După cum știți eu sunt mai nebună de fel, ceea ce poate fi un lucru foarte bun în cele mai multe cazuri. Prin urmare, am decis să organizez un mic proiect în spiritul sărbătorilor de iarnă. Sper din tot sufletul să vă placă!
Rugămintea mea este să respectați întocmai regulamentul și instrucțiunile. Orice neclarități vă rog să mi le adresați în privat!
PERIOADA 24.11.2021 - 15.12.2021
1. Fiecare are dreptul să ofere doar 3 cadouri, la trei persoane diferite.
2. Fiecare are dreptul să își aleagă 1 cadou pentru el/ea însuși/însăși.
3. Cadourile constau în grafice.
4. Persoanele care vor primi cadouri până pe 15.12.2021 sunt obligate să răspundă cu „Accept cadoul" sau „Refuz cadoul" și, după primirea confirmării mele, să completeze formularele pentru grafice în capitolul de servicii până maxim pe data de 15 decembrie. După această dată, dacă vor exista persoane care nu au răspuns pentru cadou, îi voi contacta pe cei care au oferit cadoul și o să trebuiască să îl ofere altcuiva, fiind sigur ca această persoană va răspunde și va completa formularul pentru graficul primit până pe 20.12.2021.
5. Toate cadourile vor fi realizate și predate în cadrul acestui shop în perioada 20.12.2021 - 10.01.2021. Orice întârzieri vor avea motive temeinice. Cei care mă cunosc, știu că eu legat de grafice sunt foarte strictă și predau totul chiar și cu întârzieri, dar le predau. Dacă treaba va merge bine, poate le voi posta chiar mai repede.
6. Oricine poate alege și oferi cadouri.
7. Sărbătorile sunt despre a dărui, așadar aș aprecia enorm dacă veți alege pentru voi grafice, să și oferiți cel puțin un cadou.
8. Toate cadourile sunt gratis, de aceea se numesc cadouri.
9. Urmați cu atenție toate instrucțiunile ce urmează.
10. Graficele le veți alege din lista afișată mai jos.
Atât pentru cadourile personale, cât și pentru cele pe care le oferiți, completați formularele ce urmează DOAR la acest capitol!
Odată primit comentariul meu „Cadou confirmat" la formular, va trebui să mergeți în capitolul „SERVICII GRAFICE PERSONALE"/„SERVICII GRAFICE GRUPURI" și să completați formularul destinat graficului ales, adăugând #Cadou .
Formular pentru cadoul personal
1. Doresc cadoul personal
2. Graficul ales din listă
3. Vă invit și pe voi să dăruiți : tag la câteva persoane
Formular pentru cadourile oferite
1. Doresc să ofer:
- Cadoul 1 : ........... (numele utilizatoarei/rului)
- Cadoul 2 : ........... (numele utilizatoarei/rului)
- Cadoul 3 : ........... (numele utilizatoarei/rului)
2. Vă invit și pe voi să dăruiți : tag la câteva persoane
LISTĂ GRAFICE
VĂ AȘTEPT CU DRAG ÎN NUMĂR CÂT MAI MARE!
CITEȘTI
Gold Stars (Graphics Shop) / ÎNCHIS
RandomAi nevoie de un grafic rapid și pe placul tău? Sunt aici să te ajut! Timpul de așteptare: 3-5 zile de la acceptarea comenzii. Gama largă pusă la dispoziție vă oferă libertatea de a alege graficul perfect pentru voi și care să vă reprezinte cartea/pr...