# Bölüm 1#

174 3 0
                                    

Deniz ile ilgili Düşünmeyi bıraktıktan sonra Su 'yun bana baktığını fark ettim. Bu sefer o bana "ne oldu "  dedi bende ona "Denizinde aslında yanlız olduğunu düşündüm " dedim. Su ilk defa nedenini sormadı normalde bin ton soru sorardı. Su ayağa kalkınca bende kalktım anlaşılan eve geri dönüyoduk , yolda giderken Su 'ya  "Bir şey yok demi " dediğimde o da bana hayır anlamımda kafasını salladı . Sahil evimize çok yakındı Su ile benim evim yan yanaydı yani ailelerimiz birbirini tanıyo onun yüzünden sıkıntı olmuyo . Evin önüne gelince Su  ile vedalaşıp bahçeye doğru yürüdüm.
                                   ...

Akşam yemeği hazırlamak için anneme yardım ettim -yemek yapma konusunda biraz bilgim var-
sofrayı kurduktan sonra yemeğimizi yemeye başladık. Evde , daha doğrusu sofrada sohbet etmeyi seven bir ailem yok. Yemeğimi yerken   kafamın içindeki soruları düşünmeye başladım :
"Hastalığım acaba öldürücümüydü ? Eğer ben ölürsem ne olur ? Neden ben ,neden normal bi hayatım yok ve neden ... " kafamadaki nedenli soruları düşünmeyi bırakıp kafamı kaldırıp baktığım da annem  sofrayı topluyordu  babam ise koltuğa geçmiş bacaklarını sehpaya uzatmış idi , hangi ara yemek yediler ki yoksa ben mi fazla düşünmüştüm  ? Bende hemen anneme yardım ettim kendi tabağımı ve masada olan bir kaç ufak tekfek şeyler götürdüm ,mutfağa girdiğimde annem elindeki bez ile sofra silmeye gidiyodurdu ben de o sırada elimdeki çataĺı tezgaha bırakıp anneme baktım  : " anne "  diye  seslenecektim ama annem çoktan gitmişti . Gerçekten çok güzel bir ailem var !  Ben kendime kızıyorum elimde ki tabağı koyma  sen tezgaha çatalla birlikte bırakma  sonra annene kız .Elimde ki tabağı ve tezgahın üzerindeki bir kaç tabaklarıda bulaşık makinesine doldurdum , doldurur doldurmaz  odama çıktım ,telefonla ilgelnmeyi seven bir kız değilim telefonumu genellikle okula gidince yanıma alırım bazen ise almam .  Müzik insanın ruhunu etkileyen sözlerle birlikte hayal kuramayı sağlayan şey müzik dir . Yatagımın üstünde bağdaş bir şekilde durdum hemen yanı başımda ki leptopbumu açtım ve müzik listemden herhangi bir müzik açtım kesinlikle şarj biterse en azından ben hayalimi kurmuş olurum , şarji gerçektençok düşük idi hemen hayalimi kurmaya başlaďım  istediğim yer Antalya oraya hic gitmedim ve gitmediğim bir yerin hayalini kurmaya başladım  " Bu tanıdık ses evet çok iyi tanıdık bir ses ,bu denizin bana fısıldayışı.
Üzerimdeki beyaz elbise rüzgar sayesinde uçuşuyordu , bu gerçekten çok güzel bi duygu -Antalya da çok fazla insan olurmuş duyduğuma göre -hemen yapmak istediğim şeyi yaptım  kumsala oturdum dizlerimi karnıma çekip elerimi dizlerimin üstünde birlestirdim . Sonra denizin bana fısıldayışını dinledim..."
   
    Sabah çalan alarımın iğrenç sesiyle uyandım , hemen alarmı susturup yatkta oturdum . Ben hayal kurarken uyumuş muydum ?Ben ilk defa böyle bir şeyle karşlaştım . Herneyse Su gelir birazdan onu bekletmeyim. Su böyle şeylere çok kızar üstümü yani okul kıyafetlerimi giydim beyaz lokosun üstüne siyah bi hırka altınada siyah bol paça giymiştim , aşağı indiğimde annem sofrayı çoktan hazırlamış beni bekliyodu pardon bekliyolardı " Günaydın " diyince annem ve babamda baba dönerek "Günaydın " dediler
                                      ....
Kapının zili çaldığında Su yun geldiğini anladım kapıyı açdığımda "Günaydin Arya "demişti bende aynı şekilde "Günaydın Su " dedim içeriye geçip anneme ve babama günaydın dediltem sonra ben yukarı çıkıp eşyalarımı aldım merdivenlerden aşağa inerken başım döndü ve elimdeki çanta yere düşünce aşağadan ses gelmeden" iyim ben " dedim gözlerim kararmamiştı ama başım dönmüştü umarım düşündüğüm şey bugün olmaz. Aşağa indiğim zaman annem ve babamın bana baktıklarını gördüm bisey söylemesinler diye; sadece başım döndü biseyim yok benim . Dedim Su hadi cıkalım o zaman dediğinde bende olur anlaminda kafamı salladım.
   
1 ve 2. Bölümler kısa olmasının sebebi 3. Bölümü uzun yazıcam ve lütfen yazım hatam varsa ozurdilerim

 

DENİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin