CHRISTMAS GIFTS (2022) - ÎNCHEIAT

423 19 211
                                    

Așa cum v-am obișnuit de vreo 2 sau 3 ani, sincer nici eu nu mai știu pentru ca timpul trece atât de repede, și anul acesta dau startul proiectului CHRISTMAS GIFTS. Este un proiect de suflet, care pe mine în primul rând mă face să simt fluturași în stomac, deoarece îmi dau seama că pe această platformă sunt oameni minunați, care dăruiesc din inimă și sunt dornici să le inspire și altora acest lucru. Mă bucur enorm să fac parte din această comunitate și să pot prin diferite proiecte și activități să leg atât prietenii cu alți utilizatori, cât și prietenii între membrii acestei aplicații. Sper să participați și anul acesta cu drag, să oferiți și să primiți cadouri. Să nu uitați să vă aduceți și alți prietenii.

Rugămintea mea este să respectați întocmai regulamentul și instrucțiunile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Rugămintea mea este să respectați întocmai regulamentul și instrucțiunile. Orice neclarități vă rog să mi le adresați în privat!

PERIOADA 19.10.2021 - 20.12.2021

ATENȚIE!
DACA VA SCHIMBATI NUMELE DE UTILIZATOR AVETI OBLIGATIA SA MA CONTACTATI IN PRIVAT SI SA IMI SPUNETI FOSTUL NUME SI ACTUALUL, DEOARECE NU IMI ASUM RASPUNDEREA IN CAZUL IN CARE COMANDA NU VA FI REALIZATA DACA NU REUSESC SA MAI DAU DE VOI. SUNT O PERSOANA FOARTE ORGANIZATA, VA AM PUSI IN NISTE TABELE CA SA AM EVIDENTA COMENZILOR.

Odată ales cadoul nu îl veți mai putea schimba, deoarece mă veți încurca și pe mine și vă voi realiza alte cadouri. Așadar atenție mare! Aveți timp suficient până pe 15 decembrie sa acceptați cadoul așa că fiți foarte atenți. 

Puteți accepta cadoul, să vă alegeți tipul de grafic și formularul să îl depuneți mai târziu până pe 15 decembrie, deoarece poate până atunci veți avea și alte cărți pentru care doriți grafice.

1. Fiecare are dreptul să ofere doar 4 cadouri. (la patru persoane diferite sau maxim 2 cadouri la acceași persoană, iar 2 la alte două persoane diferite)

2. Fiecare are dreptul să își aleagă 2 cadouri pentru el/ea însuși/însăși. (desigur puteți să alegeți și doar un singur grafic personal)

3. Cadourile constau în grafice.

4. Persoanele care vor primi cadouri sunt obligate să răspundă până pe 15.12.2021 cu „Accept cadoul. Doresc ............. (tipul de grafic dorit)" sau „Refuz cadoul".

5. Formularele trebuie completate până maxim pe data de 15 decembrie. După această dată, dacă vor exista persoane care nu au răspuns pentru cadou, îi voi contacta pe cei care au oferit cadoul și o să trebuiască să îl ofere altcuiva, fiind sigur ca această persoană va răspunde și va completa formularul pentru graficul primit până pe 20.12.2021.

Gold Stars (Graphics Shop) / ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum