!!😳😳😳"

Kriti:- "Kya huaa??😳😳😳😳"

Saksham:- "Mujhe nahi pataa thaa ki tumhara vi bf ho sakta hai!"

Kriti:- "Iss mein hayraan hone waali kyaa baat hai?🤨"

Saksham:- "A... Tum itni serious rehti ho naa humesha toh..😁😁"

Kriti:- "Tum bhi naa..😄😄"

Saksham:- Maine kahaa thaa naa ki mission ke beech mein vi tumhe khud se milaa dunga."

Kriti:- "😳😀😀😀😀 Thank you!"

Saksham:- "It's ok 🥰"

After 3 months.

Sumellika became best friends..
But.... One day.......

Captain:- "Hello everyone! So... Jaisa ki aap ko pataa hai, ki China ke saath war keliye humne jo team banaayi hain aaj usska captain choose karne kaa dinn hai. So..... Let's check, ki kisko yeh saubhagya mila hai.

All had done their best for this opportunity. All wanted to be captain.

Rahul(in low voice):-"Kriti, maine jo kaha tha woh kar diya naa??"

Kriti:- Dekho! Ek toh Chinese army aur uss country ke logon se bachne keliye main fake name use kar rahi hoon. Upar se yaahan aadhe logon ko mera real name pataa hai. Har wakt humpe Chinese army ki nazar hai. Aur tum kah rahe ho ki main itna bada risk loon."

Rahul:- "Dekho, abb vi time hai... Achha, Saksham.. tumne kiya?"

Saksham:- "Dekho mera bhi kuch yahin haal hai. Taki mujhe koi I pehchan na paye maine apna pura naam badal diya.. aise main itna bada risk nahin le sakta. I'm sorry 😐"

Rahul:- "But...................."

Suddenly the captain said......

Captain:- "Kriti Singh!! Kriti! You're the captain of India team! Congratulations 😀😀"

Mallika went. Touched his feet and took the responsibility.

All were congratulating her. Specially Saksham. But...... Rahul left in anger.

Plz do
Like 🙏
Share 🙏
Comment 🙏
Vote 🙏

Next part is coming soon.
Radhe Radhe 🙏🙏🙏

Arrange Marriage❤️(Slow Update)Where stories live. Discover now