Tot ce trebuie să știi

566 34 13
                                    

Acest Graphics Shop este destinat tuturor. Gama de grafice disponibile vă oferă libertatea de a alege graficul perfect pentru voi și care să vă reprezinte cartea/profilul/grupul într-o manieră originală și atractivă.

Modele veți găsi în cele 3 Graphics Shop-uri de pe profilul meu, Cover Shop-ul de pe profilul BiancaStoicaBibi , dar și în capitolul destinat modelelor din această carte. De asemenea, graficele realizate pe parcurs vor fi considerate modele. În capitolele PREMADES puteți găsi grafice care au formulare și pot fi adaptate cerințelor voastre.

 În capitolele PREMADES puteți găsi grafice care au formulare și pot fi adaptate cerințelor voastre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

1. Accept cărți nepublicate, dar cu condiția ca acestea să fie publicate în maxim 5 zile de la acceptarea graficului. (Verific)

DACĂ LUCRAREA NU ESTE POSTATĂ PÂNĂ LA DATA SPECIFICATĂ ÎN COMENTARIUL MEU ÎN CAPITOLUL CU PREVIEW-UL, GRAFICUL VA DEVENI PREMADE ȘI NU VEȚI MAI PUTEA PLASA COMENZI. EXCEPȚII SE FAC DOAR CU MOTIVE ÎNTEMEIATE.

2. Realizez grafice doar pentru cărțile/profilul/grupul care vă aparțin.

3. Graficul trebuie ținut minim o săptămână. (VERIFIC). Dacă nu puteți respecta acest lucru nu are rost să completați formularul.

DACĂ NU DORIȚI SĂ ÎL FOLOSIȚI EFECTIV, PUNEȚI-L ÎNTR-UN COPITOL AL CĂRȚII TIMP DE O SĂPTĂMÂNĂ! CĂRȚILE CARE NU SUNT PUBLICATE ÎNCĂ ATUNCI CÂND PRIMESC GRAFICUL, ÎL VOR ȚINE CEL PUȚIN O SĂPTĂMÂNĂ DIN MOMENTUL ÎN CARE POSTEAZĂ CARTEA.

Regula nr. 3 NU se aplică pentru : semnături/stikere/diplome/logo.

4. SUNTEȚI OBLIGAȚI SĂ RĂSPUNDEȚI CU „Plată efectuată" (dacă acceptați graficul) sau „Edit Refuzat" (dacă nu doriți graficul). Dacă nu veți răspunde în maxim 2 zile, graficul (Covers) va fi transformat în premade și nu îl mai puteți folosi.

5. Nu mă presaţi cu mesaje. Încerc să realizez graficele în cel mai scurt timp, asta însemnând maxim 3-5 zile de la acceptarea comenzii.

6. Voi onora fiecare comandă care respectă regulamentul și formularul. Veţi primi comentariu la formular când este finalizată.

7. Dacă nu îţi place graficul îl voi reface maxim o dată.

8. Comenzile fără parola specifică graficului şi incomplete nu vor fi luate în considerare. Vă rog să completați detaliat toate punctele solicitate în formular.

9. Punctele cu * din formular nu sunt obligatorii.

10. Este interzisă folosirea graficului la concursuri de editat sau în altă parte decât profilul/grupul vostru.

Gold Stars (Graphics Shop) / ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum