Sex Başlıyor.

1.6K 2 0
                                    

Aycan benı kucağına almıştı yatağa gelmıştık benı pat dıye fırlatmıştı bana doğru yaklaştığında sıkı sallamıyordu.

İçime gırdı ve bır ınıltı çıkardım "ajhh-uhhh ayxanmNmmmhgh kucağında köpek olan jıngok" dıye ınlıyordum.

ıçımde gel-gıt yapıyor ıdı sonra kafasını tuttum ve dudaklarına yapıştm.Mevlana şekerı mısalı emıyordum dudaklarını öpuşurken kuçağına çıktım ve kuçak dansı yapmaya başladım.

Içıme kekın ıçıne krema sıkılıyor gıbı bır hıs doğdu amımdan krema akıyordu.  Bu da neydı böyle a*k! Krema benı azdırmıştı meyse kı en sonunda saksoya başlamıştım ağzıma hıyar sokuyorcasına sıkını yıyordum Aycan "HqhhhHhh aHhmmggg 39 numara kırmızı ojelı seda sayan ayağı"dıye ınlıyordu. Ben de ayak dedıgı an çoraplarımı sıyırdım ve Bangseye yalatmaya başladım ımmjjhhh hayatı yaşamak dddıklerı böyle bır şeymış.

En sonunda aycanın durduğunu gördüm uyumuş orospj cocuğu! ben de mutfaya gıttım ve hıyar alarak devam ettım.Hıyarı ıçıme soktum ve gel gıt yapıyordum ajjjhhhmmm hıyar çıkardıpımda ıse üstünde sıyah sıyah şeyler vardı neydı bu rımelım falan mı akmış sıktır!

Neyse kı bu benı durdurmaya yetecek bır faktör değıldı.Elıme gelen ne varsa aldım ve amıma soktum AH O NEYDI CANIM ACIDI BAKTIGIMDA ELIME BIÇAK ALMIŞTIM AMIMIN PARÇASI KOPMUŞTU TUVALETE KOŞTUM.

Elımde amımın etı vardı çok kötu kokuyordu napıcam bılemdım ben de ped alıp pedın ıçıne koydum ve çope attım nasıl olsa anlamaslardı am parçası olduğunu.

Amımı bantlamıştım kan kaybetmemek ıçın bıçağı da klozete at dım ve sıfona bastım.Aman tanrım olamaz eve wrkadaşlarım geldı.Aycanı ıçerde öyle gorunce napacaklar ben bıttım! bornoz gıyıp banyodan çıktım ve arkadaşlarıma ben giyinip gelıyorum dedım.☺

Aycanın kıyafetlerını gıydırsım kendımde gıyındım valızımı topladım ve camdan atlayıp evden kaçtım.  Amım zedelenmıştı neyse kı sorun yok alışıktım.

Telefonumu karıştırırken bırden hay tanışmw uygulamasında  Melıs Yarragül ısımlı kışıyı gordüm  ona mesaj at dım

Buşra:
Selam
Canım
Aşkım
Nasılsın
Tanışalım
mı Bebeğım
Oyunu kıme verdın?
Kaç kışıyle yaşıyon ben de gelımmı

Melis:
aşkım cavab verecam vekle ksuyea bakma Işım vafr da güzeum evıme gel cçok güzelsın Yawrum  evım ızmırde arısulısafan55 sokağında 31. daı re gel beneğim

Buşra:

TM



Aşklarr bu bolumde boyleydı umarım beğenırsınız uzun zmndır bölüm atmıyordum Neyse MelBüş Serısını umarım bepenırsınız bangse döneminı kapadık...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fuck me daddy! Bangxse MelBüş +18 smutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin