Episode 7

19 2 0
                                    

Hari menjelang siang dan macam biasa ke tujuh gadis sudah siap untuk ke University.



Time skip

Sampai dekat university tu diaorang di panggil lagi ke bilik guru dan setelah memasuki ruangan tersebut lisa mewakili sahabat sahabatnya untuk menanyakan mengapa mereka dipanggil

"I called you all because I mistakenly entered your name in another class yesterday"

Mereka hanya mengangguk faham dan berterima kasih kepada dosen mereka .

Lisa dengan zulaikha di kelas kedokteran.
Hazlinda,mailisa dan ain di kelas music.
Sara di kelas tarian . Manakala izah di kelas tarian.




Lisa Pov

Semua di kelas baik baik dan peramah cuma satu orang je yang tak

Lelaki sebelah zulaikha.
Nama dia hyun ji , anak orang kaya tapi dia pendiam bagi aku dia tu sombong melangit, Nak kata handsome tak juga.
Zulaikha sendiri pun tidak selesa dengan dia asyik kena jeling je..

“all students today we will do group work again, ok??”
Kata teacher erina sambil melihat muka anak didiknya satu persaatu yang selalu bersemangat ketika dia memberi tahu akan membuat kerja berkumpulan .

“Kau , dengan kawan kau si lisa tu !”
Bisik hyun ji ke zulaikha , berbisik tu agak agaklah  ni aku dekat belakang pun boleh dengar !

Hyun ji memang pandai berbahasa melayu sebab mak dia orang malaysia cuma ayah dia yang dari korea.
Zulaikha hanya melirik sekilas Ke hyun ji.

“You satu group dengan hyun ji ok ? i dengan zulaikha"
Bisik ji ho pulak ke aku . Memang dua sahabat ni suka bisik bisik ek ? Macam shaitan ada juga.

Ji ho ni adalah sahabat hyun ji ,
Tempat duduk dia dekat belakang aku.
Mak dan ayah dia sama dnegan hyun ji.

"Nope ! I dengan zulaikha"
Jawab ku singkat dan terus ke pergi ke tempat zulaikha

Muka Ji Ho sudah memelas kerana selalu di bully oleh aku, Rasanya itu belum seberapa. Kerana cara Hyun ji buly kitaorang lagi teruk

ᎷᎬᎬᎢᏚ ᏆN ᎾNᏞᏆNᎬ 📲 [COMPLATE ✓]Where stories live. Discover now